Το τελευταίο χρονικό διάστημα, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, κατατέθηκαν αρκετές καταγγελίες καταναλωτών ότι, μόλις, χρησιμοποίησαν «smart phones», οι λογαριασμοί τους της κινητής τηλεφωνίας «φούσκωσαν». Ερευνώντας τις καταγγελίες, αποδείχτηκε ότι οι υψηλές χρεώσεις οφείλονταν, στη σύνδεση των κινητών «smart» τηλεφώνων, στο διαδίκτυο.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. ενημερώνει τους καταναλωτές ότι, στα «smart» κινητά τηλέφωνα είναι εγκατεστημένες εφαρμογές, όπως καιρός, νέα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, GPS κ.λπ., οι οποίες μπορούν να συνδέονται, αυτόματα, στο διαδίκτυο, προκαλώντας επιπλέον χρεώσεις. Οι καταναλωτές, που προσέφυγαν, στο ΚΕ.Π.ΚΑ., αρνούνταν, κατηγορηματικά, ότι συνδέθηκαν, στο διαδίκτυο, μέσω του κινητού τους. Όμως, όπως αποδείχθηκε, το ίδιο το «smart» κινητό συνδεόταν, αυτόματα και ανανέωνε τις, ήδη, εγκατεστημένες εφαρμογές.
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. διαμαρτυρήθηκε, στις τρεις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και με βάση τις απαντήσεις τους, ενημερώνει τους καταναλωτές.
Εάν δεν θέλουμε το κινητό μας να έχει πρόσβαση, στο διαδίκτυο, μπορούμε:
Την στιγμή της αγοράς του «smart» κινητού τηλεφώνου ή και αργότερα, ζητούμε, από τα καταστήματα πωλήσεων της εταιρείας μας, την απενεργοποίηση της πρόσβασης, στο διαδίκτυο.
Για την απενεργοποίηση, μπορούμε να καλέσουμε, επίσης, το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, που χρησιμοποιούμε.
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, κρατούμε την ημερομηνία και την ώρα, που ζητήσαμε την απενεργοποίηση καθώς και το όνομα του υπαλλήλου, που μας εξυπηρέτησε, είτε στο κατάστημα, είτε στο τηλεφωνικό κέντρο.
Ενημερώνουμε, επίσης, τους καταναλωτές ότι κάποιες εταιρείες παρέχουν σύνδεση, στο διαδίκτυο, χρεώνοντας ένα χαμηλό τίμημα, ανά ημέρα. Η χρέωση αυτή είναι συνδεδεμένη, με συγκεκριμένο όγκο δεδομένων.
Κάποιες εταιρείες στέλνουν ενημερωτικό γραπτό μήνυμα, στο κινητό μας, όταν συνδεθούμε, για πρώτη φορά, στο διαδίκτυο ή όταν πλησιάζουμε να καλύψουμε τον όγκο, που καλύπτει η χαμηλή χρέωση, ανά ημέρα. Τα μηνύματα αυτά πρέπει να τα διαβάζουμε, για να μη βρεθούμε, με φουσκωμένο λογαριασμό.
Τέλος, οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να παραδίδουν ενημερωτικό φυλλάδιο, για τη σωστή χρήση, στους καταναλωτές, που αγοράζουν «smart» κινητά τηλέφωνα. Πρέπει να τα διαβάζουμε, προσεκτικά, για να αποφεύγουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.
Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με το γραφείο καταγγελιών του ΚΕ.Π.ΚΑ., στο τμήμα εξυπηρέτησης Καταναλωτών: Τηλ. 2310 233.333, ώρες 09:00 – 14:30. ή εδώ.
Υ.Γ. ClopYPastE
Όσοι έχουν smartphone καλό θα ήταν να επιλέγουν ένα μικρό πρόγραμμα δεδομένων mobile internet με μηνιαίο πάγιο συνδρομής (π.χ. 100ΜΒ - κόστος γύρω στα 5€) για να αποφεύγουν τέτοιες δυσάρεστες εκπλήξεις! Επίσης, πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι τα smartphone (για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι η διεπαφή τους (UI - User Interface)) έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα το γεγονός ότι θα χρησιμοποιούν το internet και σχεδόν η πλειοψηφία των widget και των εφαρμογών που διατίθενται κάνουν χρήση αυτού).
Όσοι έχουν smartphone καλό θα ήταν να επιλέγουν ένα μικρό πρόγραμμα δεδομένων mobile internet με μηνιαίο πάγιο συνδρομής (π.χ. 100ΜΒ - κόστος γύρω στα 5€) για να αποφεύγουν τέτοιες δυσάρεστες εκπλήξεις! Επίσης, πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι τα smartphone (για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι η διεπαφή τους (UI - User Interface)) έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα το γεγονός ότι θα χρησιμοποιούν το internet και σχεδόν η πλειοψηφία των widget και των εφαρμογών που διατίθενται κάνουν χρήση αυτού).
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.