Προσπαθείτε μήπως να μπείτε στο msn ή windows live messenger και σας βγάζει το ακόλουθο λάθος:
"Παρατηρήσαμε μια ασυνήθιστη διαστηριότητα στον λογαριασμό σας. Για να προστατέψουμε εσάς, όπως και οποιονδήποτε άλλο ο λογαριασμό μας έχει μπλοκαριστεί προσωρινά. Για να ξεμπλοκαριστεί επιβεβαιώστε τον λογαριασμό σας (ΚΩΔΙΚΟΣ ΛΑΘΟΣ 800488FB)".
Πηγαίνετε να επιβεβαιώσετε το λογαριασμό σας ή να εισέλθετε στον λογαριασμό σας στο hotmail.com και σας βγαίνει κάτι όπως το ακόλουθο μήνυμα:
Προς το παρόν, ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί.
Κάποιος χρήστης ίσως έχει χρησιμοποιήσει το λογαριασμό σας για να στείλει πολλά μηνύματα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή για ενέργειες που παραβιάζουν τους όρους στην ενότητα Όροι χρήσης Windows Live.
Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών. Θα σας κάνουμε μερικές ερωτήσεις και θα σας βοηθήσουμε να εξασφαλίσετε ότι ο λογαριασμός σας είναι ασφαλής.
Εάν συνεχίσετε τότε σας ζητάει έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου που φυσικά ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Τί λέει η Microsoft πάνω σ' αυτό και ποια λύση προτείνει:
Γιατί βλέπετε αυτό το μήνυμα;
Κάποιος πιθανόν χρησιμοποίησε το λογαριασμό σας για να στείλει μεγάλο αριθμό ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή προέβη σε κάποια άλλη πράξη που παραβιάζει τον Κώδικα δεοντολογίας του Windows Live.
Τι σημαίνουν αυτά τα μηνύματα;
Όταν ένας λογαριασμός στέλνει μεγάλο αριθμό ηλεκτρονικών μηνυμάτων, προσκλήσεις σε φίλους, ή δημοσιεύει πολλά μηνύματα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι λογαριασμός spammer. Σε κάποιες περιπτώσεις, οι spammers βασικά δημιουργούν λογαριασμούς για να τους χρησιμοποιούν οι ίδιοι, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις παραβιάζουν άλλους λογαριασμούς. Αποκλείουμε τους λογαριασμούς ώστε οι spammers να μην μπορούν να αποστείλουν άλλα ανεπιθύμητα μηνύματα και οι πραγματικοί ιδιοκτήτες να μπορέσουν να ανακτήσουν τους λογαριασμούς τους. Οι αποκλεισμένοι λογαριασμοί έχουν πολύ περιορισμένη πρόσβαση στο Hotmail και το Windows Live. Ο στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τον πραγματικό ιδιοκτήτη του λογαριασμού να πάρει το λογαριασμό του πίσω.
Τι θα πρέπει να κάνετε;
Η ομάδα υποστήριξης Windows Live θα χρειαστεί να ερευνήσει το λογαριασμό σας για να σιγουρευτεί ότι είναι όντως αποκλεισμένος.
Η υποστήριξη σε αυτό τον τομέα βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα χέρια των πρακτόρων υποστήριξής μας για το Hotmail. Παρακαλούμε δημιουργήστε μια ανάρτηση στο forum Αποστολής και Λήψης αλληλογραφίας και θα πρέπει να μας παράσχετε τη διεύθυνση του λογαριασμού σας μαζί με το μήνυμα λάθους που αντιμετωπίσατε και κάποιος από τους διαχειριστές μας θα σας βοηθήσει. Για άλλες ανάγκες υποστήριξης παρακαλούμε επισκεφτείτε το κατάλληλο Windows Live Solution Center forum.
Η λύση που προτείνει το ιστολόγιο ClopYPastE:
Αν πάτε στo forum Αποστολής και Λήψης αλληλογραφίας θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει ένα μεγάλο πλήθος χρηστών που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα και μία Microsoft Hellas να είναι ανήμπορη να το αντιμετωπίσει μέσω μίας κυρίας Αικατερίνης!
Έτσι, εκατοντάδες είναι τα παράπονα των χρηστών που χρησιμοποιούν κάποιο windows live προϊόν και κατά κύριο λόγο την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου hotmail για την αποστολή και λήψη της ηλεκτρονικής τους αλληλογραφίας.
Η κατάσταση που επικρατεί είναι επιεικώς απαράδεκτη και ίσως δεν θα ήταν υπερβολικό να πούμε ότι έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, αφού υπάρχουν πλέον αρκετοί χρήστες που δεν μπορούν να μπουν και να δουν τα email τους.
Πραγματικά, το γεγονός αυτό μας έχει προκαλέσει ιδιαίτερη εντύπωση, αφού θίγει την αξιοπιστία της Microsoft ως προς την παροχή τέτοιου είδους υπηρεσιών.
Είναι αδιανόητο πώς η Microsoft έχει αφήσει στο φλου τόσο καιρό ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Το ClopYPastE blog στρατευμένο από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του στην υπηρεσία της έγκαιρης και έγκυρης ενημέρωσης ερεύνησε το θέμα μελετώντας μια αντίστοιχη περίπτωση και ανακάλυψε την εξής λύση όσον αφορά στην πρόσβαση στον windows live λογαριασμό σας:
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι μερικά "back" στον φυλλομετρητή (browser) σας και ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΘΑ ΑΡΘΕΙ (θα μεταβείτε στην αρχική σελίδα του Windows Live)
Αν βγει το μηνυμα "Η ιστοσελίδα έχει λήξει (webpage has expired)" το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πληκτρολογήσετε στο πεδίο διευθύνσεων του φυλλομετρητή σας την ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.hotmail.com/ και πάλι θα δείτε την αρχική σελίδα του Windows Live.
Από αυτή τη σελίδα μπορείτε τόσο να δείτε τα e-mail σας πατώντας πάνω στον υπερσύνδεσμο "Εισερχόμενα", όσο και να μπείτε στο messenger πατώντας πάνω στον υπερσύνδεσμο "Είσοδος στο Μessenger" (δυστυχώς για τη χρησιμοποίηση των προγραμμάτων msn και windows live messenger δεν βρέθηκε κάποια λύση - θα πρέπει να την περιμένετε από τη Microsoft Hellas).
Όσον αφορά βέβαια στη χρήση του Messenger μέσω της αρχικής σελίδας του windows live έχετε τη δυνατότητα να δείτε και να μιλήσετε μόνο με τις επαφές σας που είναι συνδεδεμένες εκείνη την στιγμή.
Αυτό που θα σας συμβουλεύαμε είναι να συγκεντρώσετε όλες τις επαφές σας και να δημιουργήσετε εναν καινούργιο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου hotmail (αν βέβαια εμπιστεύστε τη Microsoft πια στην παροχή τέτοιων υπηρεσιών). Όσοι θέλουν να διατηρήσουν το όνομα χρήστη (user name) του ονομάτος χώρου (domain name) hotmail.com μπορούν να μεταβούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.hotmail.gr/ και να δημιουργήσουν εκεί έναν λογαριασμό (με την προϋπόθεση βέβαια ότι το όνομα χρήστη είναι διαθέσιμο). Η καινούργια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα είναι της μορφής old_username@hotmail.gr, όπου old_username το όνομα χρήστη (user name) του ονομάτος χώρου (domain name) hotmail.com.
Επίσης, θα πρέπει να φροντίσουμε να προωθήσουμε την αλληλογραφία μας από τον παλιό μας λογαριασμό στον καινούργιο. Ο τρόπος που μπορούμε να το κάνουμε αυτό παρουσιάζεται στις παρακάτω εικόνες:
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com
5 comments
Δυστυχώς σε εμένα δε γίνεται αυτό που λέτε, γιατί όταν είμαι στη σελίδα που δείχνει ότι έχει αποκλειστεί ο λογαριασμός μου, με το που πατάω back στον browser μου, μου βγάζει μήνυμα "Αποστολή ξανά" πατώντας το με ξαναβγάζει στην ίδια σελίδα!
Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος ή μήπως κάνω εγώ κάποιο λάθος;
Posted on 9 Μαρτίου 2011 στις 2:58 μ.μ.
παιδια ουτε εγω μπορω να το κανω αυτο γιατι με βγαζει συνεχεια στην ιδια σελιδα! κ οταν το παταω back μου βγαζει αποστολη ξανα κ γινετε συνεχεια το ιδιο! μηπωσ υπαρχει καποιοσ αλλοσ τροποσ?
Posted on 22 Ιουλίου 2011 στις 3:50 μ.μ.
Αν με το "Back" δεν επιστρέψετε στην αρχική σελίδα του Windows Live, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πληκτρολογήσετε εκ νέου στο πεδίο διευθύνσεων του φυλλομετρητή σας την ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.hotmail.com και τότε θα εμφανιστεί (το επισημαίνουμε στο άρθρο).
Posted on 22 Ιουλίου 2011 στις 9:38 μ.μ.
δυστυχως ουτε σε μενα γινεται!εμενα μου ζηταει παλι το κωδικο η' με βγαζει στη σελιδα που λεει οτι ο λογαριασμος μου εχει μπλοκαριστει
Posted on 23 Ιουλίου 2012 στις 3:35 μ.μ.
και σε μένα το ίδιο..... τίποτα...
Posted on 15 Σεπτεμβρίου 2012 στις 1:13 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.