Δεν αρκούνται σε όσα έχουν πετύχει έως τώρα και χρόνο με το χρόνο θέλγουν όλο και περισσότερους χρήστες με την απόδοσή τους. Είναι τα αθλητικά sites και αποτελούν μία από τις πλέον αξιόλογες κατηγορίες της εγχώριας διαδικτυακής πραγματικότητας. Ο αθλητισμός ανέκαθεν καθήλωνε άτομα κάθε τάξης, εθνικότητας και οικονομικής επιφάνειας και φυσικά οι Έλληνες δεν θα μπορούσαν να αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα. Χιλιάδες πιστοί εκφράζουν καθημερινά τη λατρεία τους για τη στρογγυλή θεά και τα αθλητικά sites έχουν εξελιχθεί σε έναν από τους ναούς με τη μαζικότερη προσέλευση.

Όσο πληθαίνουν, λοιπόν, αυτοί που συχνάζουν στο διαδίκτυο, τόσο ενισχύεται η επισκεψιμότητά τους, μιας και σύμφωνα με το Γιάννη Φιλέρη, Επικεφαλής του Sport24, «τα αθλητικά sites ήταν και παραμένουν μηχανοδηγοί της ατμομηχανής της αύξησης των χρηστών στο διαδίκτυο». Και, μάλιστα, όπως προσθέτει η Άντα Κυρκιλή, Business Development & Operations Director στη Thinkdigital, αυξάνεται παράλληλα και «η ώρα παραμονής των επισκεπτών, η οποία θα συνεχίσει να αυξάνεται γεωμετρικά με την αύξηση των υπηρεσιών και το βάθος του περιεχομένου».

«Τα αθλητικά sites έχουν πια εδραιωθεί σε όλα τα επίπεδα», συμπληρώνει ο Κώστας Ντάλτας, Επικεφαλής του Contra, και συνεχίζει: «Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά MME, τα οποία χάνουν σε αξιοπιστία και "αιμορραγούν" οικονομικά, τα αθλητικά sites παραμένουν δυνατά στο ειδησεογραφικό κομμάτι, αλλά και σε οικονομικό επίπεδο». Προσφέρουν πια «πληθώρα αποκλειστικών ειδήσεων», επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Πεσματζόγλου, Διευθυντής του Sportaction, και, όπως διατρανώνει ο Γ. Φιλέρης, «αποκτούν σταδιακά μεγαλύτερο δημοσιογραφικό κύρος, περνώντας από την "εφηβεία" στην ωρίμανσή τους».

Μπορεί τα αθλητικά sites να διακρίνονται ήδη στα γήπεδα του ελληνικού διαδικτύου, όμως, καθότι μόλις τώρα αρχίζουν να ωριμάζουν, σίγουρα τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα. Ή μήπως όχι;

Ο Γιώργος Κογκαλίδης, Αρχισυντάκτης του Basketblog, πιστεύει ότι «επί της ουσίας τα sites βρίσκονται ακόμα σε νηπιακή κατάσταση». Και αυτό γιατί «οι παλιότεροι δεν έχουν εκσυγχρονιστεί, δεν έχουν αντιληφθεί την ανάγκη διαρκούς αλλαγής εικόνας και προσέγγισης, οι δε νεότεροι δεν έχουν αντιληφθεί τη δύναμη που έχουν στα χέρια τους». Θεωρεί, ως εκ τούτου, ότι τα αθλητικά sites έχουν «τεράστια περιθώρια βελτίωσης», ειδικότερα αν ληφθεί υπόψη το γεγονός πως «ακόμα και σήμερα λειτουργούν αυτά με... ωράρια εφημερίδων».

Παίρνοντας το λόγο, ο Κ. Ντάλτας δηλώνει αισιόδοξος: «Μεγαλύτερο γήπεδο... περισσότερος κόσμος, αυξανόμενες οι ευθύνες μας. Όταν, παρά την κρίση, στη χώρα μας ενεργοποιούνται καθημερινά περίπου 1900 νέες συνδέσεις, αυτό σημαίνει για εμάς, νέους αναγνώστες, νέες προκλήσεις για να τους φέρουμε κοντά μας. Τα περιθώρια είναι ακόμα μεγάλα, αλλά χρειάζεται κεντρική ώθηση για να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο».

Ανάλογη άποψη εκφράζει και ο Κ. Πεσματζόγλου - «πάντα υπάρχουν περιθώρια για βελτίωση» - ενώ ο Αντώνης Παπουρτζής, Γενικός Διευθυντής του Gazzetta, τονίζει ότι «το πάρτι τώρα αρχίζει». Και αναφέρει το παράδειγμα του Gazzetta community, στο οποίο «μέσα σε λίγες μέρες γράφτηκαν πάνω από 2.500 μέλη».


Πηγή: marketingweek.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Λαϊκές Αγορές Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια