Όσο πληθαίνουν, λοιπόν, αυτοί που συχνάζουν στο διαδίκτυο, τόσο ενισχύεται η επισκεψιμότητά τους, μιας και σύμφωνα με το Γιάννη Φιλέρη, Επικεφαλής του Sport24, «τα αθλητικά sites ήταν και παραμένουν μηχανοδηγοί της ατμομηχανής της αύξησης των χρηστών στο διαδίκτυο». Και, μάλιστα, όπως προσθέτει η Άντα Κυρκιλή, Business Development & Operations Director στη Thinkdigital, αυξάνεται παράλληλα και «η ώρα παραμονής των επισκεπτών, η οποία θα συνεχίσει να αυξάνεται γεωμετρικά με την αύξηση των υπηρεσιών και το βάθος του περιεχομένου».
«Τα αθλητικά sites έχουν πια εδραιωθεί σε όλα τα επίπεδα», συμπληρώνει ο Κώστας Ντάλτας, Επικεφαλής του Contra, και συνεχίζει: «Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά MME, τα οποία χάνουν σε αξιοπιστία και "αιμορραγούν" οικονομικά, τα αθλητικά sites παραμένουν δυνατά στο ειδησεογραφικό κομμάτι, αλλά και σε οικονομικό επίπεδο». Προσφέρουν πια «πληθώρα αποκλειστικών ειδήσεων», επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Πεσματζόγλου, Διευθυντής του Sportaction, και, όπως διατρανώνει ο Γ. Φιλέρης, «αποκτούν σταδιακά μεγαλύτερο δημοσιογραφικό κύρος, περνώντας από την "εφηβεία" στην ωρίμανσή τους».
Μπορεί τα αθλητικά sites να διακρίνονται ήδη στα γήπεδα του ελληνικού διαδικτύου, όμως, καθότι μόλις τώρα αρχίζουν να ωριμάζουν, σίγουρα τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα. Ή μήπως όχι;
Ο Γιώργος Κογκαλίδης, Αρχισυντάκτης του Basketblog, πιστεύει ότι «επί της ουσίας τα sites βρίσκονται ακόμα σε νηπιακή κατάσταση». Και αυτό γιατί «οι παλιότεροι δεν έχουν εκσυγχρονιστεί, δεν έχουν αντιληφθεί την ανάγκη διαρκούς αλλαγής εικόνας και προσέγγισης, οι δε νεότεροι δεν έχουν αντιληφθεί τη δύναμη που έχουν στα χέρια τους». Θεωρεί, ως εκ τούτου, ότι τα αθλητικά sites έχουν «τεράστια περιθώρια βελτίωσης», ειδικότερα αν ληφθεί υπόψη το γεγονός πως «ακόμα και σήμερα λειτουργούν αυτά με... ωράρια εφημερίδων».
Παίρνοντας το λόγο, ο Κ. Ντάλτας δηλώνει αισιόδοξος: «Μεγαλύτερο γήπεδο... περισσότερος κόσμος, αυξανόμενες οι ευθύνες μας. Όταν, παρά την κρίση, στη χώρα μας ενεργοποιούνται καθημερινά περίπου 1900 νέες συνδέσεις, αυτό σημαίνει για εμάς, νέους αναγνώστες, νέες προκλήσεις για να τους φέρουμε κοντά μας. Τα περιθώρια είναι ακόμα μεγάλα, αλλά χρειάζεται κεντρική ώθηση για να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερο».
Ανάλογη άποψη εκφράζει και ο Κ. Πεσματζόγλου - «πάντα υπάρχουν περιθώρια για βελτίωση» - ενώ ο Αντώνης Παπουρτζής, Γενικός Διευθυντής του Gazzetta, τονίζει ότι «το πάρτι τώρα αρχίζει». Και αναφέρει το παράδειγμα του Gazzetta community, στο οποίο «μέσα σε λίγες μέρες γράφτηκαν πάνω από 2.500 μέλη».
Πηγή: marketingweek.gr
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.