Νέα μηχανή αναζήτησης από τη Microsoft

Posted by Clopy Paste 31 Μαΐου 2009

Μετά από εσωτερικές δοκιμές αρκετών μηνών και αφού στο μεταξύ «ξαναβαφτίστηκε» από “Kumo” σε “Bing”, η νέα μηχανή αναζήτησης της Microsoft θα τεθεί σε λειτουργία τις επόμενες μέρες.

Aναμένεται μέχρι την ερχόμενη Τετάρτη να λειτουργεί πλήρως στη διεύθυνση www.bing.com , φιλοδοξώντας αυτή τη φορά να “πριονίσει» την κυριαρχία της Google, πράγμα καθόλου εύκολο όμως, σύμφωνα με τα ξένα πρακτορεία και το BBC. Η Μicrosoft, που βρίσκεται σε νέες συζητήσεις για πιθανή συνεργασία (αλλά όχι εξαγορά) με τη Yahoo, εδώ και χρόνια προσπαθεί να παίξει σημαντικότερο ρόλο στην αγορά αναζήτησης στο Ίντερνετ, κάτι που δεν έχει καταφέρει με τις μηχανές αναζήτησης MSN Search και Live Search, η οποία έχει μερίδιο μόλις 8,2% έναντι 64,2% της Google και 20,4% της Yahoo (στοιχεία ΗΠΑ).

Η Μicrosoft, σύμφωνα με το “Advertising Age”, ετοιμάζει τεράστια διαφημιστική καμπάνια ύψους 80 – 100 εκατ. δολ. για την προώθηση της Bing, που υπόσχεται να κάνει απλούστερες τις αναζητήσεις και πιο «έξυπνες», καταλαβαίνοντας την πρόθεση του ερωτώντος χρήστη.
Παράλληλα, η αναζήτηση θα φέρνει εμπλουτισμένα αποτελέσματα, π.χ. η αναζήτηση για ένα προϊόν θα φέρνει επίσης συνδέσμους για κριτικές του προϊόντος, ανταλλακτικά γι’ αυτό, καταστήματα που το πουλάνε και άλλες πληροφορίες.

Ο στόχος της Microsoft είναι να μειωθεί ο αριθμός των συνολικών αναζητήσεων που πρέπει να κάνει ένας χρήστης για να βρει το σύνολο των πληροφοριών που χρειάζεται. Κατά την εταιρία, περίπου το 4% των ερωτήσεων στις μηχανές αναζήτησης δεν απαντάται, καθώς ο χρήστης ψάχνει σε μια πληθώρα απαντήσεων, αλλά δεν μπορεί τελικά να βρει αυτό που θέλει και εγκαταλείπει την προσπάθεια, άρα υπάρχει ένα κενό και μια εν δυνάμει ζήτηση για νέου τύπου μηχανές αναζήτησης.

Τόσο η Google όσο και η Yahoo πρόσφατα πρόσθεσαν νέα χαρακτηριστικά στις μηχανές αναζήτησής τους, ώστε να τις κάνουν πιο ελκυστικές, γεγονός που δυσκολεύει το έργο της Μicrosoft, η οποία προτιμά να χαρακτηρίζει τη Bing «μηχανή απόφασης» και όχι «αναζήτησης», έχοντας ως στόχο να διευκολύνει τις αποφάσεις του χρήστη για μια σωρεία πραγμάτων (π.χ. για εστιατόρια, πτήσεις, αγορές κ.α.).

Για παράδειγμα, μια αναζήτηση για πτήση θα φέρνει επίσης συνδέσμους για ξενοδοχεία και τον καιρό στην περιοχή του προορισμού. Μεταξύ άλλων, η Βing θα έχει ενσωματωμένη την ολοένα και πιο δημοφιλή υπηρεσία Farecast, που προβλέπει αν οι ναύλοι θα πέσουν ή θα ανέβουν στο μέλλον (το σχετικό λογισμικό ανήκε σε μια εταιρία που η Microsoft εξαγόρασε πέρυσι και τώρα μπορεί να αξιοποιήσει).

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Μicrosoft Στιβ Μπάλμερ, η εταιρία διάλεξε το όνομα «Μπινγκ» γιατί «είναι σύντομο, εύκολο να προφερθεί και ‘πιάνει’ παγκόσμια». Είπε ακόμα ότι αν και η εταιρία βρίσκεται στην τρίτη θέση προς το παρόν, έχει βλέψεις για ψηλότερα και νιώθει όπως ο πυγμάχος «Ρόκι» (σ.σ. των γνωστών ταινιών με τον Σιλβέστερ Σταλόνε), που ξεκίνησε από χαμηλά για να φτάσει τελικά στην κορυφή. Σύμφωνα πάντως με εκτιμήσεις αναλυτών, είναι κατ’ αρχήν δύσκολο οι χρήστες της Google να εγκαταλείψουν το…χούι τους, όμως όσοι χρησιμοποιούν τη Yahoo ως δεύτερη πληροφοριακή «πύλη», μπορεί να προσελκυστούν από τη Bing.


Πηγή: enet.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Λαϊκές Αγορές Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια