Τα τρελά του 11888

Posted by Clopy Paste 27 Απριλίου 2009

-Θέση 42, καληµέρα σας.
-Θα ήθελα τα Laser Line Clinics, τα ινστιτούτα αισθητικής.
-Για ποια περιοχή;
-E,τα κλασικά…πόδια, µασχάλες, µπικίνι
(Φυσικά εµείς εννοούσαµε πόλη ή περιοχή πόλης!)



-Θέση τάδε, καληµέρα σας.
-Θα ήθελα τον κύριο Παπαδόπουλο.
-Το µικρό;
-Μέσα είναι! Κοιµάται!
(Υπενθυμίζω ότι δεχόμαστε κλήσεις από όλη σχεδόν την Ελλάδα!)

-Θέση τάδε, καληµέρα σας.
-Γεια σας, θέλω το σχολείο στην στροφή.
-Ποιο σχολείο είναι στην στροφή, κυρία µου; Σε ποια πόλη είστε;
-Το σχολείο, καλέ! Eδώ στην στροφή, πιο κάτω!
-Ναι, κυρία µου, αλλά σε ποια πόλη είστε και σε ποια οδό είναι το σχολείο; Έστω, τι σχολείο είναι; Δηµοτικό, γυμνάσιο; Και σε ποια πόλη;
-Καλά, ποιο είναι στην στροφή δεν το ξέρεις; Εσύ σχολείο δεν πήγες;
(τελικά ήταν το 2ο Γυµνάσιο Τρικάλων

(Όταν δούλευα στο µεσηµßρινό ωράριο…)
-Καλησπέρα, θέση τάδε.
-Βρε, κορίτσι µου,καληµέρα! Να σε ρωτήσω κάτι;
-Βεßαίως, πείτε µου για ποια πόλη.
-Εγώ είµαι στη Θήßα. Και κατά τις 12 έßαλα κατσικάκι στο φούρνο. Θα' χει γίνει µέχρι να φτάσουν τα παιδιά απ' την Αθήνα;

Στην παρακάτω κλήση κόντεψα να φάω το ακουστικό…
-Καληµέρα, θέση τάδε.
-Θέλω τον Ευάγγελο Ξανθόπουλο, αστυνοµικό, στη Θεσσαλονίκη.
-Στην Θεσ/κη δεν υπάρχει αυτό το όνοµα καταχωρηµένο.
-Είναι ανάγκη, να το ßρεις!
-Υπάρχουν άλλοι Ξανθόπουλοι, αλλά όχι Ευάγγελος αστυνοµικός
-Ψάξε µε άλλο αυτόµατο, Περαία, Βασιλικά οτιδήποτε!
Τέλος πάντων, κατέληξα να ψάχνω όλα τα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, αλλά τίποτα. Ο τύπος να τα 'χει πάρει και να φωνάζει µες στ' αυτί µου.
-Θέλετε να δω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία;
-Να δεις και να το ßρείς! Ανάγκη λέµε!
Τελικά, καταλήγω να ψάχνω σε όλη την Κεντρική Μακεδονία, Δυτική και Ανατολική.
-Δεν υπάρχει, κύριε αυτό το όνοµα! Θέλετε κάποιο άλλο, κάποιον συγγενή; Δεν µπορώ να ψάξω σε όλη την Ελλάδα και είστε ήδη πάρα πολλή ώρα στην γραµµή!
-Όχι, δεν χρειάζεται! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ! Απλά έχω κάνει το νούµερο µου απόρρητο και ήθελα να δω µήπως µ'έχετε καταχωρήσει πουθενά αλλού!

Καλησπέρα, πες µου λίγο το νούμερο του Νίκου.
-Ποιου Νίκου;!
-Ε, του Ευαγγελάτου κοπελιά! Δεν ßλέπεις τηλεόραση;!

Καλησπέρα, θέση τάδε.
-Γεια! Δώσε μου μια πιτσαρία που εφημερεύει!
(απέναντι από το Ιπποκράτειο ίσως;)

(Περίπου 4 το απόγευµα)
-Καλησπέρα, θέση τάδε.
-Αχ, συγγνώμη που σας ενοχλώ τέτοια ώρα


-14, λέγεται;
-Δεσποινίς, καλημέρα! Έχω ένα πρόβλημα και δεν ξέρω που ν' απευθυνθώ. Έξω στην βεράντα, στην γωνία δεξιά, έχω μια τριανταφυλλιά! Βγήκα να την ποτίσω το πρωί και βρήκα ένα ψόφιο περιστέρι! Μήπως μου ʽχουν κάνει μάγια;
-:-/

(Καθαρά Δευτέρα, παίρνει ένα μωρό)
-Καλημέρα σας, θέση τάδε.
-Μπλουμ, μπλουμ, μπλουμ!
-Θέλεις να κλείσεις, γιατί τζάμπα χρεώνεις τους γονείς σου;
-Ε, λείπουν γι' αυτό τους χρεώνω!

(Ένα άλλο μωρό παραμονές Χριστουγέννων)
-Καλημέρα, θέση τάδε.
-Θέλω για δώρο ένα τετράδιο με τον Spiderman, ένα μολύβι και ένα στυλό πάλι με τον Spiderman κι άμα δεν έχει φέρε κάτι με τον Batman!

Πηγή: ClopYPastE.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Λαϊκές Αγορές Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια