1. Μην εμπιστεύεσαι με κλειστά τα μάτια έναν πωλητή
Θα σου φανεί αυτονόητο, αλλά δεν είναι. Αν δεν είναι μεγάλο κατάστημα, φρόντισε να ελέγχεις αν υπάρχει διεύθυνση φυσικού καταστήματος και αν είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα. Αν μπορείς τύπωσε και φύλαξε αυτά τα στοιχεία. Αν, τώρα, στην ιστοσελίδα δεν υπάρχει η διεύθυνση του πωλητή θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Επιβεβαίωσε από τις κριτικές τη φερεγγυότητα του πωλητή.
2. Μην εμπιστεύεσαι ψεύτικες κριτικές
Αν δεις σχόλια που μοιάζουν υπερβολικά καλογραμμένα ή μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες κάτω από προϊόντα ίσως πρέπει να πονηρευτείς. Συνήθως αυτά τα σχόλια συνοδεύονται και από τέλειες φωτογραφίες προφίλ, οι οποίες είναι βέβαια ψεύτικες. Μην την πατήσεις και ψάξε λίγο περισσότερο την ποιότητα με αληθινές google κριτικές, για παράδειγμα.
3. Μην αφήνεις στην τύχη της τη χρέωση
Ένα από τα πιο συχνά λάθη στις ηλεκτρονικές αγορές είναι η λάθος τιμολόγηση χωρίς να το αντιληφθεί ο πελάτης. Αν πληρώνεις με κάρτα, θα πρέπει να κοιτάς πάντα τη χρέωση. Σε αυτό το σημείο είναι, επίσης, σημαντικό να έχεις ελέγξει ότι το κατάστημα έχει τηλέφωνο για να κάνεις τα παράπονά σου.
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.