Η συγκινητική ιστορία ενός πατέρα...

Posted by Clopy Paste 4 Σεπτεμβρίου 2011


Σήμερα έχει γενέθλια ο γιος μου, κλείνει τον πρώτο του χρόνο. Τέλη Ιουλίου τον βαφτίζουμε.

Σαν πέρυσι και λίγες μέρες πιο πριν, βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη όπου ζω, με τη γυναίκα ετοιμόγεννη. Είχε άσχημη κύηση, ήταν το πρώτο μας παιδί, ήμασταν πολύ φοβισμένοι.

Ξαφνικά βαράει τηλέφωνο από Εύβοια. Ο πατέρας μου. Οξύ έμφραγμα του μυοκαρδίου.
Τον πάνε επειγόντως στην Αθήνα. "Μην το συζητάς, φύγε τώρα, έχω τους δικούς μου" μου είπε η γυναίκα μου και εκείνη τη στιγμή την αγάπησα όσο ποτέ άλλοτε.

Και να' μαι στην Αθήνα. Τα πράγματα άσχημα. Και εγώ κλαίγοντας με ένα κινητό στο χέρι, για τον ένα Κώστα που φεύγει και για τον άλλον που έρχεται χωρίς εμένα. Ο πατέρας μου να χάνεται και η πεθερά μου να με καθησυχάζει πως ο τοκετός είναι φυσιολογικός. Δεν ήταν έτσι. Παραλίγο να χάσω και τη γυναίκα μου εκείνη τη μέρα. Είχε ακατάσχετη αιμορραγία και για μερικές ώρες η ζωή της κρεμόταν από μία κλωστή. Και ξαφνικά... ανάκαμψη! Ο πατέρας μου αρχίζει να σταθεροποιείται. Είμαι τρεις ημέρες άυπνος, τί να κάνω, να μείνω, να φύγω, γιατί η γυναίκα μου δεν μου μιλάει στο τηλέφωνο; (Ήταν υπό την επήρεια μορφίνης, δεν το ήξερα, απαγορεύονται τα κινητά έλεγε η πεθερά μου, δεν είχα ξανακούσει σε μαιευτήριο να μην μιλάει η λεχώνα στο κινητό, τρελάθηκα, κάτι πάθανε, αυτή ή το παιδί, με κοροϊδεύουν, ήμουν σίγουρος).

Έφυγα σφαίρα για Θεσσαλονίκη, άγρυπνος, με το κινητό στο χέρι, "Όλα καλά" , μου λέγανε και από τις δύο πλευρές, δεν πίστευα κανέναν, ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ, ΠΕΘΑΝΑΝ, μόνο αυτό είχα στο μυαλό μου.

Και φυσικά τράκαρα. Έναν παππού. Δεν χτύπησε, μόνο το αμάξι του σαραβάλιασα. Και τότε με εγκατέλειψαν οι δυνάμεις μου. Άρχισα να κλαίω με λυγμούς, "Πάρε τα πάντα του είπα, ταυτότητες, ό,τι θες, μόνο να μην αργήσω, πρέπει να πάω στη Θεσσαλονίκη". ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ. Δεν έχω συναντήσει πιο άγιο άνθρωπο ποτέ μου. Ανταλλάξαμε τηλέφωνα και με άφησε να φύγω, πήγαινε αγόρι μου στους δικούς σου και τα χαλάσματα φτιάχνονται, μου είπε. Και μια κουβέντα: "Ο Θεός είναι Μεγάλος. Εσείς οι νέοι κοροϊδεύετε, αλλά εγώ είμαι σε συνεχή επικοινωνία με τον Θεό. Και θα προσευχηθώ για σένα, με όλη τη δύναμη της ψυχής μου".

Έφτασα ένα ράκος. Και εκεί έμαθα ότι παραλίγο να χάσω Εκείνη και Εκείνο. Τους πήρα στην αγκαλιά μου και τους έσφιξα σαν χαμένος. Και μετά έμαθα. Η γυναίκα μου συνήλθε την ίδια ώρα περίπου με τον πατέρα μου. Σώθηκε η ζωή τους μέσα στα ίδια λεπτά.

Όταν τελείωσαν όλα, αναζήτησα τον παππού. Δεν απάντησε ποτέ στα επίμονα τηλεφωνήματά μου, ούτε με πήρε ποτέ πίσω. Όποτε βλέπω παλιό μπλε BMW σταματάω να δω τον οδηγό ή τρέχω σαν τρελός να τον προλάβω. Μάταια.

Και έχω αρχίσει να πιστεύω πως εκείνη την ώρα, που οι τρεις πολύτιμοι για μένα άνθρωποι χαροπάλευαν, εγώ συνάντησα τον Θεό... Και με λυπήθηκε!!! 

Υ.Γ. 

Τον πατέρα μου τον χάσαμε τελικά μετά από 8 μήνες. Πρόλαβε όμως και πήρε στην αγκαλιά του τον Κωστάκη. Παίξανε, τον τάισε, πήγανε βόλτα. Και έφυγε ευτυχισμένος. Νομίζω πως δε θα πέθαινε πριν ζήσει λίγο με τον Κώστα...

Share/Save/Bookmark

1 Comment

  1. Μάλιστα! Τον λυπήθηκε ο θεός;

    Δηλαδή του στέλνει τον πατέρα στο νοσοκομείο, θέτει σε κίνδυνο τη γυναίκα του και το παιδί του, τον εμπλέκει σε τροχαίο, του παίρνει τον πατέρα μετά από 8 μήνες, αλλά τελικά τον λυπάται και όλα πάνε καλά!

    Γιατί προφανώς, αν και παντογνώστης, δεν ήξερε εξ' αρχής ότι θα συμβούν αυτά τα πράγματα!

    Γιατί προφανώς, αν και παντοδύναμος και πανάγαθος, δεν είχε σχεδιάσει αυτός εξ' αρχής να περάσει τέτοια οδύνη ο φουκαράς ο πατέρας. Το όλο σκηνικό το είχε σχεδιάσει η Μοχθηρή Παντόφλα τις οποίας τις βουλές δεν δύναται να ανατρέψει ο παντοδύναμος.

    Προς Clopy And Paste, μην δημοσιεύετε ως αληθινό περιστατικό κάθε φαντασιακή ιστοριούλα του κατηχητικού που επινοούν οι σεξουαλικά στερημένοι προκειμένου να τρομάζουν τα μικρά παιδάκια! Please...

    Posted on 4 Σεπτεμβρίου 2011 στις 3:33 μ.μ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια