Στίχοι στα αγγλικά

Oppa is Gangnam style
Gangnam style

A girl who is warm and humanle during the day
A classy girl who know
how to enjoy the freedom of a cup of coffee
A girl whose heart gets hotter when night comes
A girl with that kind of twist

I’m a guy
A guy who is as warm as you during the day
A guy who one-shots his coffee
before it even cools down
A guy whose heart bursts
when night comes
That kind of guy

Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Now let’s go until the end

Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style

Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady oh oh oh oh

A girl who looks quiet
but plays when she plays
A girl who puts her hair down
when the right time comes
A girl who covers herself
but is more sexy than a girl who bares it all
A sensable girl like that

I’m a guy
A guy who seems calm,
but plays when he plays
A guy who goes completely crazy
when the right time comes
A guy who has bulging ideas rather than muscles
That kind of guy

Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Beautiful, loveable
Yes you, hey, yes you, hey
Now let’s go until the end

Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style, Gangnam style
Oppa is Gangnam style

Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady oh oh oh oh

On top of the running man is the flying man,
baby baby
I’m a man who knows a thing or two
On top of the running man is the flying man,
baby baby
I’m a man who knows a thing or two

You know what I’m saying
Oppa is Gangnam style

Eh- Sexy Lady, Oppa is Gangnam style
Eh- Sexy Lady oh oh oh oh

Μετάφραση στα ελληνικά

Το στυλ μου είναι "Γκάνγκναμ"
Το στυλ "Γκάνγκναμ"

Μια κοπέλα που είναι ζεστή και φιλική τη μέρα
Μια κομψή κοπέλα που γνωρίζει
Πως να απολαμβάνεις την ηρεμία που φέρνει ο καφές
Μια κοπέλα που η καρδιά της ανάβει όταν νυχτώνει
Μια ανατρεπτική κοπέλα σαν κι αυτή

Είμαι ένας άντρας
Ένας άντρας που είναι το ίδιο ζεστός τη μέρα όπως εσύ
Ένας άντρας που πίνει τον καφέ του μονορουφη
Πριν αυτός κρυώσει
Ένας άντρας που η καρδιά του πάει να εκραγεί
Όταν νυχτώνει
Αυτός ο τύπος του άντρα

Όμορφη, αξιαγάπητη
Έτσι είσαι, έι, έτσι ακριβώς είσαι, έι
Όμορφη, αξιαγάπητη
Έτσι είσαι, έι, έτσι ακριβώς είσαι, έι
Ας πάμε μέχρι το τέλος

Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ", το στυλ "Γκάγκναμ "
Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ", το στυλ "Γκάγκναμ"
Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ"

Ε σέξι κυρία, το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ"
Ε σέξι κυρία ω ω ω ω

Μια γυναίκα που φαίνεται ήσυχη
Αλλά όταν παίζει, παίζει
Μια γυναίκα που αφήνει τα μαλλιά της
Όταν έρχεται η στιγμή
Μια γυναίκα που δεν δείχνει τίποτα
Αλλά είναι πιο σέξι από αυτές που τα πετάνε όλα
Μια αισθησιακή γυναίκα σαν κι αυτή

Είμαι ένας άντρας
Ένας άντρας που φαίνεται ήσυχος,
Αλλά όταν παίζει, παίζει
Ένας άντρας που πραγματικά τρελαίνεται
Όταν φτάνει η κατάλληλη στιγμή
Ένας άντρας με φουσκωμένες ιδέες αντί για μυς
Αυτός ο τύπος του άντρα

Όμορφη, αξιαγάπητη
Έτσι είσαι, έι, έτσι ακριβώς είσαι, έι
Όμορφη, αξιαγάπητη
Έτσι είσαι, έι, έτσι ακριβώς είσαι, έι
Ας πάμε μέχρι το τέλος

Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ", το στυλ "Γκάγκναμ "
Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ", το στυλ "Γκάγκναμ"
Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ"

Ε σέξι κυρία, το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ"
Ε σέξι κυρία ω ω ω ω

Πάνω απ’ τον άνθρωπο που τρέχει είναι ο ιπτάμενος,
Μωρό μου, μωρό μου
Είμαι ένας τύπος που ξέρει ένα δυο πραγματάκια
Πάνω απ’ τον άνθρωπο που τρέχει είναι ο ιπτάμενος,
Μωρό μου, μωρό μου
Είμαι ένας τύπος που ξέρει ένα δυο πραγματάκια

Καταλαβαίνεις τι σου λέω
Το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ"

Ε σέξι κυρία, το στυλ μου είναι "Γκάγκναμ"
Ε σέξι κυρία ω ω ω ω




Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com - lyrics-translate.blogspot.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια