Πρώτο λάθος: τα πράγματα. Είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένα σύστημα φύλαξης που να συνδέει τον αριθμό συμμετοχής με την τσάντα; Αντίθετα, ο καθένας άφηνε ό,τι ήθελε όπου ήθελε, δημιουργώντας ουρές και χάος πριν τον αγώνα. Ένα νούμερο στην τσάντα και ένα βραχιόλι στο χέρι θα έλυνε τα πάντα. Δυστυχώς όχι…
Δεύτερο λάθος: η εκκίνηση των 5 km. Όλος ο κόσμος ξεκίνησε ταυτόχρονα. Χιλιάδες άνθρωποι σε ένα σημείο χωρίς καμία ομαδοποίηση, χωρίς καμία σειρά – σαν να πετάς εκατοντάδες μπαλάκια σε μια πισίνα και περιμένεις να μη συγκρουστούν. Αποτέλεσμα; Χάος και κίνδυνος για τραυματισμούς.
Τρίτο λάθος: τα περίπτερα των χορηγών. Είσοδος; Έξοδος; Κάτι τέτοιο δεν υπήρχε. Ο κόσμος έτρεχε σαν τρελός για να εξασφαλίσει την προμήθειά του σε μπανάνες, χυμούς, αναψυκτικά, μπάρες κ.ο.κ. που τα έδιναν με τη σέσουλα. Και ναι, υπήρχαν στιγμές που ο κόσμος σήκωνε τα χέρια ψηλά, σαν να ήταν σε σκηνικό επιβίωσης, και όχι σε αθλητική διοργάνωση.
Μια εικόνα που δύσκολα ξεχνιέται: δίπλα σε περίπτερο που έδινε μπάρες για τους ανθρώπους, είχε τοποθετηθεί χορηγός που έδινε μπάρες για… σκύλους. Απίστευτο, αλλά αληθινό. Κανείς δε θα ήθελε να δει έναν δρομέα να καταλήγει να τρώει μπάρα σκύλου αντί για τη δική του.
Ο σκοπός του συγκεκριμένου αγώνα είναι ιερός. Αλλά όταν μιλάμε για χιλιάδες συμμετέχοντες, η προσοχή στη διοργάνωση δεν είναι προαιρετική. Είναι απαραίτητη. Γιατί ένας αγώνας που ξεκινά με τόσα μικρά (και μεγάλα) λάθη μπορεί εύκολα να καταλήξει σε… παρατράγουδα.
Συμπερασματικά, μια διοργάνωση με τέτοιο κοινωνικό και ανθρωπιστικό βάρος αξίζει όχι μόνο τη συμμετοχή, αλλά και τη φροντίδα, ώστε κάθε λεπτομέρεια να αντανακλά την αφοσίωση των συμμετεχόντων και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας. Το φετινό Race for the Cure μας θυμίζει ότι η προσπάθεια κατά του καρκίνου δεν είναι μόνο προσωπική, αλλά και συλλογική – και πως κάθε διοργάνωση μπορεί πάντα να γίνει καλύτερη.









0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.