Αρχικά θα πρέπει να έχουμε στον νου μας το βασικό, δηλαδή την μπαταρία. Όταν λοιπόν μένει για αρκετό διάστημα ακινητοποιημένο θα είναι καλύτερα να το βάζεις μπροστά μία φορά την εβδομάδα. Τότε θα το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά. Αν δεν χρειάζεται να πας στη δουλειά ή έχεις προμηθευτεί τα πάντα και δεν πας σούπερ μάρκετ, μπορείς να το κάνεις μια βόλτα το τετράγωνο για τον ίδιο λόγο.
Όσον αφορά, τώρα τα καύσιμα, καλό είναι, σύμφωνα με τους ειδικούς να γεμίσεις το ρεζερβουάρ μέχρι επάνω. Ο εγκλωβισμένος αέρας σε ένα μισο-άδειο ρεζερβουάρ προκαλεί οξείδωση στα τοιχώματα. Μπορείς ακόμη να βάλεις κάποιο ειδικό πρόσθετο στο καύσιμο για μην αλλοιωθεί η σύνθεσή του με την πάροδο του χρόνου.
Στην περίπτωση τώρα, που το αυτοκίνητο βρίσκεται σταθμευμένο σε κλειστό πάρκινγκ, καλό είναι να αφήσεις ελάχιστα ανοιχτό ένα παράθυρο έτσι ώστε να μην εγκλωβιστεί η υγρασία στο εσωτερικό και μυρίζει άσχημα. Αν πάλι βρίσκεται στον δρόμο, μια φορά την εβδομάδα άνοιξε όλα τα παράθυρα και τις πόρτες για να «αλλάξει» ο αέρας στην καμπίνα. Η χρήση μίας προστατευτικής κουκούλας είναι η καλύτερη κίνηση που μπορείς να κάνεις. Έτσι, προστατεύεις το αυτοκίνητο αν δεν είναι σε στεγαζόμενο χώρο στάθμευσης. Έτσι, αποφεύγεις διάφορες γρατσουνιές από τις μικροεπαφές άλλων αυτοκινήτων και παρέχεις προστασία στο χρώμα και στα υλικά της καμπίνας.
Αυτά είναι τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθείς για όσο καιρό το αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο. Ακόμη κι αν δεν το χρειάζεσαι τώρα, θα πρέπει να το διατηρείς καλά συντηρημένο για όταν θα επανέλθει κανονικά στην κυκλοφορία.
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.