Ευχές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

Posted by Clopy Paste 12 Φεβρουαρίου 2013


Ευχές για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Ευχές για ερωτευμένους που θέλουν να στείλουν στον σύντροφό τους ένα γλυκό και ερωτικό μήνυμα, δείχνοντάς του πως ο έρωτας είναι αυτός που γεμίζει τη ζωή δίνοντάς της νόημα…

- Όταν στα μάτια με κοιτάς σαν καραμέλα λιώνω κι όταν στα χείλη με φιλάς διώχνεις τον κάθε πόνο. Εύχομαι ο έρωτας αυτός για πάντα να κρατήσει και η δύναμή του να απλωθεί σ ανατολή και δύση.

- Σήμερα αγαπούλα μου τ' Αγίου Βαλεντίνου μια κατακόκκινη καρδιά στα χέρια σου σ' αφήνω. Μια καρδιά που πάντοτε για σένα θα χτυπάει κι όλες τις άσχημες στιγμές μακριά θα τις σκορπάει.

- 14 Φλεβάρη ας γιορτάσουμε και εμείς την αγάπη μου για σένα δεν αμφισβητεί κανείς.
Κάθε χρόνο τέτοια μέρα πάντα ανοίγουν οι ουρανοί κι αστερόσκονη σκορπάνε για ευτυχία παντοτινή.

- Θαρρώ γιορτάζουν σήμερα όλοι οι ερωτευμένοι, με κόκκινα τριαντάφυλλα οι δρόμοι στολισμένοι. Έτσι και εγώ σου ετοίμασα ένα μικρό δωράκι, μα άδικα έψαξα να βρω το ιδανικό κουτάκι. Όλοι λοξά με κοίταζαν και έλεγαν μ' ειρωνεία, πως δεν χωράει σε κουτί η αληθινή ευτυχία. Γι' αυτό και εγώ ατύλιχτη στη δίνω απ' την καρδιά μου, να σου κρατάει συντροφιά μαζί με τ' όνειρά μου.

- Αχ η κρίση τί μου κάνει, έχω άγχος τρομερό. Τί δωράκι να σου πάρω με τον βασικό μισθό; Μα αν σου φτάνει η καρδιά μου που για σένανε χτυπά, με του έρωτα το βέλος σου τη στέλνω με χαρά.

- Αγάπη είναι να χάνεσαι, αγάπη είναι να λιώνεις. Αγάπη είναι κι ας πονάς τον άλλον μην πληγώνεις. Μα η αγάπη μου για σένανε είναι η αφετηρία σε ένα ταξίδι που ο έρωτας θα γράψει ιστορία.

- Του Βαλεντίνου τη γιορτή μαζί σου θα περάσω και θα εύχομαι από καρδιάς κοντά σου να γεράσω.

- Κάθε χρόνο του Αγίου Βαλεντίνου σου δίνω και από ένα κόκκινο τριαντάφυλλο. Φέτος σου χαρίζω ένα λευκό, όχι γιατί έσβησε η φλόγα της αγάπης μου, αλλά γιατί το λευκό είναι το χρώμα των αγγέλων και εσύ είσαι ο δικός μου άγγελος που δίνει φτερά στη ζωή και στα όνειρά μου.

- Του Βαλεντίνου τη γιορτή γιορτάζω κάθε χρόνο, μαζί με εσένα που αγαπώ και μέρα νύχτα λιώνω. Και εύχομαι καρδούλα μου να 'μαστε ευτυχισμένοι, ερωτευμένοι μια ζωή και πάντα μονιασμένοι.

- Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, είναι μια ακόμη αφορμή για να σου πω το πόσο έχει ομορφύνει η παρουσία σου τη ζωή μου! Χρόνια μας πολλά.

- Ο Βαλεντίνος έρχεται με κόκκινο αμαξάκι για να σου φέρει αγάπη μου ένα μικρό δωράκι. Μια κατακόκκινη καρδιά στα χέρια σου θα αφήσει, πάρ' τη μα πρόσεξε καλά μην πέσει και ραγίσει.

- Την καρδιά μου θα σου στείλω σ έναν φάκελλο χρυσό, του Αγίου Βαλεντίνου να την έχεις φυλαχτό. Και απ' τ' αστέρια θα ζητήσω σαν θα κάνω μια ευχή πως του χρόνου τέτοια μέρα θέλω να 'μαστε μαζί.

- Σου στέλνω την αγάπη μου, σου στέλνω τα φιλιά μου, αχ πόσο Θεέ μου θα 'θελα να σ' έχω αγκαλιά μου. Του Βαλεντίνου τη γιορτή μονάχη θα περάσω, μα όταν θα 'ρθεις μωράκι μου όλα θα τα ξεχάσω. Με το βελάκι του έρωτα στον τοίχο θα σε στήσω να πας ξανά στην ξενιτιά ποτέ δεν θα σ' αφήσω.

Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια