Η εφαρμογή του νέου τύπου δρομολογίου της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ είναι σαφώς καλύτερη από την προηγούμενη.
Με τον νέο τρόπο που εκτελείται το δρομολόγιο κάποιος που ξεκινά από τον Πειραιά για να καταλήξει στην Κηφισιά χρειάζεται να πάρει το δρομολόγιο από τον σταθμό του Πειραιά και να φτάσει στην Ομόνοια. Εκεί, θα πρέπει να κάνει μετεπιβίβαση σε άλλο τρένο που ξεκινά από την Ομόνοια και να φτάσει στην Κηφισιά. Με τον χωρισμό του δρομολογίου στα δύο έστω και με μία μετεπιβίβαση τουλάχιστον το δρομολόγιο εκτελείται ολόκληρο από τον ΗΣΑΠ χωρίς να χρειάζεται ο επιβάτης να χρησιμοποιήσει άλλη γραμμή. Σημειωτέον ότι στο δρομολόγιο Πειραιάς-Ομόνοια δεν πραγματοποιείται στάση στο σταθμό ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ.
Θα πρέπει να θυμίσουμε ότι αυτό γίνεται λόγω των εργασιών που έχουν παγώσει στις γραμμές στο τμήμα μεταξύ Θησείου και Μοναστηρακίου. Εκεί κατά τη διάρκεια της αλλαγής των γραμμών με σύγχρονες ανακαλύφθηκαν σημαντικές αρχαιότητες.
Το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ) με απόφασή του και σκεπτόμενο τους σχεδόν 100.000 επιβάτες που χρησιμοποιούν αυτό το τμήμα εξέδωσε απόφαση για προσωρινή απόφαση κατάχωσης των αρχαίων και σε εύλογο χρονικό διάστημα να υπάρξει μελέτη για την υπογειοποίηση της γραμμής.
Αυτό όμως προκάλεσε την προσφυγή από ομάδα πολιτών οι οποίοι κατάφεραν να παγώσουν τις εργασίες ζητώντας να μην γίνει η κατάχωση. Η απόφαση θα ληφθεί στις 2 Αυγούστου που είναι προγραμματισμένη η ακρόαση.
Σε περίπτωση που τελικά η προσφυγή γίνει δεκτή η περιπέτεια θα συνεχιστεί με απρόβλεπτες εξελίξεις καθώς θα πρέπει να βρεθεί λύση με μεγάλο κόστος. Σε περίπτωση που η προσφυγή απορριφθεί τότε θα χρειαστούν περίπου 2-3 μήνες για την ολοκλήρωση των εργασιών.
Πηγή: ypodomes.com
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.