Σχεδόν τέσσερις στις πέντε γυναίκες και τρεις στους πέντε άνδρες θεωρούν ότι τα sms, το Facebook και άλλα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης κάνουν τα νέα ζευγάρια να επισπεύδουν την ερωτική επαφή.

Ωστόσο, μόλις των 38% των γυναικών απάντησαν ότι συνευρέθηκαν ερωτικά με κάποιον νωρίτερα απ' ό,τι θα έκαναν λόγω "ψηφιακής οικειότητας", όπως προκύπτει από τις απαντήσεις των 1.200 γυναικών και ανδρών που συμμετείχαν στην τρίτη ετήσια έρευνα για το σεξ των περιοδικών Shape και Men's Fitness.

Τα smartphones και τα laptop είναι τα νέα "παιχνίδια" που οδηγούν στην κρεβατοκάμαρα, αναφέρει η έρευνα, με σχεδόν το 80% των γυναικών και το 58% των ανδρών να απαντούν ότι τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οδηγούν γρηγορότερα στην ερωτική επαφή.

Τα γραπτά μηνύματα είναι ο υπ' αριθμόν ένα τρόπος με τον οποίο διατηρούν επαφή οι εραστές, διαπίστωσε η έρευνα, και οι άνδρες στέλνουν γραπτά μηνύματα 39% συχνότερα απ' ό,τι τηλεφωνούν, ενώ οι γυναίκες 150% συχνότερα.

Ακόμη και πριν ξεκινήσει η σχέση, το 70% των γυναικών και το 63% των ανδρών χρησιμοποιούν το Google και άλλους διαδικτυακούς μηχανισμούς για να μάθουν πληροφορίες για τον συγκεκριμένο άνθρωπο.

Το 65% από αυτούς που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι τους ζήτησαν σε ραντεβού μέσω μηνύματος και το 49% μέσω Facebook.

Όταν ξεκινήσει η σχέση, το 72% των γυναικών απάντησαν ότι ψάχνουν τις πρώην αγαπημένες του συντρόφου τους μέσα από το Facebook, ενώ ακόμα και κατά τη διάρκεια της σχέσης κάποιοι δεν μπορούν να αποχωριστούν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές.

Όταν, κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης, χτυπήσει το τηλέφωνο ή έρθει μήνυμα στο κινητό, το 5% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι κοιτάνε να δουν ποιός τους καλεί και το 1% σηκώνουν το τηλέφωνο.

Και όταν η σχέση τελειώνει ο νέος τρόπος χωρισμού θέλει να γίνεται πάλι μέσω της τεχνολογίας: Το 43% των γυναικών και το 27% των ανδρών απάντησαν ότι έλαβαν μήνυμα του τύπου "δεν φταις εσύ, εγώ φταίω".

Πηγή: techit.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Λαϊκές Αγορές Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια