Θυμάστε πριν μερικές μέρες ένα άρθρο μου για τις κονσόλες που απέτυχαν παταγωδώς; Αυτό το άρθρο είχε μεγάλη απήχηση πράγμα που δεν το περίμενα, αφού πίστευα ότι δεν ενδιαφέρεστε για τα Retro πράγματα! Έκανα λάθος! Σε αυτό εδώ το σημείο να σας ευχαριστήσω τόσο για τα e-mails που μου στέλνετε, όσο και για την αγάπη που δείχνετε για τα άρθρα μου!
Τελοσπάντων, το σημερινό άρθρο λοιπόν είναι οι 20 καλύτερες κονσόλες όλων των εποχών συμφωνά με τα ματιά μου. Πριν ξεκινήσω, να σας ενημερώσω ότι ίσως να μην συμφωνούμε για την κατάταξη, αλλά σίγουρα οι κονσόλες που θα αναφέρω θα συμφωνήσετε ότι όντως είναι οι καλύτερες όλων των εποχών και σίγουρα θα συμφωνήσετε για το νούμερο ένα! Πάμε λοιπόν:
20. Master System
Αν και δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει το NES αυτή η κονσόλα μεσουρανούσε το 1986. Το μεγαλύτερο ελάττωμά της ήταν ότι δεν είχε τίτλους… Mario. Έτσι η Sega για να καλύψει αυτό το κενό μας πρόσφερε τον Sonic! Ναι τον σκαντζόχοιρο που κάνει τα πάντα!
Το Master System έδινε στους κατόχους του τη χαρά να παίζουν σπίτι τους τα παιχνίδια των… Ουφάδικων (για όποιους δεν γνωρίζουν αυτή την λέξη ήταν τα μαγαζιά με τα ηλεκτρονικά που βάζαμε το κατοστάρικο). Η Sega εκτός από τα παιχνίδια των ουφάδικων έβγαλε και άλλους τίτλους που έκανε την κονσόλα να μείνει στο παρασκήνιο για πολύ καιρό, όπως το Alex kidd και το Phantasm star.
19. Neo Geo
Η SNK ήταν η καλύτερη εταιρεία που έβγαζε παιχνίδια arcade και ένας από τους καλυτέρους συνεργάτες του NES για την έκδοση παιχνιδιών τη δεκαετία του '80. Στις αρχές του '90 όμως αποφάσισε να χρησιμοποιήσει όλες τις γνώσεις της, ώστε να φτιάξει μια κονσόλα και να μεταφέρει τη διασκέδαση στο σπίτι! Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε το Neo Geo!
Η τιμή του ήταν αρκετά ακριβή για εκείνη την περίοδο, όπως ακριβή ήταν και η αγορά των παιχνιδιών! Η εταιρεία εξήγησε ότι η υψηλή τιμή ευθυνεται στο γεγονός του… μεγέθους. Ναι του μεγέθους, καλά διαβάσατε. Όταν η Nintendo και η Sega έβγαζε κασέτες σε μέγεθος που ξέρουμε, το Neo Geo έβγαζε κασέτες 10 φορές μεγαλύτερες, λόγω του ότι το Neo Geo έπαιζε παιχνίδια 330 megabits σε σχέση με το NES και το Megadrive που ήταν 16 Megabit.
Παρολαυτά, το Neo Geo ήταν μεγάλος ανταγωνιστής των δυο αυτών εταιρειών που ανέφερα. Η τιμή όμως δεν εμπόδισε την επιτυχία του και τη δικιά του θέση στην ιστορία. Λίγα χρονιά αργότερα η SNK έβγαλε και ένα περιφερειακό, το NeoGeo CD με σκοπό να κάνει τη ζωή της κονσόλας ακόμα μεγαλύτερη, αλλά απέτυχε. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία όμως…
Η τιμή του ήταν αρκετά ακριβή για εκείνη την περίοδο, όπως ακριβή ήταν και η αγορά των παιχνιδιών! Η εταιρεία εξήγησε ότι η υψηλή τιμή ευθυνεται στο γεγονός του… μεγέθους. Ναι του μεγέθους, καλά διαβάσατε. Όταν η Nintendo και η Sega έβγαζε κασέτες σε μέγεθος που ξέρουμε, το Neo Geo έβγαζε κασέτες 10 φορές μεγαλύτερες, λόγω του ότι το Neo Geo έπαιζε παιχνίδια 330 megabits σε σχέση με το NES και το Megadrive που ήταν 16 Megabit.
Παρολαυτά, το Neo Geo ήταν μεγάλος ανταγωνιστής των δυο αυτών εταιρειών που ανέφερα. Η τιμή όμως δεν εμπόδισε την επιτυχία του και τη δικιά του θέση στην ιστορία. Λίγα χρονιά αργότερα η SNK έβγαλε και ένα περιφερειακό, το NeoGeo CD με σκοπό να κάνει τη ζωή της κονσόλας ακόμα μεγαλύτερη, αλλά απέτυχε. Αυτό είναι μια άλλη ιστορία όμως…
Οι τίτλοι που άφησαν ιστορία πληροφοριακά ήταν τα King of Fighter, Fatal fury και Samurai Showdown.
18. Sega Saturn
Αν και δεν είχε μεγάλη διάρκεια ζωής δεν μπορούσα να το βάλω στις κονσόλες που απέτυχαν. Ήταν ο απόγονος του Mega Drive και παρουσιάστηκε το 1995 στην E3.
Σκοπός της Sega ήταν να κυκλοφορήσει πριν το PlayStation 1, το οποίο έγινε όντως, παρολαυτά τα πράγματα δεν πήγαν, όπως τα περίμενε η Sega. Ναι μεν ο κόσμος το «αγκάλιασε», αφού πρόσφερε πολύ καλούς τίτλους, όπως το Nights into Dreams που προσωπικά ήταν το αγαπημένο μου, αλλά με την έλευση του PlayStation το Saturn σιγά σιγά έχανε έδαφος.
Ο μονός λόγος που έκανε τρελές μέσα σε εισαγωγικά πωλήσεις ήταν ο «αέρας» που έδινε στα 2D παιχνίδια. Ενδεικτικά αναφέρω τους τίτλους Street Fighter και Virtual Fighter.
17. Atari 7800
Πίσω στο 1986, όλοι τα χεριά ψηλά! Το 7800 πρόσφερε καταπληκτική εμπειρία με τα δικά του παιχνίδι, αλλά ήταν συμβατό και με τα παιχνίδια του Atari 2600.
Το Atari 7800 αρχικά σχεδιάστηκε ως μια καλύτερη έκδοση του Atari 5200 του 1984. Η έκδοση της κονσόλας καθηστέρησε, αφού η Atari εστίασε στο ενδιαφέρον του κόσμου για παιχνίδια του υπολογιστή. Δυο χρονιά αργότερα βγήκε στην αγορά ως απάντηση στην Nintendo και Sega, παρολαυτά μερικές δυνατότητες που είχαν σχεδιαστεί δεν πραγματοποιηθήκαν ποτέ.
Η Atari έδωσε έμφαση στην τιμή, τα παιχνίδια της πωλούνταν σε πολύ λογικές τιμές και πληροφοριακά σας λέω ότι το πιο ακριβό παιχνίδι κόστιζε 20$. Αυτό συνέβη επειδή τα πιο πολλά παιχνίδια ήταν remake ή συνέχεια των παλαιών παιχνιδιών του 1984. Η κονσόλα είχε πολύ καλά γραφικά για την εποχή, αλλά υστερούσε στον ήχο. Οι κατασκευαστές είχαν βάλει έναν κακής ποιότητας επεξεργαστή για τον ήχο για να μην ανεβεί η τιμή της κονσόλας.
16. Nintendo Gamecube
Παρολαυτά, το Game cube υποστήριζε τρομερά παιχνίδια που δεν νομίζω κανείς να τα ξεχάσει. Επίσης, ήταν η πρώτη κονσόλα της Nintendo που λειτουργούσε με CD και όχι με κασέτες, όπως οι προκάτοχοι του.
Με την έλευση του PlayStation 2 η Nintendo πέρασε στην αντεπίθεση βγάζοντας πολλούς οικογενειακούς τίτλους για το Game cube και αυτό ήταν ένα λάθος, όπως αποδείχτηκε στην πορεία. Τελοσπάντων, η κονσόλα πούλησε παρά πολλά κομμάτια, μόλις 118 εκατομμύρια λιγότερα από το PlayStation 2. Αν και πίσω από τη Sony λοιπόν πολλοί Gamers θα «λιώσανε» με τα resident evil 4, F-Zero GX, Super smash bros κ.τ.λ.
15. Playstation 3
Είναι ανάγκη να μιλήσω; Μια από τις πιο καλές κονσόλες από όλες τις απόψεις. Τέρμα οι μέρες που έπαιζες με τον φίλο σου παιχνίδια ως Player1 και Player2, τώρα πλέον παίζετε μέσω του Playstation Network. Ποιος θα το περίμενε ότι θα φτάναμε εδώ από το Playstation 1...15. Playstation 3
Οι τίτλοι του Playstation πάνε από το… καλό στο καλύτερο. Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω; Από το Metal gear solid 4; Από το Fallout 3; Εκτός από τα παιχνίδια υποστηρίζει και Βlue-ray δίνοντας στον κόσμο την απόλαυση του HD.
Δεν θα συνεχίσω να γραφώ για το PS3, γιατί θα καταντήσω γραφικός. Τα ξέρετε έτσι και αλλιώς όλα αυτά!
14. 3DO
Η συγκεκριμένη κονσόλα ήταν ένα από το θαύματα της τεχνολογίας, αν και νομίζω ότι δεν είχε μεγάλη απήχηση στην Ευρώπη. Το 1993 η Panasonic έβγαλε λοιπόν το 3DO που ήταν μια κονσόλα 32bit που λειτουργούσε με CD και τεχνολογικά στηριζόταν στις τεχνολογίες των Playstation και Saturn. Υποστήριζε 8 χειριστήρια, (!!!) έπαιρνε memory cards, modems και πολλά αλλά περιφερειακά.
Η τιμή του ήταν πολύ τσιμπημένη, αλλά υπήρχαν παρά πολλοί τίτλοι παιχνιδιών και περιφερειακά. Παρολαυτά «έχανε» στις αποκλειστικότητες, εννοώντας ότι δεν είχαν βγει πολλά παιχνίδια μόνο για τη συγκεκριμένη κονσόλα. Δεν έζησε για πολύ, αλλά άφησε το δικό του όνομα στην ιστορία, αφού το μονό που δεν έκανε ήταν να φτιάχνει καφέ.
13. TurboGrafx – 16
H NEC έκανε μπαμ ξεκινώντας από την Ιαπωνία, προσφέροντας μια κονσόλα με δυνατότητες υπολογιστή. Σκοπός της εταιρείας ήταν να ξεπεράσει την επιτυχία του NES και να επεκταθεί και στο αμερικανικό έδαφος «συντρίβοντας» τη Sega. Με αυτό το αστείο λίγο όνομα λοιπόν ξεκίνησε το ταξίδι προς την νίκη!
Στη νίκη; Το «ταξίδι» δεν ήταν εύκολο, αφού ήταν μόνη εναντίον όλων! Εκτός από αυτό, οι τίτλοι που έβγαιναν σε αυτή την κονσόλα ήταν άγνωστοι, αφού καμιά εταιρεία δεν τα «έβρισκε» με τη NEC για να ξεκινήσει τη δημιουργία τίτλων. Σαν να μην έφτανε αυτό, η κονσόλα η ίδια υποστήριζε μόνο έναν παίκτη και για να παίξετε διπλό έπρεπε να αγοράσετε περιφερειακό.
Έτσι όπως τα γραφώ κάποιος θα μπορούσε να με ρωτήσει «τότε γιατί πέτυχε και είναι σε αυτό το άρθρο;» Η απάντηση είναι ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία αυτής της κονσόλας ήταν παρά πολύ καλή, όπως καλά ήταν τα γραφικά και ο ήχος. Μερικά παιχνίδια άξιζαν να τα παίρνεις όπως το Blazing Lasers και της Namco το Splatterhouse. Όπως και να το δείτε ήταν ένα μικρό τουλάχιστον τεχνολογικό θαύμα από πλευράς hardware έστω.
12. Colecovision
Όπως η Atari και η Mattel άρχισαν σε έναν χρόνο να φτιάχνουν τις δικές τους κονσόλες, έτσι λοιπόν και η Caleco άρχισε και αυτή τα δικά της. Έφτιαξε λοιπόν το Colecovision.
Η εταιρεία αυτή λοιπόν ισχυριζόταν ότι έδινε τρομερή ακρίβεια στη νόμιμη αντιγραφή, μέσω συμφωνιών παιχνιδιών από τα «ουφάδικα» στο σπίτι. Όντως το έκανε και εκτός από αυτό έβγαλε και περιφερειακά όπως τιμονιά, ποντίκια, Joysticks το 1982!!!
Η Caleco χρησιμοποίησε το Donkey Kong ως παιχνίδι εργοστασιακό με την αγορά της κονσόλας για να δείξει ποσό καλή ήταν στην αντιγραφή arcade παιχνιδιών - όπως είπα - για το σπίτι. Η επιτυχία ήταν σύντομη, γιατί η εταιρεία φαλίρισε και σταμάτησε η παραγωγή της κονσόλας. Παρολαυτά στο internet υπάρχουν emulators αυτής της κονσόλας!
11. Xbox
Ναι, πρόκειται για το πρώτο Xbox και την είσοδο της Microsoft στο τομεα των κονσόλων. Αν και δεν είχε τον τέλειο σχεδιασμό, ούτε τη μεγαλύτερη ποικιλία από παιχνίδια καθώς περνούσε ο καιρός η Microsoft το ανέπτυξε στο 360 που θα δούμε αργότερα.
Οι fans του Nintendo64 έκλαιγαν με μαύρο δάκρυ μόλις είδαν το Golden eye που ήταν τότε το καλύτερο Shooting να σφετερίζεται από το Halo!
Εκτός από την ανάπτυξη των παιχνιδιών η Microsoft έδωσε βάση και στο Χbox Live. Η έμπνευση ήταν η δυνατότητα του dreamcast να παίζεις παιχνίδια μέσω internet, έτσι η Microsoft έφτιαξε το δικό της δίκτυο και προμηθευσε την αγορά με πολλά παιχνίδια που υποστηρίζοvταν από αυτό το δίκτυο, όπως τα Halo 2, Mechassault και πολλά αλλά.
Αυτό το χοντροκομμένο – πρώτο Xbox έφερε μια νέα εποχή στα βιντεοπαιχνίδια. Οι κονσόλες πλέον κόντραραν «στα ίσια» τους υπολογιστές.
10. Nintendo Wii
Το Nintendo 64 και το Gamecube ήταν τρομερές κονσόλες με πολλές δυνατότητες, αλλά υπήρχε πολύ συναγωνισμός από τη Microsoft και τη Sony, έτσι η Nintendo έβλεπε τα έσοδά της να μικραίνουν. Έπρεπε να κάνει κάτι. Έτσι λοιπόν λάνσαρε στην αγορά το Wii.
Ναι, ήταν η κονσόλα που σήκωνε τους gamers από τους καναπέδες! Η Nintendo ήθελε να κάνει κάτι πρωτοποριακό και το κατάφερε αν σκεφτείτε ότι το Wii δεν είναι τόσο καλό όσο το PS3 ή το Xbox, αλλά πουλάει ακόμα! Από τεχνικής άποψης είναι ελάχιστα καλυτέρο από το Gamecube, αλλά ο χειρισμός… μάλιστα ο χειρισμός ήταν ο πιο απλός που υπάρχει! Ξεχάστε τα κουμπιά, ό,τι γινόταν στο παιχνίδι έπρεπε να το κάνετε εσείς στο σπίτι σας. Οι κινήσεις που έπρεπε να γίνουν σε οποιοδήποτε παιχνίδι γίνονταν όπως τις κάνατε εσείς, αφού το Wii ήταν εφοδιασμένο με ανιχνευτή κίνησης.
Λίγα χρονιά αργότερα οι ανταγωνιστές του Wii άρχισαν να σχεδιάζουν τα δικά τους περιφερειακά αναγνώρισης κίνησης (βλέπε Kinetic και το νέο χειριστήριο της Sony ).
9. Nintendo 64
Η τελευταία κονσόλα της Nintendo που χρησιμοποιούσε κασέτες! Μπορεί να μην πήγε τόσο καλά όσο περίμενε η Nintendo, αλλά έμεινε σίγουρα στην ιστορία!
Η τελευταία κονσόλα της Nintendo που χρησιμοποιούσε κασέτες! Μπορεί να μην πήγε τόσο καλά όσο περίμενε η Nintendo, αλλά έμεινε σίγουρα στην ιστορία!
Η Nintendo είχε πολλά σχεδία για το 64 συμπεριλαμβανομένων της νέας τεχνολογίας γραφικών, του χειρισμού και των παιχνιδιών, αφού συμφωνά με την ίδια την εταιρεία είχε κάνει συμφωνίες με εταιρίες κατασκευές παιχνιδιών τόσο καλές που θα αποτελούσαν μια Dream Team. Παρολαυτά, το Playstation έκανε το Nintendo 64 να χάνει έδαφος!
Πριν πεθάνει εντελώς το N64 η Nintendo έβγαλε 2 τίτλους παιχνιδιών που έφεραν τα πάνω κάτω και μάλιστα ακόμα και σήμερα συζητούνται: Ήταν το Zelda ocarina of time και το GoldenEye. Παρολαυτά αυτό που έκαναν αυτοί οι τίτλοι ήταν απλά να καθυστερήσουν το τέλος…
8. Dreamcast
Αυτή η κονσόλα είχε πολύ σύντομο χρόνο ζώης, παρολαυτά δεν απέτυχε! Εμφανίστηκε το 1998, δύο χρόνια πριν το Playstation 2 και τρία χρονιά πριν το Gamecube και το Xbox.
Αυτή ήταν η δεύτερη κονσόλα της Sega που στηριζόταν στην τεχνολογία των CD και αφού είχε μάθει τα λάθη της από το Saturn αποφάσισε να μην τα επαναλάβει (λογικό).
Στόχευσε σε μεγάλη ομάδα ανθρώπων, για αυτό και οι τίτλοι της ήταν και για μεγάλους αλλά και για μικρούς.
Επίσης, ήταν η πρώτη κονσόλα με την υποστήριξη παιχνιδιών μέσω Internet κάνοντας την αγορά πιο ανταγωνιστική.
Συνέχισε την σειρά τίτλων του Sonic και του Virtual Fighter, αλλά δυστυχώς για άλλη μια φορά η Sega την «πάτησε» με την έλευση του PS2. Σημάδι από τον Θεό; Δεν ξερώ, μπορεί!
7. Playstation
Η πρώτη κονσόλα της Sony που έκανε πάταγο. Εκτός από αυτό ξεπέρασε και τους τέως «βασιλιάδες» Sega και Nintendo.
Έβγαλε τρομερά παιχνίδια όπως τα Grand Turismo, Metal Gear Solid, Resident Evil και πολλά αλλά!
Έβγαλε τρομερά παιχνίδια όπως τα Grand Turismo, Metal Gear Solid, Resident Evil και πολλά αλλά!
Στηριζόταν κυρίως στο πιο μεγαλύτερης ηλικίας κοινό (εφήβους και πάνω) και λιγότερο στους πιτσιρικάδες.
Όπως και οι υπόλοιπες κονσόλες της εποχής βοήθησε στο πέρασμα από τα 2D παιχνίδια στα 3D.
Χάραξε τον δικό της δρόμο, ο οποίος ήταν πετυχημένος αφού η κονσόλα υπάρχει και σήμερα! Τί να λέμε τώρα, τα πάντα όλα, όπως λέει και ο Αλέφαντος.
6. Xbox 360
Η πρώτη κονσόλα που πρόσφερε HD ήχο και εικόνα. Το Xbox αντιπροσωπευει το πέρασμα σε μια άλλη εποχή. Επίσης, το Xbox πρόσφερε πρώτο (λίγα χρονιά αργότερα και το Playstation) τα ασύρματα χειριστήρια δίνοντας περισσότερη ελευθερία στους παίκτες.
Πέρα όμως από τα τεχνολογικά, η Microsoft συνέχισε να αναπτύσσει το Xbox live μετατρέποντας το σε έναν …παιδότοπο! Ναι, ήταν το σημείο συνάντησης όλων των gamer!
Πληροφοριακά τον Ιανουάριο του 2009 στο Xbox Live είχαν πρόσβαση 17 εκατομμύρια άνθρωποι!!! Το δίκτυο αυτό υποστήριζε και video και ήχο και προγράμματα επικοινωνίας, όπως το Microsoft messenger.
5. Mega Drive
Κλασσική κονσόλα που μας κράτησε συντροφιά τις νύχτες του '90. Ήμουν κάτοχος και δεν θα σας κρύψω ότι ώρες ώρες την «ξεθάβω» από το πατάρι μου και παίζω παιχνίδια. Το Mega Drive υποστηρίχθηκε τρομερά από την EA Sports, αφού από το 1994 έβγαζε τίτλους όπως Fifa, Nba, NHL και πολλά άλλα.
Συμφωνά με στατιστικές υπήρχαν χρονικές στιγμές που το Mega Drive ήταν πρώτο στις πωλήσεις αφήνοντας έστω για λίγο τη Nintendo δεύτερη.
Ήταν 16bit με τρομερά γραφικά και ήχο για την εποχή. Κυκλοφορήσαν άπειροι τίτλοι που το 90% αυτών έκαναν επιτυχία. Οι τιμές και της κονσόλας και των παιχνιδιών ήταν πολύ λογικές κάνοντάς τη να υπάρξει για πολύ στο χώρο των κονσόλων.
Η Rare (εταιρεία σχεδίασης παιχνιδιών) συνέχισε να «σπρώχνει» την κονσόλα κατά τα επόμενα χρόνια με τη βοήθεια της Nintendo, προσφέροντας στο κοινό τρομερούς τίτλους, όπως το Donkey Kong Country
Επίσης, μια «πλημμύρα» διάφορων εταιρειών που σχεδίαζαν παιχνίδια συνέχισαν να στηρίζουν το Super Nintendo με παροιμιώδη χαρακτήρα παιχνίδια, όπως τα Final Fantasy VI, Chrono Trigger, Gradius ΙΙΙ, Contra III, Mega Man X και πολλά, πολλά άλλα.
Όταν πρόκειται για μια καθαρή συγκέντρωση των ΑΑ τίτλων, λίγες κονσόλες - αν υπάρχουν - μπορεί να αντέξουν τον συναγωνισμό του Super NES.
Ο πόλεμος σιγά σιγά τελείωνε με μια σημαντική νίκη Nintendo και στο υλικό και στο λογισμικό μέτωπο. Το Super NES έθεσε τα θεμέλια για το μέλλον του κλάδου.
3. PlayStation 2
Το PlayStation 2 είναι η καλύτερη στις πωλήσεις videogame κονσόλα με παραπάνω από 130 εκ. κομμάτια που πωλήθηκαν μέχρι το τέλος του 2008. Αυτό από μόνο του λέει πολλά όσον αφορά στο μέρος του στην ιστορία και την αποδοχή του μεταξύ του γενικότερου πληθυσμού.
Το PS2 δεν ήταν μόνο το μεγαλύτερο αποκορύφωμα στην ιστορία της Sony και για την επιχείρηση παιχνιδιών και για την εταιρεία ως σύνολο.
Κοιτάζοντας στους τίτλους του συστήματος (που κοντεύει τους 2000 τίτλους την στιγμή αυτή του γραπτού), υπάρχει ένας αριθμός παιχνιδιών που δεν ήταν μόνο breakout κυκλοφορίες, αλλά έχουν ορίσει τί παίζουμε σήμερα: Grand Theft Auto III και Guitar Hero είναι δύο που χάραξαν τον δρόμο για κάποια από τα πιο δημοφιλή είδη αυτής της γενιάς.
Μπορεί να σας ακούγεται κουφό, αλλά τολμώ να πω ότι χωρίς το PlayStation 2, το gaming σήμερα, και ακόμα και η ψυχαγωγία στο σπίτι γενικότερα, μπορεί να ήταν πολύ διαφορετική αν δεν υπήρχε η πολύ δημοφιλής κονσόλα της Sony.
2. Atari 2600
Παρουσιάστηκε στην αγορά το 1977 από τον οραματιστή Nolan Bushnell, ιδρυτή του Atari, και τον αρχι-μηχανικό του Allan Alcorn. Το 1979 η τρέλα για τα videogame που εξερράγη έκανε το 2600 να αρχίσει το μετεωρικό του μονοπάτι δίνοντας στο κοινό του παιχνίδια, όπως τα Space Invaders, Pac-man και Missile Command. Μέχρι το 1982, το 2600 ήταν μία επιχείρηση αξίας 2 δις δολαρίων για το Atari.
Aπίστευτη ιστορία, μία κονσόλα που είναι υπεύθυνη για τα παιχνίδια που παίζουμε τώρα.
1. Nintendo Entertainment System (NES)
Η εταιρεία ήδη γνώριζε τρελή επιτυχία με το Fanicom στην Ιαπωνία με την κυκλοφορία του το 1983, και μετά από 2 χρόνια, ήταν η ώρα για να φέρουν αυτήν την επιτυχία σε μία νέα περιοχή.
Μετά από μία αποτυχημένη προσπάθεια να συνεργαστούν με την Atari για να φέρουν το σύστημα στις ΗΠΑ, η εταιρεία αποφάσισε να κάνει τη δουλειά μόνη της. Στο Fanicom δόθηκε μία εμφάνιση, περισσότερο φιλική στη Δύση και γεννήθηκε το NES. Η αρχική κυκλοφορία το 1985 ήταν μόνο ένα test σε συγκεκριμένες αγορές, αλλά αποστάληκε σε όλη τη χώρα μετά την καλοκαιρινή σεζόν του 1986.
Η Nintendo είχε ένα αυστηρό πρόγραμμα αδειοδότησης για να διασφαλίσει ότι παιχνίδια αμφισβητήσιμης ποιότητας δεν θα κυκλοφορούσαν για το NES. Όλα τα παιχνίδια θα έπρεπε να είναι εγκεκριμένα από τη Nintendo και οι εταιρείες που σχεδίαζαν παιχνίδια για το NES δεν μπορούσαν να δώσουν παραπάνω από ένα παιχνίδι το χρόνο, ενώ τα ίδια παιχνίδια δεν θα μπορούσαν να κατασκευαστούν για ανταγωνίστριες κονσόλες για 2 χρόνια.
Η στρατηγική απέδωσε. Οι προσπάθειες της Nintendo για Α ποιότητα, καθώς και η απίστευτα δυνατή υποστήριξη των εταιρειών που συνεργάζονταν με τη Nintendo ξανά ανέβασε και αναβίωσε τη βιομηχανία του home videogame.
Δρ.Φίλιππος για το ClopYPastE
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com - gadget-akia.blogspot.com
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com - gadget-akia.blogspot.com
1 Comment
Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Thank you
Also visit my site ... tutaj
Posted on 19 Οκτωβρίου 2013 στις 6:42 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.