Ο έρωτας περνάει από το Ίντερνετ

Posted by Clopy Paste 18 Ιουλίου 2010


Κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας και φλερτ είναι για τους Ελληνες το Διαδίκτυο. Το 96,8% διατηρούν λογαριασμό στο «Facebook», ενώ οι μισοί φλερτάρουν και κάνουν φιλίες μέσω ψηφιακών διαύλων. Πιο εξοικειωμένες είναι οι ηλικίες 17 έως 30 ετών, αλλά ακόμη και οι 50άρηδες διαθέτουν για «σερφάρισμα» τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα.

Αυτά τα συμπεράσματα προκύπτουν από μελέτη με θέμα «Facebook και σχέσεις», η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα. Η έρευνα έγινε από το Ινστιτούτο Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας, σε συνεργασία με την «Κάπα Ρισέρτς».

Στην έρευνα συμμετείχαν 1.014 άτομα ηλικίας 18 έως 54 ετών από όλη τη χώρα. Από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων προκύπτει ότι το 96,8% έχουν λογαριασμό «Facebook», ενώ το 27,9% μπαίνει σε «τσατ ρουμ» και σελίδες ραντεβού. Σχεδόν οι μισοί (45,6%) δηλώνουν ότι φλερτάρουν μέσω του Διαδικτύου.

Το διαδικτυακό φλερτ αφορά κυρίως τις ηλικίες έως 30 ετών (55,9%), αλλά οι πρώτοι που δηλώνουν ότι φλερτάρουν συχνά είναι οι άνθρωποι ηλικίας άνω των 41 ετών (15,1%).

Οι παντρεμένοι φλερτάρουν με διπλάσια συχνότητα σε σχέση με όσους συζούν (9,7% έναντι 5,2%), ενώ το 45,7% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θα έκαναν σεξ με κάποιον που γνώρισαν μέσω Διαδικτύου.

Αίσθηση προκαλεί το εύρημα ότι το 13% της κοινωνίας προτιμά να φλερτάρει μέσω Ιντερνετ, με τους άνδρες να είναι σημαντικά περισσότεροι από τις γυναίκες (18,1% έναντι 8,1%). Το μεγαλύτερο ποσοστό είναι άτομα άνω των 40 ετών (14,5%) και διαζευγμένοι (16,4%). Το 41,3% θεωρούν ότι αυτή η προσέγγιση είναι πιο εύκολη, καθώς υπάρχει ανωνυμία.

Οι μισοί, ωστόσο, δηλώνουν ότι δεν θα προχωρούσαν σε συνάντηση με άτομο που γνώρισαν μέσω του Διαδικτύου, ενώ το 55% δεν θα έκαναν σχέση. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτά τα στοιχεία πιστοποιούν ότι το Ίντερνετ δεν θεωρείται αξιόπιστο στον τομέα σχέση. Διαφορετική στάση τηρούν οι μισοί σχεδόν άγαμοι που συζούν (46,4%) και οι οποίοι δηλώνουν ότι θα έκαναν σχέση με γνωριμία μέσω Διαδικτύου.

«Ο σημερινός τρόπος ζωής φαίνεται ότι τροφοδοτεί τη διαδικτυακή επικοινωνία, η οποία έχει εξελιχθεί σε προϊόν μόδας, μίμησης και σύγχρονου λάιφ στάιλ», σημειώνει ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας κ. Θάνος Ασκητής. Ο συγκεκριμένος τρόπος -εξηγεί- εμπεριέχει αρκετά θετικά στοιχεία, αλλά μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ανθρώπων μοναχικών, φοβικών και απομονωμένων.

Δημήτρης Καραγιώργος

Πηγή: ethnos.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια