Από αρχαιοτάτων χρόνων ο άνθρωπος προσπάθησε να δώσει λύση σε ένα από τα βασικά του προβλήματα, τις μεταφορές.
Γι’ αυτό και χρησιμοποίησε τα ζώα, γαϊδούρια, άλογα, μουλάρια, αγελάδες κ.τ.λ.
Έπειτα, με τις διάφορες εφευρέσεις, τροχός, μηχανές κ.τ.λ., έφτασε στο σήμερα, που το αυτοκίνητο είναι το κυρίαρχο μέσο για τις μεταφορές του.
Έτσι, όλοι μας σήμερα απολαμβάνουμε τη λύση του προβλήματος των μεταφορών μας χρησιμοποιώντας το δικό μας αυτοκίνητο.
Στο Δήμο Αυλώνος Ευβοίας δεν είναι έτσι τα πράγματα και θα σας εξηγήσω το γιατί. Φέτος είναι μια χρονιά που εμείς εδώ στο Αυλωνάρι είχαμε την ατυχία να έχουμε μικρή ελαιοπαραγωγή, που έπρεπε όμως να τη μαζέψουμε. Έλα όμως που η λύση της μεταφοράς ήταν πολύ δύσκολη, διότι οι αγροτικοί δρόμοι του ελαιώνα μας είναι πλέον απροσπέλαστοι.
Για παράδειγμα στις «Μαλίες» υπάρχει δρόμος που διέρχεται στα σύνορα του χωραφιού μου, αλλά είναι αδιάβατος, διότι έχει κλείσει από τα νεροφαγώματα, τους βάτους, τα σκίνα και τα διάφορα χορτάρια.
Τί πρέπει να κάνω πλέον εγώ τώρα; Να κάνω συνδυασμό μεταφορικών μέσων, όπως γαϊδούρια για τη μεταφορά μέχρι το βατό μέρος άλλου δρόμου και μετά αυτοκίνητο; Αλλά και που να βρεις γαϊδούρια σήμερα; Άρα θα αντικαταστήσω το γαϊδούρι, εγώ και η πλάτη μου, κουβαλώντας τις ελιές 500 και πλέον μέτρα μέχρι το αυτοκίνητο!
Ε, ρε Καποδίστρια τι μας έκανες, μας γέμισες με μισθωτούς καρεκλοκένταυρους που σκέφτονται και πράττουν για το καλό μας!
Ε, ρε μεγαλεία με τίτλους που αποκτήσαμε, ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΜΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΔΟΠΟΙΪΑΣ!
Η πλάτη μου, η μέση μου και τα πόδια μου το ξέρουν που θα αντικαταστήσουν το μέσο που είχε ο μακαρίτης ο πατέρας μου, το γαϊδούρι για να βγάλω τις ελιές μέχρι το αυτοκίνητο.
Σα δεν ντρεπόμαστε, θέλουμε και ανάπτυξη μετά! Στο τέλος έτσι που το πάμε δε θα μείνει άνθρωπος στην επαρχία, παρά μόνο οι διοικούντες στους δήμους για να διοικούν τους εαυτούς τους.
Υ.Γ. 1: Ε, ρε ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, χίλιες φορές καλύτερα ήταν.
Υ.Γ. 2: Το κείμενο αυτό γράφτηκε το Δεκέμβριο του 2007. Σήμερα 1 χρόνο περίπου μετά ο συγκεκριμένος δρόμος, όπως και οι περισσότεροι αγροτικοί δρόμοι του χωριού μου βρίσκονται σε ακόμη χειρότερη κατάσταση.
Υ.Γ.3: Η συντήρηση, η καλή αποψίλωση και η βατότητα των αγροτικών δρόμων είναι και κατά ένα μικρό ποσοστό μέρος της πρόληψης των πυρκαγιών. Όταν αυτά δε γίνονται, οι συγκεντρώσεις για την πρόληψη των πυρκαγιών και τα αυτοκόλλητα των εθελοντών είναι υποκρισίες.
Από την εφημερίδα «Η φωνή του πολίτη» - Ελεύθερο βήμα της κίνησης πολιτών περιοχής Δήμου Αυλώνος Ευβοίας – Αρ φύλλου 1, Απρίλης ‘09
Πηγή: blogofavlonari.blogspot.com
1 Comment
Το πρόβλημα της αγροτικής οδοποιίας είναι πράγματι το κρισιμότερο απόλα τα προβλήματα της καθημερινότητας στον Δήμο Αυλώνος. Εγώ πρώτος το έχω αναγνωρίσει. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη χειριστή Γκρείντερ τα τρία τελευταία χρόνια. Τρεις διαδικασίες κάλυψης της θέσης με μόνιμο χειριστή έχουν αποβεί άκαρπες. Ο Δήμος προσπαθεί με λύσεις ανάγκης να καλύψει το κενό. Τα αποτελέσματα δεν είναι πάντα και παντού ικανοποιητικά. Πέρσι περάστηκαν οι βασικοί δρόμοι, ίσως όχι όλοι. Φέτος έχουμε προγραμματίσει να δουλέψουν και ήδη ξεκίνησαν δύο Γκρέιντερ (ένα ιδιωτικό) με χειριστές ωρομίσθιους προκειμένου να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα. Προσπαθούμε και πιστεύω ότι στο τέλος της τρέχουσας περιόδου το πρόβλημα της αγροτικής οδοποίας θα είναι παρελθόν.
Όσο για τις γενικεύσεις περί της αιτίας του προβλήματος αυτές όχι μόνο δεν είναι βάσιμες αλλά ίσως και αποπροσανατολιστικές. Η ουσία είναι να έρχονται λύσεις. Ακόμη και όταν καθυστερούν.
Σας ευχαριστώ πάντως για την κριτική.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΥΛΩΝΟΣ
Posted on 21 Απριλίου 2009 στις 9:42 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.