Η επίσημη σελίδα της Meta αναφέρει εδώ ότι υπάρχουν συνολικά τρία πακέτα, τα δύο επί πληρωμή και το ένα δωρεάν, με τις αλλαγές να ξεκινούν σταδιακά από τον Νοέμβριο του 2023 και μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους να έχουν επεκταθεί σε όλες τις χώρες και τους χρήστες.
Αν κάποιος κάνει εγγραφή μέσω browser θα πληρώσει 9,99 ευρώ, ενώ αν κάνει εγγραφή μέσω iOS ή Android θα δώσει 12,99 ευρώ, λόγω των χρεώσεων που θέτουν Apple και Google.
Μέχρι την 1η Μαρτίου 2024, η αρχική συνδρομή καλύπτει όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη. Ωστόσο, από την 1η Μαρτίου 2024, θα ισχύει μια πρόσθετη χρέωση 6 ευρώ (για εγγραφή μέσω browser) και 8 ευρώ (για εγγραφή μέσω iOS ή Android) για κάθε επιπλέον λογαριασμό που αναφέρεται στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη.
Εντούτοις, όσοι δε θέλουν να πληρώσουν, μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κανονικά τις εφαρμογές, αλλά θα εξακολουθήσουν να παρακολουθούν διαφημίσεις και ειδικά εξατομικευμένες, δηλαδή θα προορίζονται για τους ίδιους, με αποτέλεσμα να έχει παραχθεί από τα δεδομένα τους, που κρατάει η εταιρεία, αναφέρει εδώ το Business Insider.
Σημειώνεται, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είχε ανακοινώσει στη Meta να να μη χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, γιατί με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία έβγαζε χρήματα, τα οποία κέρδιζε από κόσμο που δεν εργαζόταν για λογαριασμό της.
Η Meta λοιπόν, ανακοίνωσε χρήστες δύο ταχυτήτων, αφού όσοι επιλέξουν να χρησιμοποιούν δωρεάν τις εφαρμογές, λαμβάνουν επίσημα υπόψιν ότι η εταιρεία θα αντλήσει τα δεδομένα τους.
Μέχρι την 1η Μαρτίου 2024, η αρχική συνδρομή καλύπτει όλους τους συνδεδεμένους λογαριασμούς στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη. Ωστόσο, από την 1η Μαρτίου 2024, θα ισχύει μια πρόσθετη χρέωση 6 ευρώ (για εγγραφή μέσω browser) και 8 ευρώ (για εγγραφή μέσω iOS ή Android) για κάθε επιπλέον λογαριασμό που αναφέρεται στο Κέντρο Λογαριασμών ενός χρήστη.
Εντούτοις, όσοι δε θέλουν να πληρώσουν, μπορούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν κανονικά τις εφαρμογές, αλλά θα εξακολουθήσουν να παρακολουθούν διαφημίσεις και ειδικά εξατομικευμένες, δηλαδή θα προορίζονται για τους ίδιους, με αποτέλεσμα να έχει παραχθεί από τα δεδομένα τους, που κρατάει η εταιρεία, αναφέρει εδώ το Business Insider.
Σημειώνεται, ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση είχε ανακοινώσει στη Meta να να μη χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, γιατί με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία έβγαζε χρήματα, τα οποία κέρδιζε από κόσμο που δεν εργαζόταν για λογαριασμό της.
Η Meta λοιπόν, ανακοίνωσε χρήστες δύο ταχυτήτων, αφού όσοι επιλέξουν να χρησιμοποιούν δωρεάν τις εφαρμογές, λαμβάνουν επίσημα υπόψιν ότι η εταιρεία θα αντλήσει τα δεδομένα τους.
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.