2. Δεν υπάρχουν κανόνες. Όλοι οι άνθρωποι είναι εξαιρέσεις σε έναν κανόνα που δεν υπάρχει.
3. Η λογοτεχνία είναι η απόδειξη πως η ζωή δεν είναι αρκετή.
4. Με σημαδεύουν οι πληγές από όλες τις μάχες που απέφυγα.
5. Η ψυχή μου είναι μια κρυφή ορχήστρα. Δεν ξέρω τί όργανα, τί έγχορδα και άρπες, τύμπανα και ταμπούρλα ηχούν και συγκρούονται μέσα μου. Το μόνο που ακούω εγώ είναι η συμφωνία.
6. Αν η καρδιά μπορούσε να σκεφτεί, θα σταματούσε.
7. Είναι εύκολο να απομακρύνεις τους ανθρώπους. Αρκεί να μην τους πλησιάζεις.
8. Η ζωή είναι ο δισταγμός μεταξύ ενός θαυμαστικού και ενός ερωτηματικού. Στην αμφιβολία, υπάρχει και η τελεία.
9. Ποτέ δεν είχα αρκετά χρήματα για να μπορέσω να νιώσω όλη την ανία που θα επιθυμούσα.
10. Η ομορφιά είναι ελληνική. Αλλά η γνώση ό,τι είναι ελληνική είναι σύγχρονη.
11. Το παρελθόν μου είναι όλα όσα απέτυχα να είμαι.
9. Ποτέ δεν είχα αρκετά χρήματα για να μπορέσω να νιώσω όλη την ανία που θα επιθυμούσα.
10. Η ομορφιά είναι ελληνική. Αλλά η γνώση ό,τι είναι ελληνική είναι σύγχρονη.
11. Το παρελθόν μου είναι όλα όσα απέτυχα να είμαι.
12. Για εμένα η ποίηση δεν είναι φιλοδοξία, αλλά τρόπος για να μένω πάντα μόνος.
13. Η ζωή είναι σαν να με χτύπησαν μ’ αυτήν.
14. Να γράφεις σημαίνει να ξεχνάς. Η λογοτεχνία είναι ο πιο ευχάριστος τρόπος να αγνοείς τη ζωή.
15. Πόσο στοιχίζει να είσαι ειλικρινής, όταν είσαι ευφυής; Όσο περίπου το να είσαι έντιμος, όταν είσαι φιλόδοξος.
13. Η ζωή είναι σαν να με χτύπησαν μ’ αυτήν.
14. Να γράφεις σημαίνει να ξεχνάς. Η λογοτεχνία είναι ο πιο ευχάριστος τρόπος να αγνοείς τη ζωή.
15. Πόσο στοιχίζει να είσαι ειλικρινής, όταν είσαι ευφυής; Όσο περίπου το να είσαι έντιμος, όταν είσαι φιλόδοξος.
16. Το πιο χυδαίο στα όνειρα είναι πως όλοι ονειρεύονται.
17. Δεν είχα προορισμό την πραγματικότητα, όμως ήρθε και με βρήκε η ζωή.
18. Για να είσαι μεγάλος, να είσαι ολόκληρος: τίποτα από τον εαυτό σου μην υπερβάλλεις ή αποκλείεις.
19. Κάθε άνθρωπος που του αξίζει να είναι διάσημος, γνωρίζει ότι δεν αξίζει τον κόπο.
20. Είμαι αυτός που νομίζω; Μα νομίζω πως είμαι τόσο πολλά πράγματα…
21. Το να γίνεσαι κατανοητός σημαίνει να εκπορνεύεσαι.
22. Ο εφευρέτης του καθρέφτη δηλητηρίασε την ανθρώπινη καρδιά.
23. Ξυπνάω συνήθως νωρίς και μου παίρνει αρκετή ώρα να ετοιμαστώ να υπάρξω.
24. Γύρισα όλο τον κόσμο και δεν αντίκρισα παρά τη θαμπή απομίμηση αυτών που είδα χωρίς να ταξιδέψω.
25. Πέρασε πολύς καιρός από τότε που ήμουν ο εαυτός μου.
26. Θέλω να είμαι ένα έργο τέχνης τουλάχιστον πνευματικά, αφού δεν μπορώ να είμαι σωματικά.
27. Η ιδιοκτησία δεν είναι κλοπή. Δεν είναι τίποτα.
28. Μερικές φορές, όταν ξυπνώ τη νύχτα, αισθάνομαι αόρατα χέρια να υφαίνουν το πεπρωμένο μου.
29. Η ματαιοδοξία είναι πίστη στο αποτέλεσμα της αξίας μας, η κενοδοξία είναι πίστη στην αξία μας.
30. Γιατί η τέχνη είναι ωραία; Επειδή δεν χρησιμεύει σε τίποτα.
Γιατί η ζωή είναι άσχημη; Γιατί είναι όλο ωφέλειες, σκοπιμότητες και προθέσεις.
31. Τα εξόχως αναλυτικά πνεύματα δε βλέπουν παρά μόνο τα ελαττώματα: όσο πιο δυνατός ο φακός, τόσο πιο ατελές μας φαίνεται το αντικείμενο που παρατηρούμε. Η λεπτομέρεια είναι πάντα αλγεινή.
18. Για να είσαι μεγάλος, να είσαι ολόκληρος: τίποτα από τον εαυτό σου μην υπερβάλλεις ή αποκλείεις.
19. Κάθε άνθρωπος που του αξίζει να είναι διάσημος, γνωρίζει ότι δεν αξίζει τον κόπο.
20. Είμαι αυτός που νομίζω; Μα νομίζω πως είμαι τόσο πολλά πράγματα…
21. Το να γίνεσαι κατανοητός σημαίνει να εκπορνεύεσαι.
22. Ο εφευρέτης του καθρέφτη δηλητηρίασε την ανθρώπινη καρδιά.
23. Ξυπνάω συνήθως νωρίς και μου παίρνει αρκετή ώρα να ετοιμαστώ να υπάρξω.
24. Γύρισα όλο τον κόσμο και δεν αντίκρισα παρά τη θαμπή απομίμηση αυτών που είδα χωρίς να ταξιδέψω.
25. Πέρασε πολύς καιρός από τότε που ήμουν ο εαυτός μου.
26. Θέλω να είμαι ένα έργο τέχνης τουλάχιστον πνευματικά, αφού δεν μπορώ να είμαι σωματικά.
27. Η ιδιοκτησία δεν είναι κλοπή. Δεν είναι τίποτα.
28. Μερικές φορές, όταν ξυπνώ τη νύχτα, αισθάνομαι αόρατα χέρια να υφαίνουν το πεπρωμένο μου.
29. Η ματαιοδοξία είναι πίστη στο αποτέλεσμα της αξίας μας, η κενοδοξία είναι πίστη στην αξία μας.
30. Γιατί η τέχνη είναι ωραία; Επειδή δεν χρησιμεύει σε τίποτα.
Γιατί η ζωή είναι άσχημη; Γιατί είναι όλο ωφέλειες, σκοπιμότητες και προθέσεις.
31. Τα εξόχως αναλυτικά πνεύματα δε βλέπουν παρά μόνο τα ελαττώματα: όσο πιο δυνατός ο φακός, τόσο πιο ατελές μας φαίνεται το αντικείμενο που παρατηρούμε. Η λεπτομέρεια είναι πάντα αλγεινή.
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.