Το ιδανικότερο είναι οι οδηγοί ΙΧ να χρησιμοποιούν αυτόματο κλιματισμό, να μην κατεβάζουν τη θερμοκρασία στους 16 βαθμούς και να μην ανεβάζουν πάρα πολύ την ένταση του αέρα. Γιατί με αυτόν τον τρόπο λειτουργεί συνέχεια σε εμπλοκή ο κινητήρας. Το Air Condition είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον κινητήρα, με έναν ιμάντα. Οπότε με το που γίνεται εμπλοκή, αυτό αρχίζει και κόβει τον κινητήρα. Επίσης ανέφερε ότι η η ιδανική θερμοκρασία στον κλιματισμό είναι να μπει στους 23 βαθμούς με 24 βαθμούς και η ταχύτητα του αέρα να μπει στους 1 με 2 και να διατηρηθεί έτσι σταθερή η θερμοκρασία στην καμπίνα. Η θερμοκρασία στο αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι δροσερή, διότι σε αντίθετη περίπτωση ο ιδιοκτήτης του ΙΧ μπορεί να πάθει ύπνωση, θερμοπληξία, αλλά και να νιώσει κούραση.
2. Σέρβις στο κλιματιστικό αυτοκινήτου
Το κλιματιστικό αυτοκινήτου θέλει σέρβις ανά δύο χρόνια και θα πρέπει να αλλάζει κάθε χρόνο το φίλτρο για τη γύρη, για τη σκόνη. Βέβαια, εάν γίνει αυτό το σέρβις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το κλιματιστικό θα καίει λιγότερο.
Το κλιματιστικό αυτοκινήτου θέλει σέρβις ανά δύο χρόνια και θα πρέπει να αλλάζει κάθε χρόνο το φίλτρο για τη γύρη, για τη σκόνη. Βέβαια, εάν γίνει αυτό το σέρβις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το κλιματιστικό θα καίει λιγότερο.
3. Κλείσιμο παραθύρων στις υψηλές ταχύτητες
Είναι απαραίτητο να κλείνουν οι οδηγοί τα παράθυρα του οχήματος στις υψηλές ταχύτητες. Δηλαδή εάν ο οδηγός είναι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή σε εθνικό δίκτυο - συνήθως σε ταξίδι - δεν θα πρέπει να ανοίγει τα παράθυρα, αλλά να ανοίγει τον κλιματισμό σε χαμηλή ταχύτητα, διότι οι δυναμικές αντιστάσεις που μπαίνουν στην καμπίνα κάνουν το όχημα σαν αερόστατο. Γενικότερα, δεν πρέπει οι οδηγοί των ΙΧ να ανοίγουν πολύ τα παράθυρα.
Είναι απαραίτητο να κλείνουν οι οδηγοί τα παράθυρα του οχήματος στις υψηλές ταχύτητες. Δηλαδή εάν ο οδηγός είναι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή σε εθνικό δίκτυο - συνήθως σε ταξίδι - δεν θα πρέπει να ανοίγει τα παράθυρα, αλλά να ανοίγει τον κλιματισμό σε χαμηλή ταχύτητα, διότι οι δυναμικές αντιστάσεις που μπαίνουν στην καμπίνα κάνουν το όχημα σαν αερόστατο. Γενικότερα, δεν πρέπει οι οδηγοί των ΙΧ να ανοίγουν πολύ τα παράθυρα.
4. Οδήγηση με σταθερή ταχύτητα και ήπιο τρόπο
Οι πολίτες θα πρέπει να οδηγούν πολύ σιγά για να είναι ασφαλείς και υγιείς και να μπορούν να επιστρέψουν στο σπίτι. Με αυτό το τον τρόπο επιτυγχάνουν μια πολύ μικρή κατανάλωση στη βενζίνη. Οδήγηση με ήπιο τρόπο σημαίνει ότι ο οδηγός δεν θα πρέπει να αυξάνει τη ταχύτητα για το φανάρι.
Οι πολίτες θα πρέπει να οδηγούν πολύ σιγά για να είναι ασφαλείς και υγιείς και να μπορούν να επιστρέψουν στο σπίτι. Με αυτό το τον τρόπο επιτυγχάνουν μια πολύ μικρή κατανάλωση στη βενζίνη. Οδήγηση με ήπιο τρόπο σημαίνει ότι ο οδηγός δεν θα πρέπει να αυξάνει τη ταχύτητα για το φανάρι.
5. Αποφυγή απότομων φρεναρισμάτων
Αυτό αφορά κυρίως στα αυτοκίνητα που είναι υβριδικά. Γιατί σε αυτήν τη περίπτωση καταναλώνεται ρεύμα που φτιάχνεται από άλλο καύσιμο. Η ανάκτηση γίνεται με λίγο φρένο, όχι πάρα πολύ απότομο.
Αυτό αφορά κυρίως στα αυτοκίνητα που είναι υβριδικά. Γιατί σε αυτήν τη περίπτωση καταναλώνεται ρεύμα που φτιάχνεται από άλλο καύσιμο. Η ανάκτηση γίνεται με λίγο φρένο, όχι πάρα πολύ απότομο.
6. Ομαλή επιβράδυνση ενόψει stop / φωτεινού σηματοδότη
Οι πολίτες θα πρέπει να οδηγούν σιγά-σιγά για να φτάσουν σε stop ή φανάρι.
7. Λιγότερη χρήση γκαζιού στις κατηφόρες
Στις κατηφόρες θα πρέπει οι οδηγοί να κάνουν λιγότερη χρήση γκαζιού.
Στις κατηφόρες θα πρέπει οι οδηγοί να κάνουν λιγότερη χρήση γκαζιού.
8. Επιλογή καλής ποιότητας καυσίμου
Οι οδηγοί ΙΧ θα πρέπει να ενημερωθούν από ποιό πρατήριο θα μπορούν να προμηθευτούν καλό καύσιμο, διότι ορισμένα πρατήρια πωλούν νοθευμένα καύσιμα.
Οι οδηγοί ΙΧ θα πρέπει να ενημερωθούν από ποιό πρατήριο θα μπορούν να προμηθευτούν καλό καύσιμο, διότι ορισμένα πρατήρια πωλούν νοθευμένα καύσιμα.
9. Αφαίρεση περιττού φορτίου από το αυτοκίνητο
Είναι απαραίτητο το όχημα να μην έχει περιττά βάρη, διότι σε αντίθετη περίπτωση αυτό θα καταναλώνει περισσότερη βενζίνη.
Είναι απαραίτητο το όχημα να μην έχει περιττά βάρη, διότι σε αντίθετη περίπτωση αυτό θα καταναλώνει περισσότερη βενζίνη.
10. Σβήσιμο του κινητήρα σε στάση μεγάλης διαρκείας
Σε όσα αυτοκίνητα δεν υπάρχει το σύστημα start and go, καλό θα ήταν ο κινητήρας να σβήνει σε στάση μεγάλης διαρκείας.
Σε όσα αυτοκίνητα δεν υπάρχει το σύστημα start and go, καλό θα ήταν ο κινητήρας να σβήνει σε στάση μεγάλης διαρκείας.
11. Φρέσκα ελαστικά με καλή κίνηση και φουσκωμένα
Τα ελαστικά θα πρέπει να είναι φρέσκα, να έχουν καλή κίνηση και σωστή πίεση αέρα.
12. Το σταθμευμένο όχημα να είναι τοποθετημένο σε σκιά
14. Η ταχύτητα του οχήματος στην εθνική οδό να είναι μεταξύ 110 και 130
15. Να είναι ελαφρύ το πόδι στο γκάζι
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.