Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι το κίτρινο χρώμα των ταξί σε Αθήνα, Πειραιά και γύρω καθιερώθηκε με νόμο του 1984, τον οποίο υπέγραψε ο τότε Υφυπουργός Συγκοινωνιών, Κωνσταντίνος Ασλάνης. Εκεί προσδιορίζεται και ο μπλε χρωματισμός της λωρίδας γύρω από αυτό. Στην πραγματικότητα η μπλε λωρίδα αποφασίστηκε να τοποθετηθεί εκεί για να ξεχωρίζουν τα ταξί από συμβατικά κίτρινα αυτοκίνητα τα οποία ενδεχομένως να πραγματοποιούσαν παράνομα δρομολόγια επί πληρωμή. Επιπλέον, ο νόμος αναφέρει ότι αυτή η μπλε σκούρα γραμμή θα πρέπει να είναι εκεί βαμμένη και όχι αυτοκόλλητη μπλε ταινία.
Πιο συγκεκριμένα στο άρθρο 7, παράγραφος 2 αναφέρεται:
Όλα τα αυτοκίνητα Ταξί που έχουν έδρα διοικητική μονάδα που ανήκει στην περιοχή Αθηνών-Πειραιώς-Περιχώρων, έχουν εξωτερικό χρωματισμό οποιασδήποτε απόχρωσης ΚΙΤΡΙΝΟΥ χρώματος (κατά προτίμηση RAL 1012 ή RAL 1021), εκτός από μία λωρίδα πλάτους τεσσάρων (4) έως έξι (6) εκατοστών περιμετρικώς του αυτοκινήτου και μεταξύ του κάτω μέρους των παραθύρων και των χειρολαβών των θυρών, η οποία είναι σταθερού χρωματισμού ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΠΛΕ αποκλεισμένης της χρήσης αυτοκόλλητων ταινιών κ.λπ.
Κάτι άλλο που πιθανόν δεν γνωρίζεται είναι ότι δεν επιτρέπεται να βάφεται σε μαύρο χρώμα η οροφή των ταξί, κάτι για το οποίο έχει ενημερώσει το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) τα μέλη του.
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.