Άλλα κόλπα στα NewDAY της Νέας Ιωνίας...

Posted by Clopy Paste 19 Νοεμβρίου 2020


Με πήραν τηλέφωνο από μια νέα εταιρεία που στεγάζεται στη διεύθυνση Λεωφ. Ηρακλείου 346β, στη Νέα Ιωνία για έναν νέο ΔΩΡΕΑΝ πρωτοποριακό έλεγχο μεταβολισμού, για τον οποίο έχω μόλις 2 ημέρες στη διάθεσή μου να αποφασίσω αν τελικά θα κλείσω ραντεβού. Το μόνο που μου ζητήσαν ήταν να είμαι ακριβής στο ραντεβού μου και να τους διαφημίσω αν μείνω ευχαριστημένος

Γκουγκλάροντας τον καλούντα αριθμό ανακάλυψα ότι η νέα εταιρεία αυτή λέγεται ...NewDΑΥ και ότι έχει καταφέρει να χτίσει ένα «ισχυρό» brand name, κρίνοντας από τα επικριτικά σχόλια των συμπολιτών μου, παθόντων και μη, μιλώντας για απάτη και άλλα συναφή. Οπότε και είπα να περάσω μια βόλτα, τί Πίκος Απίκος είμαι, άλλωστε.

Πηγαίνοντας εκεί στην ώρα μου, προβλεπόμενος, φορώντας τη μάσκα μου εν' όψει των περιοριστικών μέτρων για την πρόληψη της COVID-19, σύμφωνα και με τις δικές τους υποδείξεις, ξάπλωσα σε ένα κρεβάτι και μου έδωσαν να κρατήσω ένα μεταλλικό κύλινδρο που συνδεόταν μέσω καλωδίου με έναν Η/Υ στα πλαίσια του ελέγχου αυτού, αφού πρώτα καθοδηγούμενος ξεπέζεψα το κινητό μου σε ένα ντουλάπι για να μην μαγνητιστεί, όπως μου είπαν.

Τα αποτελέσματα βγήκαν αμέσως και έπειτα με μετέφεραν σε ένα γραφείο για να μου τα ερμηνεύσει η ...ιατρός. Εν ολίγοις μου είπε ότι έχω λίπος στην κοιλιακή χώρα και τοξίνες, πράγμα το οποίο δεν είναι υγιεινό και θα πρέπει να αρχίσω άμεσα συνεδρίες με κρουστικούς υπερήχους. Άμεσα, επίσης, θα έπρεπε να αποφασίσω για το αν θα αγόραζα το πακέτο για τις συνεδρίες αυτές στην προνομιακή τιμή των 400 από 1200, αν δεν με απατά η μνήμη μου. 

Αμέσως εξέφρασα την απορία: Γιατί προσπαθείτε να μου πουλήσετε, ενώ στο τηλέφωνο μού είπατε ότι η επίσκεψή μου αφορά αποκλειστικά και μόνο σε έναν δωρεάν έλεγχο; Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν μπορούσε να προεξοφληθεί ότι θα με έβρισκαν υγιή. Όση πίεση και αν δέχτηκα με έντεχνο τρόπο για να προβώ σε αγορά προκαλώντας μου μάλιστα φόβους για την υγεία μου και ότι θα έπρεπε να νοιάζομαι γι' αυτή περισσότερο, τα κάστρα φυσικά δεν έπεσαν. Στο τέλος ο αρνητισμός μου έφτασε σε τέτοια επίπεδα που η ατμόσφαιρα ηλεκτρίστηκε τόσο, ακούγοντας εν τέλει ένα ψυχρότατο «γεια σας» από τη συνομιλήτριά μου. 

Όταν τη ρώτησα για αν θα μου δώσουν τα αποτελέσματα του ελέγχου, η απάντηση ήταν αρνητική, λέγοντάς μου ότι επειδή ο έλεγχος είναι δωρεάν, θα τα κρατήσουν αυτοί για το αρχείο τουςΕίπα «γεια σας» και «σας ευχαριστώ» και πήρα τον δρόμο της εξόδου, δίχως να δώσω συνέχεια.

Όπως σας υποσχέθηκα, σας έκανα την καλύτερη διαφήμιση... Τα συμπεράσματα δικά σας!

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια