Η εταιρεία EyeTrackShop, που ειδικεύεται στο να μελετά το πού ακριβώς εστιάζει το μάτι του καταναλωτή σε ιστοσελίδες και διαφημίσεις, σε συνεργασία με τη σελίδα Mashable, ερεύνησαν τις συνήθειές μας στο Facebook.
Στην εικόνα που βλέπετε φαίνονται τα σημεία που δίνουμε περισσότερη προσοχή σε ένα profile στο Facebook. Τα σημεία με κόκκινο είναι αυτά με την περισσότερη σημασία. Είναι προφανές ότι τον κυριότερο λόγο σε ένα profile παίζει η εικόνα μας.
Πηγή: greek-radar.gr
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.