Για όλα τα άτομα που δεν έχουνε γονείς...

Posted by Clopy Paste 4 Απριλίου 2011


Λοιπόν, καταλαβαίνω τί είναι να χάνεις πατέρα ή μάνα ή και τους δύο και εύχομαι εσείς που έχετε χάσει μάνα / πατέρα να είστε μια χαρά.

Εγώ είμαι κάθε μέρα χάλια, όταν σκέφτομαι τους γονείς μου, δεν τους έχω δει καν και θέλω να κάνω τα πάντα για να τους δω, τί μπορώ να κάνω εκτός από το να κλαίω και έχω πόνο μέσα στην καρδιά μου;

Κάθε μέρα δακρύζω, δεν το αντέχω αυτό ειλικρινά, μεγάλωσα λάθος, δεν μου έμαθε κανείς τον σεβασμό και την αγάπη προς όλους τους ανθρώπους.

Και όσοι με ξέρουν ως Χ στο διαδίκτυο, δυστυχώς δεν με ξέρετε αρκετά καλά, μπορεί να έχω εμπειρία από internet, blogs, forums ή δεν ξέρω εγώ τί, αλλά στην πραγματική ζωή είμαι αλλιώς.

Παιδιά, θέλω να σας πω κάτι, μην σταματάτε να σκέφτεστε τους γονείς σας, ποτέ μην σταματάτε, γιατί αυτοί σας βλέπουν και σας σκέφτονται, μην γίνετε ποτέ χάλια και κλαίτε, γιατί όσο είστε στενοχωρημένοι, τόσο θα είναι και αυτοί.

Και δεν θέλετε να τους κάνετε χάλια, εγώ προσωπικά ό,τι και να κάνω πάντα χάλια είμαι, το πιστεύετε τώρα που τα γράφω αυτά κλαίω, μπορεί να μην το πιστεύετε, αλλά είναι αλήθεια, όποτε μιλάω για τους γονείς μου κλαίω.

Αχ ρε παιδιά είστε τυχεροί που έχετε τους γονείς σας, αλλά οι άλλοι που δεν έχουνε τί να πούνε, εγώ που δεν έχω και μεγάλωσα χωρίς αγάπη και χωρίς σεβασμό, καλά να’ ναι οι άνθρωποι που μου μάθανε τον σεβασμό και την αγάπη.

Τώρα, με αυτούς τους γονείς που έχω καλά είμαι, αλλά δεν μπορώ να τους πω ΜΑΜΑ και ΠΑΤΕΡΑ, δεν ξέρω γιατί, αλλά δεν με αφήνει η καρδιά μου να το πω, αχχχ…

Το παρακάτω τραγούδι το αφιερώνω σε όλους όσοι χάσανε τους γονείς τους

 



Αναγνώστης

Υ.Γ.

Για να εκτιμούν αυτοί που έχουν γονείς! Ένα είναι σίγουρο: Η ζωή είναι δύσκολη, αλλά για κάποιους είναι πολύ δυσκολότερη! Κουράγιο, ελπίδα και δύναμη θα πρέπει να μας συντροφεύουν σ' αυτό το δύσκολο μονοπάτι της ζωής και να μην το βάζουμε εύκολα κάτω. Όταν έρθει η ώρα να μπούμε στον θα πρέπει να μάθουμε να χορεύουμε, δεν γίνεται διαφορετικά, η ζωή είναι ένα δώρο για όλους και θα πρέπει να να το εκτιμάμε. Μάλιστα για όλους μας έχει την ίδια αξία, αυτό που διαφέρει είναι το περιτύλιγμα. Μάλιστα για κάποιους είναι χωρίς και αυτό εν ολίγοις σημαίνει ότι οι συνθήκες δεν είναι και τόσο κατάλληλες για να χαρούν αυτό το δώρο. Παρόλα αυτά θα πρέπει να παλέψουν, γιατί στο χέρι τους είναι κάποια στιγμή να τις κάνουν κατάλληλες.

Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

1 Comment

  1. maria gouma είπε,

    Δεν ξερω αν σου εμαθε κανεις την αγαπη και τον σεβασμο οπως λες αλλα βλεπω με αυτα που γραφεις,με τις συμβουλες που δινεις,με την αφιερωση που εκανες οτι αγαπη και σεβασμο εχεις σιγουρα μεσα σου!!Δεν θα σου δωσω συμβουλες γιατι εδωσες εσυ τις καλυτερες!Αλλα θα σου ευχηθω να βρεις καποια που να την αγαπησεις και να σε αγαπησει τοσο πολυ που να σου απαλυνει αυτον τον πονο που νιωθεις μεσα σου!

    Posted on 4 Απριλίου 2011 στις 10:41 π.μ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια