H Google ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα δωρεάν δοκιμής online διαφήμισης για όλους τους υποψήφιους Περιφερειάρχες, Δημάρχους και δημοτικούς συμβούλους, μέσω του εργαλείου Google Adwords. Η Google αναγνωρίζει ότι η online προβολή δεν είναι απλά άλλη μία οδός επικοινωνίας των υποψηφίων με το εκλογικό σώμα, αλλά αναγκαιότητα, καθώς όλο και περισσότεροι πολίτες χρησιμοποιούν το Internet για να βρουν πληροφορίες για τους υποψήφιους και τις θέσεις τους.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία ετοίμασε ένα πρόγραμμα ειδικά για τους υποψήφιους των ερχόμενων εκλογών που θα τους επιτρέψει να δοκιμάσουν την online διαφήμιση, χαρίζοντάς τους ένα κουπόνι για δωρεάν διαφήμιση μέσω του AdWords.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να μεταβούν στη σελίδα www.google.gr/adwords/ekloges και να συμπληρώσουν τη σύντομη φόρμα αίτησης οnline. Θα λάβουν έπειτα ένα e-mail με το κουπόνι τους και οδηγίες για το πώς να ξεκινήσουν τις διαφημίσεις τους. Το πρόγραμμα προϋποθέτει οι ενδιαφερόμενοι να μη διαθέτουν ήδη λογαριασμό AdWords και να έχουν ιστοσελίδα.
Σημειώνεται ότι σε παγκόσμιο επίπεδο η Google στηρίζει εκστρατείες σε κάθε στάδιο της πολιτικής διαδικασίας: Aπό τη συγκέντρωση χρημάτων έως την ενθάρρυνση των πολιτών να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία. Σε αυτό το πλαίσιο, το AdWords λειτουργεί ως μια πλατφόρμα εκδημοκρατισμού, προωθώντας τις καμπάνιες των υποψηφίων και ειδικότερα εκείνων που βρίσκουν το κόστος άλλων μέσων, όπως η τηλεόραση, απαγορευτικό.
Πώς λειτουργεί το Google AdWords:
Το AdWords είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα της Google που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν τις διαφημίσεις τους με την επιλογή λέξεων-κλειδιών. Η λειτουργία του προγράμματος είναι πολύ απλή: Όταν κάποιος χρήστης πληκτρολογήσει το όνομα ενός υποψηφίου στη μηχανή αναζήτησης της Google, η διαφήμιση της ιστοσελίδας του θα εμφανίζεται σε μια στήλη στα δεξιά των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Ο υποψήφιος / διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέξει άλλες λέξεις-κλειδιά πέραν του ονόματός του, όπως π.χ. «Δημοτικός Σύμβουλος» ή το όνομα κάποιας Περιφέρειας ή Δήμου, λέξεις οι οποίες όταν θα πληκτρολογούνται από τους χρήστες στη μηχανή αναζήτησης της Google, θα εμφανίζουν την ιστοσελίδα του υποψηφίου δίπλα στα αποτελέσματα.
Οι λέξεις-κλειδιά ουσιαστικά ενεργοποιούν τη διαφήμιση όταν πληκτρολογούνται από τους χρήστες. Η διαφήμιση εμφανίζεται μαζί με τα αποτελέσματα αναζήτησης, ενώ οι χρήστες μπορούν να κάνουν απλά κλικ στη διαφήμιση και να μάθουν περισσότερα για τον υποψήφιο που τους ενδιαφέρει.
Πηγή: techblog.gr
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.