Πήγαμε σήμερα το απόγευμα στο σταθμό Λιοσίων (ο Πίκος Απίκος δηλαδή) να βγάλουμε ένα εισιτήριο με προορισμό την Εύβοια για αύριο. Αρχικά το βγάλαμε 12:30 π.μ. για να μπορέσουμε να ξεκουραστούμε λίγο το πρωί. Μετά όμως σκεφτήκαμε ότι το βγάλαμε λίγο αργά κα ότι σύμφωνα με αυτή την ώρα αναχώρησης δε θα προλαβαίναμε το οικογενειακό χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Αναγκαστήκαμε λοιπόν να επισκεφτούμε και πάλι τον υπάλληλο του ΚΤΕΛ Ευβοίας στο σταθμό Λιοσίων. Ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
Πίκος Απίκος: Καλησπέρα σας και πάλι. Μήπως θα μπορούσατε να αλλάξουμε την ώρα του εισιτηρίου και αντί για 12:30 π.μ. να το κάνουμε 08:30 π.μ.; Έχει θέσεις;
Υπάλληλος ΚΤΕΛ ΕΥΒΟΙΑΣ (αγριεμένος): Πριν 5 λέπτα δεν το έβγαλες; Γιατί δεν το έβγαλες στις 8:30; Κανονικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ!
Πίκος Απίκος: Για σας παρακαλώ. Απλώς μία ερώτηση σας έκανα, δε σας επέβαλα να μου το αλλάξετε.
Ο υπάλληλος αγενέστατος και γεμάτος νεύρα τελικά άλλαξε το εισιτήριο. Σημειώνουμε επίσης ότι εκείνη την ώρα δεν είχε καθόλου κόσμο.
Υ.Γ.
κ. υπάλληλε του ΚΤΕΛ Ευβοίας,
Καταλαβαίνουμε ότι έχετε πήξει από το πρωί και ίσως δικαιολογήστε να είστε εκνευρισμένος. Επίσης καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ δύσκολο για σας να απλώσετε το χέρι σας, να πιάσετε το ποντίκι, να βρείτε την εγγραφή που αντιστοιχεί στο κομμένο εισιτήριο στην εφαρμογή εισιτήριων που διατηρείτε στον Η/Υ σας και να προβείτε στην απαραίτητη διόρθωση, να διορθώσετε την ώρα στο κομμένο εισιτήριο και τέλος να το σφραγίσετε. Είναι πολύ κοπιαστικό. Το καταλαβαίνουμε. Καλά όλα αυτά.
Πρέπει όμως να μάθετε τους ΝΟΜΟΥΣ, γιατί δε τους γνωρίζετε! Για δείτε λίγο...
ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αριθ. οικ. Β 36934/2805
ΦΕΚ 682/Β/10-7-2002
Έκδοση χάρτη υποχρεώσεων προς τον καταναλωτή (Χ.Υ.Κ.) των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου του ν.2963/2001 (Α'268)
Άρθρο 1
Υποχρεώσεις των Συγκοινωνιακών φορέων (δεν τις αναφέρουμε όλες, αλλά μόνο αυτές που αφοσούν στη συγκεκριμένη περίπτωση)
Οι συγκοινωνιακοί φορείς και τα όργανα αυτών, υποχρεούνται να:
-Επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός 8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως.
-κ. τροποποιούν τα εισιτήρια, αντί της προηγούμενης ακύρωσης, όσον αφορά τη ημερομηνία του ταξιδιού ή τα μεταβιβάζουν σε άλλα πρόσωπα χωρίς καμία επιβάρυνση των προσώπων αυτών (επιβαλλομένης στην περίπτωση μεταβιβάσεως κανονικού εισιτηρίου σε πρόσωπο το οποίο δικαιούται εισιτήριο μειωμένης τιμής ή ελευθέρας διακινήσεως της επιστροφής των αντιστοίχων χρημάτων στον αρχικό κάτοχο του εισιτηρίου). Εφόσον σε κάθε περίπτωση (ακύρωσης ή μεταβολής του προορισμού ή δρομολογίου ή αλλαγής επιβάτου ή αλλαγής ημερομηνίας) υπάρχει θεώρηση επί του εισιτηρίου από τον αρμόδιο υπάλληλο του ΚΤΕΛ και μόνον.
Άρθρο 2
Υποχρεώσεις προσωπικού (δεν τις αναφέρουμε όλες, αλλά μόνο αυτές που αφοσούν στη συγκεκριμένη περίπτωση)
Το προσωπικό των συγκοινωνιακών φορέων, καθώς και οι ιδιοκτήτες λεωφορείων που υπάγονται εξαιτίας της εργασίας τους σε μία από τις κατηγορίες του προσωπικού οφείλουν:
-Να συμπεριφέρονται προς το επιβατικό κοινό με ευγένεια, σοβαρότητα και προθυμία και να φροντίζουν για την πλήρη και άμεση εξυπηρέτησή του.
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.