1.Jean Daninos - ιδρυτής της μεταλλουργικής εταιρείας FACEL, από την οποία προέκυψε η Facel-Vega, κατασκευάστρια εταιρεία οχημάτων υπερπολυτελείας. Πέραν αυτού όμως, είχε μια μακρόχρονη πορεία στην κατασκευή και στο σχεδιασμό οχημάτων, όπως δείχνει η νεκρολογία του από την Telegraph.
2.Sir Alexander Arnold Constantine Issigonis - σχεδιαστής αυτοκινήτων. Το διασημότερο δημιούργημά του ήταν το θρυλικό Mini, με δεύτερο σε φήμη προϊόν της σκέψης του το Morris Minor. Σχεδίασε επίσης και άλλα οχήματα για λογαριασμό του ομίλου British Motor Corporation (αργότερα British Leyland), τα οποία όμως δεν ήταν εξίσου επιτυχημένα. Έχαιρε τέτοιου σεβασμού, ώστε οι σύγχρονοί του τον αποκαλούσαν "Έλληνα θεό" ("the Greek god").
3.Antonis Volanis (ή Antoine Volanis) - σχεδιαστής αυτοκινήτων, υπεύθυνος για τα κεντρομήχανα τριθέσια προσιτά σπορ αυτοκίνητα Matra Bagheera και Murena, καθώς και για το ελευθέρου χρόνου Matra Rancho. Με το Renault Espace του 1984 ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των πολυμορφικών αυτοκινήτων.
4.Σωτήρης Κωβός - σχεδιαστής αυτοκινήτων. Έγινε διάσημος για το Toyota Yaris ή Vitz. Επίσης, έχει σχεδιάσει και άλλα αυτοκίνητα για λογαριασμό της Lexus.
5.Ανδρέας Ζαπατίνας - σχεδιαστής αυτοκινήτων. Υπεύθυνος, ως επικεφαλής του Centro Stile της Alfa Romeo, για το σχεδιασμό, σε συνεργασία με τον Walter de'Silva, της Alfa Romeo 147 (το πίσω μέρος της είναι δική του δουλειά).
6.Γιώργος Μιχαήλ - βιομηχανικός σχεδιαστής. Κατασκεύαζε, σε συνεργασία με τη MAVA (πάλαι ποτέ ελληνική αντιπροσωπεία της Renault) το Renault Farma. Δυστυχώς τον έφαγε η εθνική μας ηλιθιότητα (ο συνδυασμός των "συνδικαλισταράδων" και της αλλαγής του νόμου περί επαγγελματικών οχημάτων).
7.Νικόλας Τομπάζης - αρχισχεδιαστής της Scuderia Ferrari (της αγωνιστικής ομάδας της Ferrari).
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com
0 comments
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.