«Σε είδα στην καφετέρια το Σάββατο και μου άρεσες πολύ. Μου το έδωσε το τηλέφωνο ο φίλος σου! Είσαι ακόμη διαθέσιμος; Μαριάννα».

Αυτό το φαινομενικά αθώο ή... πικάντικο μήνυμα κυκλοφορεί το τελευταίο χρονικό διάστημα σε εκατοντάδες κινητά, προκαλώντας τεράστια οικονομικά προβλήματα, αλλά και ομηρικούς συζυγικούς καβγάδες.

Ακόμη και η απλή απάντηση: «Λάθος» θα έχει ως αποτέλεσμα να λάβετε έναν «φουσκωμένο» λογαριασμό. Αν πάλι η ανταπόκρισή σας στην «πρόκληση» είναι θετική, το μπουγιουρντί θα είναι αντίστοιχο της θέρμης με την οποία απαντήσατε. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αστυνομία, δεν είναι ούτε μία ούτε δύο οι περιπτώσεις ανθρώπων που κλήθηκαν να πληρώσουν ακόμη και 1.500 ευρώ, ενώ κάποιοι χρεώθηκαν 5.000 ευρώ! Τα θύματα που κατήγγειλαν την... κινητή απάτη έχουν ήδη ξεπεράσει τα 250, ενώ εκτιμάται πως ο αριθμός των εξαπατημένων είναι πολύ μεγαλύτερος.

Πώς λειτουργεί το κόλπο; Οι... εταιρείες αυτές, που συνήθως έχουν έδρα τα νησιά Κέιμαν και άλλες χώρες στις οποίες δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου και ελλιπές νομικό πλαίσιο, αλιεύουν τα υποψήφια θύματά τους με δυο τρόπους. Είτε στέλνουν sms σε τυχαίους αριθμούς και όποιος πέσει στην παγίδα, είτε βρίσκουν τους αριθμούς των τηλεφώνων από διάφορα κουίζ, τεστ και άλλα «λογισμικά» στο Διαδίκτυο, στα οποία κάποιος καταχωρεί οικειοθελώς τον αριθμό του. Η χρέωση κυμαίνεται από 3 έως 4 ευρώ ανά sms, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις ο κάτοχος χρεώνεται με ακόμη 2 ευρώ και για το μήνυμα που άθελά του έλαβε. Στον μηνιαίο λογαριασμό τελικά η χρέωση από την απάτη κυμαίνεται από 30 έως και 300 ευρώ. Ουσιαστικά με μια απάντηση ο παραλήπτης «αποδέχεται» τη συμμετοχή του σε κεκαλυμμένα «παιχνίδια» ή dating services (τηλεφωνικά ραντεβού).

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση, στην οποία ένας πατέρας από την Ανάβυσσο καλείται να πληρώσει 1.400 ευρώ λογαριασμό για το κινητό του 8χρονου γιου του.

«Έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Πρέπει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών να απαγορεύσει στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να χρεώνουν τον κόσμο ασύστολα. Αν κάποιος θέλει να συμμετέχει πρέπει να το δηλώνει με γραπτή εξουσιοδότηση στην εταιρεία και όχι με μήνυμα», επισήμαναν στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» αξιωματικοί της Ασφάλειας. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Wind, το πρόβλημα έγκειται στο ότι οι χρεώσεις ανά μήνυμα είναι μικρές (αντίστοιχες με την αγορά ενός παιχνιδιού ή ringtone κ.λπ.) και γι' αυτό δεν εντοπίζονται οι απάτες. «Όταν η χρέωση ανά μήνυμα είναι 30-40 ευρώ "χτυπάει" συναγερμός στο σύστημά μας και ενημερώνεται αμέσως ο πελάτης. Το σύστημα όμως ξεγελιέται με τα 2-3 ευρώ και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Κι εμείς θέλουμε να καταπολεμηθούν αυτά τα φαινόμενα, διότι εάν οι πελάτες καταφύγουν στη δικαιοσύνη, το κόστος θα το επωμιστούμε εμείς», εξήγησε στην «Ελευθεροτυπία» η κα Ειρήνη Αναστασιάδου.

Άλλα τέτοιου είδους μηνύματα που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να απαντάμε:

Αρ. τηλ. 54737:
Ναντια : Καλησπέρα!:)

Μόλις μπήκα στο τσατ και βρήκα το ψευδώνυμό σου!
Αν επιτρέπεται για τι ψάχνεις και από που είσαι;
Για απάντηση στείλε Μ ΝΑΝΤΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αρ. τηλ. 54737:

ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΩ ΚΑΤΙ ΕΧΕΜΥΘΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ! ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΕΙΛΕ: Μ ΜΑΡΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

Αρ. τηλ. 6957662569 ή +919810051010:

Ειρήνη μου τι κάνεις; Εγώ χώρισα πριν 4 μήνες, είμαι στις μοναξιές μου κ ψάχνομαι! Πάμε για καφέ να τα πούμε από κοντά; Απάντα εδώ 6957662569 - Άντζελα.

Αρ. τηλ. 6957662569:

Κατερίνα μου που να στα λέω! Τον έπιασα με τη γραμματέα του και χωρίσαμε! Πρέπει να γνωρίσω ένα καλό παδί επιτέλους. Να κεράσω καφέ; Απάντα εδώ 6957662569 - Τζένη.

Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

14 comments

  1. Ανώνυμος είπε,

    κα Ειρήνη Αναστασιάδου.σας ενημερωνο οτι η WIND για 68 ευρω μου εχει κανει φραγη εξερχομενων κλησεων στο τηλ μου απο μυνηματα απο το 54422 στο οποιο ουδεποτε εκανα καμια εγραφη ουτε απαντησα στα μυνηματα απλως τα εσβηνα ενω αλλες εταιριες τα διεγραφαν προστατευοντας τον πελατη τους και οχι να απαιτουν να πληρωθουν υποθετο οτι εχουν κερδος απο αυτα αλλα θα με χασουν απο πελατη τους μετα απο 10 χρονια και δεν θα τους πληρωσω. στα 60μου εγινα και μυνηματακιας με το ετσι θελω τους ευχαριστω.

    Posted on 30 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:44 μ.μ.

     
  2. Ανώνυμος είπε,

    το τελευταιο μηυνμα το εχω λαβει και ευτηχως δεν χρεωγκα ασυστολα... αλλα ο αριθμος τηλεφωνου αντιστοιχουσε σε αλλη εταιρια.. δυστιχως εχω σβισει το νουμερο

    Posted on 1 Οκτωβρίου 2010 στις 12:54 π.μ.

     
  3. Ανώνυμος είπε,

    Νέος αριθμός κινητού:
    Ειρήνη μου τι κάνεις? Χαθήκαμε! Εγώ που να στα λέω..Χώρισα πριν 4 μήνες είμαι στις μοναξιές μου και ψάχνομαι! Πάμε αύριο για καφένα τα πούμε απο κοντά?-Μαρία-
    --6944203846--

    Posted on 21 Αυγούστου 2012 στις 4:45 μ.μ.

     
  4. Ανώνυμος είπε,

    Κι εγώ πήρα πριν λίγο το παραπάνω μήνυμα Ειρήνη μου κτλ, απο τον ίδιο αριθμό (6944203846). Βρωμάει από χιλιόμετρα ότι κάτι παίζει αν αναλύσεις λίγο το μήνυμα, οπότε δεν απάντησα, και τώρα που έψαξα λίγο επιβεβαιώθηκα. Να ψοφήσουν οι βρωμόπ@@στες, θα την πατήσει πολύς κόσμος μου φαίνεται.

    Posted on 23 Αυγούστου 2012 στις 8:37 μ.μ.

     
  5. Ανώνυμος είπε,

    Μόλις έλαβα το μήνυμα που με αποκαλεί Ειρήνη, από τον ίδιο αριθμό, confirming την απάτη.

    Posted on 29 Αυγούστου 2012 στις 8:17 μ.μ.

     
  6. Ανώνυμος είπε,

    Μόλις έλαβα το μήνυμα ... Ειρήνη μου τι κάνεις? Χαθήκαμε! Εγώ που να στα λέω..Χώρισα πριν 4 μήνες είμαι στις μοναξιές μου και ψάχνομαι! Πάμε αύριο για καφένα τα πούμε απο κοντά?-Μαρία-

    Μην τσιμπάτε !!!

    Posted on 30 Αυγούστου 2012 στις 7:10 μ.μ.

     
  7. Ανώνυμος είπε,

    Μόλις έλαβα κι εγώ μήνυμα από τη Μαρία που χώρισε και ευτυχώς έψαξα το νούμερο και ανακάλυψα την απάτη. Τί κάνουμε σ'αυτή την περίπτωση; Ενημερώνουμε την εταιρία κινητής;

    Posted on 5 Σεπτεμβρίου 2012 στις 2:04 μ.μ.

     
  8. Ανώνυμος είπε,

    Έλαβα και εγώ το μήνυμα:"Ειρήνη μου κτλ", πριν ένα μήνα περίπου και απάντησα πώς έκαναν λάθος. Δεν ξέρω αν χρεώθηκα γιατί έχω καρτοκινητό και αν χρεώθηκα ,ευτυχώς, δεν ήταν πολύ! Είναι δυνατόν να με (ξανα)χρεώσουν επειδή είχα απαντήσει τότε; Πρέπει να κάνω κάτι σε περίπτωση που ενδέχεται να γίνει αυτό;

    Posted on 14 Σεπτεμβρίου 2012 στις 3:04 μ.μ.

     
  9. Ανώνυμος είπε,

    Μόλις έλαβα και εγώ το μήνυμα απο τον ίδιο αριθμό. Κάτι πρέπει να κάνουν νομίζω οι εταιρείες!!

    Posted on 14 Σεπτεμβρίου 2012 στις 7:24 μ.μ.

     
  10. Ανώνυμος είπε,

    μολις το έλαβα και εγώ και δυστηχώς απάντησα. Μήπως έχει κανείς να δώσει καποια χρήσιμη συμβουλη?

    Posted on 17 Σεπτεμβρίου 2012 στις 4:27 μ.μ.

     
  11. Clopy Paste είπε,

    Όσοι έπεσαν στην παγίδα και απάντησαν καλό θα ήταν να ενημερώσουν την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας στην οποία είναι συνδρομητές προκειμένου να αποφύγουν ανεπιθύμητες χρεώσεις!

    Posted on 19 Σεπτεμβρίου 2012 στις 4:37 π.μ.

     
  12. Ανώνυμος είπε,

    δηλαδή η λύση ειναι να μην απαντούμε?? επειδή το συγκεκριμένο μηνυμα το ελαβαν πολλά άτομα... υπαρχει άλλος τρόπος??

    Posted on 19 Σεπτεμβρίου 2012 στις 10:22 μ.μ.

     
  13. Ανώνυμος είπε,

    Η προσπαθεια τους συνεχιζεται. Χθες ελαβα μηνυμα, λεει ειμαι η ψηλη που σε κοιταζε επιμονα στην καφετερια το Σαββατο, το νουμερο μου δηθεν της το εδωσε καποιος Σακης.
    Επικοινωνησα με τη Vodafone και μου ειπαν οτι χρεωθηκα απλο sms (θα μπορουσε να ηταν πολυ χειροτερα). Επισης μου ενεργοποιησαν φραγη εισερχομενων πενταψηφιων (προσοχη στα πενταψηφια).

    Posted on 1 Μαΐου 2013 στις 10:54 π.μ.

     
  14. Ανώνυμος είπε,

    Εμένα μου ήρθε αυτό "ΣΕ ΕΙΔΑ ΕΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ Κ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΣ ΠΟΛΥ. Ο ΣΑΚΗΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ Η ΨΗΛΗ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕ ΕΠΙΜΟΝΑ. ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ 6943741328". Ούτε σε καφετέριες πηγαίνω, ούτε Σάκη έχω φίλο ούτε γκόμενες με ενδιαφέρει να γνωρίσω (έχω μια και φτάνει!). Αλλά ο αριθμός έχει έρθει οχι απο αυτό που λέει αλλά απο +905488331568. Να ψωφίσουν τα καθίκια. Επίσης μου κάνανε και πριν απο κανά δίμηνο αναπάντητες απο Βουλγαρία. Έλεος...

    Posted on 21 Μαρτίου 2014 στις 10:04 μ.μ.

     

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια