Ερωτικά μηνύματα για κινητά τηλέφωνα

Posted by Clopy Paste 23 Ιανουαρίου 2010



- Δεν μετρώ τις στιγμές της απουσίας σου, γιατί το ρολόι της καρδιάς μου σταμάτησε για πάντα για σένα.

- Είμαι ένας χιονάνθρωπος που ερωτεύτηκα τον ήλιο σου και λιώνω...

- Τα φιλιά σου είναι οι «πρώτες βοήθειες». Φίλα με συνεχώς για να αναπνέω!

- Είσαι το διαρκές ερωτικό μου μήνυμα, γι' αυτό δεν αρκούν όλες οι κάρτες της κινητής τηλεφωνίας για να κινήσουν τα νήματα της καρδιάς μου.

- Κέρασέ με καφέ, αλλά σερβίρισέ τον με τα χείλη σου για να έχει πραγματικά γευστικό άρωμα ανατολής.

- Όταν γελάς κλαίει η άνοιξη, γιατί την ομορφιά σου ζηλεύει.

- Δεν ανησυχώ που δεν ξέρω κολύμπι, γιατί ο έρωτάς σου είναι σωσίβιο για μεγάλα κύματα.

- Δεν μπορώ να σε ξεχάσω ποτέ, γιατί ο ήλιος σε θυμίζει.

- Τα μάτια σου είναι δύο φωτιές. Περνώ ανάμεσά τους και καίγομαι από πόθο!

- Φίλησέ με, αγκάλιασέ με δυνατά. Γίνε η αλυσίδα που πάντα θα με δένει με την ευτυχία.

- Όταν λείπεις, το φεγγάρι κρύβεται μέσα στο σκοτάδι, γιατί δεν έχει τίποτα ωραίο να δει...

- Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι να θυμάμαι το πόσο θλίψη νιώθω όταν λείπεις.

- Ο έρωτάς σου είναι η γη μου και η αγάπη μου ο άξονάς σου.

- Ποτέ δεν λιώνω τα παπούτσια μου, γιατί πετώ με τα φτερά του έρωτά σου.

- Είμαι η αντιολισθητική αλυσίδα σου. Θα φτάσεις στην ευτυχία λίγο πιο αργά, αλλά σίγουρα.

- Ο έρωτας, λένε, περνά απ' το στομάχι, γι' αυτό σε τρώω με τα μάτια συνεχώς!

- Ο έρωτάς σου είναι το αλεξίπτωτό μου, φτάνει να ανοίγει έγκαιρα.

- Η αγάπη σου με τραβά κοντά σου, όπως η αμμουδιά το κύμα, όπως η άνοιξη το χελιδόνι, όπως ο ήλιος το νερό.

- Τα χείλη σου βαρκούλα και το φιλί σου θάλασσα. Ταξίδεψέ με κι ας γίνω ναυαγός μέσα στον πόθο.

- Η αγάπη ήλθε στην καρδιά μου με ένα χελιδόνι που κρατούσε στο ράμφος του το όνομά σου.

- Αγάπη μου, γράφω το όνομα σου παντού. Ακόμα και στο χιόνι για να ζεσταθώ.

- Τα μάτια σου έχουν το βάθος μιας σπηλιάς. Όλοι οι θησαυροί του Αλή Μπαμπά κρύβονται εκεί μέσα!

- Γράφω το όνομά σου με αστερόσκονη, σ' ένα σύμπαν που δεν είδε άλλος κανείς εκτός από εσένα - στην καρδιά μου.

- Βλέπω όλες τις ζωγραφιές του κόσμου μέσα στα δικά σου μάτια, γιατί εσύ μόνο μπορείς και ζωγραφίζεις την αγάπη στην καρδιά μου.

- Όταν φιλώ τα καυτά σου χείλη νομίζω πως ήρθε το καλοκαίρι.

- Το βλέμμα σου είναι ένα βιβλίο που ποτέ δεν τελειώνει. Μέσα σ' αυτό διαβάζω τον κόσμο!

- Όταν κάνει σεισμό η γη νομίζω πως τρέμω απ' τον έρωτα σου! Όταν τρέμω απ' τον έρωτα σου νομίζω πως κάνει σεισμό η γη!

- Θέλω να σου εξομολογηθώ την αγάπη μου, μα μπροστά σου τα χάνω όπως ο ταξιδιώτης που φεύγει απ' τον σταθμό ένα δευτερόλεπτο πριν φτάσει το τραίνο...

- Σε αναζητώ στην έρημό μου, γιατί μόνο απ' τα χείλη σου ξεδιψάω.

- Αναβλύζονται όλα τα αρώματα της άνοιξης απ' το κορμί σου, ζωγραφίζονται όλα τα σχήματα του σύμπαντος στην ψυχή σου, βγαίνουν όλοι οι ουράνιοι ήχοι απ' τη φωνή σου! Είσαι αληθινά το όνειρο κάποιου Θεού που μέθυσε από ευτυχία!

- Το ατίθασο μπλε της θάλασσας, το αιμάτινο κόκκινο της παπαρούνας, το δροσερό πράσινο του δάσους, το γελαστό πορτοκαλί του ήλιου είναι τα χρώματα του έρωτά μας.

- Έλα τώρα αμέσως, σε χρειάζομαι. Δεν μπορώ να ανασηκώσω μόνος μου το φως του φεγγαριού, των αστεριών και του ήλιου που έβαλε στην καρδιά μου ο έρωτάς μας!

Υ.Γ.

Από το βιβλίο «Ερωτικά Μηνύματα για κινητά τηλέφωνα» - Εκδόσεις Κοροντζή

Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια