Μαντινάδες για όλες τις περιστάσεις...

Posted by Clopy Paste 7 Ιανουαρίου 2017


Σου εύχομαι μάτια γλυκά να βρεις σαν τα δικά σου και την πραγματοποίηση σ' όλα τα όνειρά σου.

Δεν σβήνει και δεν χάνεται η αληθινή αγάπη, γιατί την τρέφει ο στεναγμός και του καημού το δάκρυ.

Κλαίω κρυφά γιατί κανείς δεν θέλω να το μάθει πως ξαναζωντανέψανε παλιά αγάπης πάθη.

Κι αν θέλει δεν μπορεί κανείς το χέρι του να βάλει κι' από τα φύλλα της καρδιάς που σ' έχω, να σε βγάλει.

Στα όνειρά μου έρχεσαι αγάπη μου μεγάλη και πάντα σ' έχω συντροφιά στου ύπνου μου τη ζάλη.

Συ ταξιδιάρη λογισμέ πήγαινε να της δώσεις χαιρετισμούς όπου τη δεις κι' όπου την ανταμώσεις.

Κοιμάμαι με τη σκέψη σου ξυπνώ με τ' όνομά σου, γιατί 'χω μέσα στην καρδιά βαθιά πληγή δικιά σου.

Παρακαλώ τη σκέψη μου μαλώνω την καρδιά μου να σε ξεχάσουν, μα αυτά σε φέρνουν πιο κοντά μου.

Τύχη σκληρή τί σου χρωστώ να 'ρθεις να σε πληρώσω να πάψεις με τα βάσανα να πληγώνεις τόσο.

Χριστέ μου τι' ν' τα πάθη σου μπρος στα δικά μου πάθη απ' αγάπω και προσπαθώ κανείς να μην το μάθει.

Τέσσερα φύλλα έχει η καρδιά τα τρία είναι δικά σου το ένα μόνο κράτησα να γράψω τ' όνομά σου.

Πίκρες και βάσανα ο Θεός σε δυνατούς τα δίνει γιατί σ' αδύνατους ποτέ δεν έχει εμπιστοσύνη.

Στη γέφυρα του χωρισμού μικρή μου όταν φτάσεις να θυμηθείς πως σ' αγαπώ να μην την επηρεάσεις.

Φεγγάρι που 'σαι γρήγορο τς αγάπης ταχυδρόμος άμε να πεις τς αγάπης μου ότι με λιώνει ο πόνος.

Ο έρωτας είναι ιερό λουλούδι μυρωμένο χαρά σ' εκείνες τις καρδιές που το 'χουν φυλαγμένο.

Σαν χωριστούνε δυο καρδιές πάντα θα ζουν με πόνο και θα 'χουν για παρηγοριά τις αναμνήσεις μόνο.

Όσο μακριά 'ναι το κορμί η σκέψη είναι κοντά σου χωρίς να θέλω έρχεται στα χείλη τ' όνομά σου.

Πάρε μαχαίρι δίκοπο και την καρδιά μου σκίσε πρόσεξε όμως μην κοπείς γιατί στη μέση είσαι εσύ.

Αν σχίσεις την καρδούλα μου που είναι χάρισμά σου θα δεις με γράμματα χρυσά γραμμένο τ' όνομά σου.

Επτά γιατροί από πάνω μου, οι τρεις μου δίνουν αίμα κι άλλοι τέσσερις μου λεν πως χάνομαι για σένα.

Μπορεί να ζούμε χωριστά μα έχω ελπίδα πάλι να σμίξουμε, γιατί ήτανε η αγάπη μας μεγάλη.

Χαρίσματα απ' τον Θεό πολλά να μην ζητήσεις ζήτα να γίνεις μερακλής τον κόσμο να κερδίσεις.

Όλο τον κόσμο αγαπώ μια πιο πολύ εσένα στ' ορκίζομαι αγάπη μου δεν ζω χωρίς εσένα.

Μια μέρα στην ακρογιαλιά μια μέρα μακριά σου χωρίς να θέλω έγραψα στην άμμο τ' όνομά σου.

Όποια καρδιά δεν ένοιωσε από αγάπη χτύπο αυτή την έπλασε ο Θεός μονάχα για τον τύπο.

Όταν τα χείλη κρύβονται τα μάτια μαρτυρούνε, γιατί πάντα κοιτάζουνε εκείνη π' αγαπούνε.

Τα μάτια είναι να θωρούν μα κάνουν κι άλλη χρήση μιλούν εκεί που δεν μπορούν το στόμα να μιλήσει.

Όταν πεθάνω και ταφώ λιώσω και γίνω χώμα τα κόκκαλα θα γράφουνε πως σ' αγαπώ ακόμα.

Θεέ μου δεν θέλω θησαυρούς και πλούτη να μου δώσεις. Θέλω αυτή που αγαπώ ποτέ να μην πληγώσεις.

Ήθελα να 'μουν σύννεφο να μ' οδηγεί τ'αγέρι και να φυσήξει μια βραδιά κοντά σου να με φέρει.

Βρέχει ο Θεός και βρέχομαι χιονίζει κι έξω στέκω το μόνο μου παράπονο είναι που δεν σε βλέπω.

Δεν σου ζητώ να μ' αγαπάς η αγάπη δεν ζητιέται είναι το μόνο αίσθημα που στην καρδιά γεννιέται.

Δεν έχω παρά μια καρδιά μα 'θελα να 'χω κι άλλη να σ' αγαπώ και με τις δυο και λίγο να 'ναι πάλι.

Αγάπα με να σ' αγαπώ θέλε με να σε θέλω, γιατί θα έρθει ένας καιρός να θες και να μην θέλω.

Ζευγάρι στέλνω τα πουλιά που αν χαθεί το ένα να 'ρθει το άλλο να σου πει χρόνια πολλά από μένα.

Πηγή: yucca.gr - ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια