Γιατί το Facebook είναι τόσο εθιστικό (;)

Posted by Clopy Paste 21 Νοεμβρίου 2014


Υπάρχουν περίπου επτά δισεκατομμύρια άνθρωποι πάνω στον πλανήτη. Τα 864 εκατομμύρια μπαίνουν κάθε μέρα στο Facebook.

Είναι πάρα πολλοί και είναι η βασική αιτία που η αξία του μέσου κοινωνικής δικτύωσης αγγίζει ή και ξεπερνά τα 200 δισεκατομμύρια δολάρια.

Και γεννάται το ερώτημα: Γιατί το Facebook είναι τόσο εθιστικό;

Ο Nir Eyal, επιχειρηματίας και απόφοιτος του Πανεπιστημίου Στάνφορντ, έγραψε ένα βιβλίο που απαντά σε πολλά ερωτήματα.

Αυτό που θέλει να κάνει το Facebook είναι να δημιουργήσει μία σχέση με τον χρήστη όποτε βαριέται, όποτε έχει λίγο χρόνο, μερικά λεπτά. Γνωρίζουμε λέει ο Nir Eyal ότι ψυχολογικά μιλώντας, η βαρεμάρα είναι επίπονη.

Οπότε όταν αισθάνεστε ότι βαριέστε, όποτε έχετε λίγο χρόνο, το κοινωνικό δίκτυο σας σώζει από τον πόνο της βαρεμάρας.

Ο Nir Eyal έγραψε ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο, στο οποίο περιγράφει την ψυχολογική διαδικασία για να βάλουμε κάποια προϊόντα στις καθημερινές μας συνήθειες.

Όπως λέει, η αλήθεια είναι ότι δεν κερδίζει πάντα τον καταναλωτή το καλύτερο προϊόν. Πολλές φορές, τα προϊόντα που έχουν τη δυνατότητα να σε κάνουν να τα ξαναγοράσεις χωρίς να το συνειδητοποιείς, από συνήθεια δηλαδή, είναι αυτά που τελικά κερδίζουν.

Για παράδειγμα, η Google είναι χαρακτηριστική περίπτωση προϊόντος, το οποίο γίνεται συνήθεια πολύ γρήγορα. Και ταυτόχρονα, σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει αν υπάρχει άλλη μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο που να είναι πολύ καλύτερη.

Ο κόσμος μάλιστα δεν γνωρίζει καν τη διαφορά ανάμεσα στο Bing και τη Google, την ώρα που η δεύτερη κατέχει το 87% της αγοράς.

Σε ό,τι αφορά στο Facebook, λοιπόν, ο κ. Nir Eyal εξηγεί ότι με μία βόλτα στο newsfeed ο χρήστης ξεπερνάει την επίπονη βαρεμάρα που αισθάνεται

Δεν είναι τυχαίο ότι χρησιμοποιούν το Facebook καθημερινά πάνω 864 εκατομμύρια άνθρωποι, ενώ το 30% των Αμερικανών ενημερώνεται αποκλειστικά από το κοινωνικό δίκτυο.

Πηγή: techit.gr

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια