Όπως με τον πόλεμο, έτσι και με τον έρωτα, όταν αρχίζω να σε διεκδικώ, πού θα πάει, θα παραδοθείς.

Περισσότερο με τη σιωπή μου παρά με τα λόγια, σου λέω ότι σ' αγαπώ.

Η γυναίκα πλάστηκε για να την αγαπούν και όχι για να την λατρεύουν. Και εγώ Σ' ΑΓΑΠΩ.

Ο έρωτας είναι ένα εξαίσιο μεθυστικό λουλούδι που πρέπει να βρεις το θάρρος να το κόψεις, απ' την άκρη του γκρεμού.

Ακουαρέλα της αγάπης είναι το φλερτ.

Οι πολλοί έρωτες εξευτελίζουν τον άνθρωπο. Ο ΕΡΩΤΑΣ τον εξευγενίζει.

Ο έρωτας είναι σαν τον άνεμο. Γι' αυτό δεν γνωρίζεις από πού θα σου έρθει.

Ο έρωτάς μας μοιάζει με τον ατμό. Όσο τον πιέζουν τόσο ισχυροποιείται.

Ο πραγματικός έρωτας πηγάζει από την καρδιά και η καρδιά δεν έχει ηλικία.

Να ζω χωρίς να σ' αγαπώ, είναι σαν να κοιτάζω χωρίς να βλέπω.

Ο έρωτας είναι ο μόνος που δεν απαντά τις ανθρώπινες ελπίδες.

Ο έρωτας είναι ουράνια αναπνοή από την αύρα του παραδείσου.

Η καρδιά έχει λόγους που η λογική αγνοεί.

Οι ερωτευμένοι αν και μιλούν αδιάκοπα για τον εαυτό τους, δεν βαριούνται ποτέ.

Ο έρωτας είναι το πιο ευωδιαστό λουλούδι στον κήπο της καρδιάς.

Φωτιά, αγάπη και βήχας δεν κρύβονται.

Μια δυνατή επιθυμία ονομάζουμε έρωτα.

Τυφλός είναι ο έρωτας και οι ερωτευμένοι δεν βλέπουν, γι' αυτό κάνουν ανοησίες.

Δεν αγαπάει σωστά όποιος δεν αγαπάει σταθερά.

Καλορίζικη και τυχερή να είναι η δική μας καινούρια φωλίτσα. Σ' αγαπώ.

Αν ήξερα μια λέξη που ν' αγγίζει την καρδιά σου, θα στην έλεγα μέχρι να ματώσουν τα χείλη μου.

Η ημέρα της αγάπης να μας βρίσκει πάντοτε ενωμένους και αγαπημένους. Σε λατρεύω. Αμέτρητα φιλάκια.

Λουλούδια για σήμερα, αγάπη για πάντα.

Αγαπούλα μου εύχομαι η ημέρα των ερωτευμένων να είναι για μας κάθε μέρα γιορτής. Σ' αγαπώ.

Για τις 14 Φεβρουαρίου, του Αγίου Βαλεντίνου, χρόνια μας πολλά. Πάντα αγαπημένοι. Σ' αγαπώ πολύ.

Για τη γιορτή των ερωτευμένων, θα σ' αγαπώ για πάντα. Αμέτρητα φιλιά.

Στην πιο όμορφη γιορτή του κόσμου, 14 Φεβρουαρίου, εύχομαι χρόνια πολλά.

Είμαι βέβαιος πως όπως σ' αγαπώ τώρα, θα σ' αγαπώ για πάντα.

Μην ρωτάς ποτέ να σου πουν τον λόγο για τον οποίο σε αγαπούν.

Αυτό που οι άλλοι το λένε αγάπη, εγώ το λέω ζωή, γιατί χωρίς την αγάπη σου δεν μπορώ να ζήσω.

Σε κάθε σταγόνα βροχής έχω γράψει σ' αγαπώ. Ελπίζω να βραχείς.

Ακόμα κι αν κατακτήσω ολόκληρη τη γη, για μένα θα υπάρχεις μόνο εσύ.

Μόνος/η είμαι χαμένος/η, μαζί σου νοιώθω πως μπορώ να φτιάξω μια ζωή γαλήνια, γεμάτη αγάπη και γέλιο.

Κάποτε ρώτησα τί είναι έρωτας; Κανείς δεν ήξερε τί να μου πει. Κάποτε ένοιωσα μέσα στην καρδιά μου μια μελωδία, μια μουσική κι από τότε δεν ξαναρώτησα.

Μην ζητάς από τον ήλιο να λάμπει συνεχώς, δεν μπορεί, γιατί υπάρχει η νύχτα. Μην μου ζητάς να σε ξεχάσω, δεν μπορώ γιατί σ' αγαπώ.

Πιστεύω σε σένα, γιατί χωρίς εσένα δεν υπάρχω.

Όταν ο ήλιος θα χαθεί, όταν θα πάψει από τον κόσμο η ζωή, τότε μονάχα η αγάπη μου για σένα θα σβήσει.

Όταν δακρύζεις χωρίς να πονάς, όταν δεν ξέρεις τί ζητάς, τότε σίγουρα κάποιον αγαπάς.

Ήθελα να σου χαρίσω τον ήλιο, αλλά τη νύχτα χάνεται. Γι' αυτό σου χαρίζω την αγάπη μου, που δεν θα χαθεί ποτέ.

Χθες ήταν νωρίς, αύριο θα είναι αργά, τώρα είναι η ώρα!

Όταν ο ήλιος θα χαθεί ένα πρωί, όταν το σκοτάδι θα απλωθεί, όταν θα πάψει από τον κόσμο η ζωή, τότε μόνο η αγάπη μου για σένα θα σβηστεί.

Όπου ανατολή...μια μέρα, όπου δύση...μια ανάμνηση, όπου έρωτας...εσύ.

Ν' αμφιβάλλεις αν η γη γυρίζει. Ν' αμφιβάλλεις αν ο ήλιος ανατέλλει. Ν' αμφιβάλλεις αν τα λουλούδια ανθίζουν. Να μην αμφιβάλλεις όμως ποτέ πως σ' αγαπώ.

Στη ζωή μου αγάπησα τρία πράγματα, τα λουλούδια, τα άστρα και σένα. Τα λουλούδια για μια μέρα, τα άστρα για μια νύχτα και σένα για πάντα.

Όσο υπάρχεις, θα υπάρχω. Αν χαθείς, θα χαθώ. Σ' αγαπώ.

Αν ήσουν δάκρυ στα μάτια μου δεν θα έκλαιγα ποτέ, για να μην σε χάσω.

Καλύτερα να αγαπήσεις και να χάσεις, παρά να μην αγαπήσεις ποτέ.

Ζω για σένα που γνώρισα χθες, που λάτρεψα σήμερα, που θα αγαπώ για πάντα.

Μην προσπαθήσεις να μάθεις τί είναι αγάπη, προσπάθησε μόνο να το νοιώσεις.

Παντού τα πάντα, όπου και να 'μαι, παντού και πάντα όπου βρεθώ, παντού και πάντα θα σε θυμάμαι, παντού και πάντα θα σ' αγαπώ.

Αγάπα όσο μπορείς. Αγάπα ό,τι μπορείς. Αγάπα όμως αληθινά.

Σήμερα αγαπώ περισσότερο από χθες και λιγότερο από αύριο.

Αν γελαστούν τα όνειρά σου, αν πετάξουν οι ελπίδες σου, αν πονέσεις και υποφέρεις. Τότε αγάπησες.

Αν μ' αγαπάς και σ' αγαπώ θέλω να επιμένεις, γιατί η ζωή μου αγάπη μου σε σένα είναι δοσμένη.

Σου στέλνω τριαντάφυλλα απ' της καρδιάς τον κήπο, να τα μυρίζεις μάτια μου όταν εγώ σου λείπω.

Μην φοβάσαι ότι η αγάπη μας κάποτε θα τελειώσει, τρέμε στη σκέψη ότι μπορεί να μην άρχισε ποτέ.

Πίσω από τον ορίζοντα βρίσκονται τα όνειρα. Πίσω από τα όνειρα βρίσκεσαι εσύ.

Σ' αγαπώ γι' αυτό που είμαι όταν βρίσκομαι μαζί σου.

Η μεγαλύτερη ευτυχία είναι να αγαπάς και να αγαπιέσαι.

Όταν τα βουνά γίνουν πεδιάδες, τα ποτάμια θα ξεραθούν, όταν θα βρέχει και θα χιονίζει το καλοκαίρι, τότε μόνο θα χωριστώ από σένα.

Όταν ξυπνάω σε ζητώ. Όταν κοιμάμαι σε θέλω. Λες αυτό να είναι αγάπη;

Τη χαρά μου και τη λύπη μου μπορώ να τη μοιραστώ. Εσένα ποτέ.

Η αγάπη είναι φτιαγμένη για να μοιράζεται.

Αυτό που μετράει στην αγάπη δεν είναι τί λες, αλλά δεν χρειάζεται ποτέ να λες.

Η αγάπη αντέχει τα πάντα. Ελπίζει τα πάντα. Πιστεύει τα πάντα.

Η πραγματική αγάπη δεν πεθαίνει ποτέ.

Αν μάθεις τί σημαίνει αγάπη, θα μάθω να ζω. Αν μάθω να ζω, τότε θα σ' αγαπώ.

Αν ήμουν φύλλο θα έπεφτα. Αν ήμουν κερί θα έσβηνα. Αν ήμουν τραγούδι θα τέλειωνα. Αν ήμουν όμως ένα από όλα αυτά... δεν θα σε γνώριζα.

Αγάπα με όπως θες. Αγάπα με όσο θες. Αγάπα με ΜΟΝΟ.

Προτιμώ να με μισείς παρά να μην με αγαπάς.

Συγχώρεσέ με που σ' αγαπώ είναι η μόνη μου αμαρτία.

Με ρωτάς αν σ' αγαπώ; Αυτό σου φτάνει;

Όπου και να πάω, ό,τι και να κάνω, η πυξίδα μου με οδηγεί σε σένα.

Με ρώτησες αν σ' αγαπώ και σου απάντησα δεν έπαψα να ζω!

Θέλω να μετρήσω πόσο πολύ σ' αγαπώ. Αλλά κανείς δεν μπόρεσε να μετρήσει το ΑΠΕΙΡΟ.

Δεν ξέρω πού με πας, μα δεν χρειάζεται να μάθω. Ξέρω ότι μ' αγαπάς κι αυτό μου φτάνει.

Όσο ο ήλιος τη γη φωτίζει, τόσο το λουλούδι της αγάπης μας θ' ανθίζει.

Αν μπορούσες να κλείνεις στις χούφτες σου το νερό μιας λίμνης, χωρίς να σου φύγει σταγόνα, τότε θα έβλεπες πόσο Σ' ΑΓΑΠΩ.

Η αγάπη μου για σένα δεν έχει μέτρα. Είναι από τον ήλιο πιο ψηλά και δεν τη φτάνει ανθρώπινο μάτι.

Αν ποτέ αποφασίσεις να με σκοτώσεις μην σημαδέψεις στην καρδιά μου, γιατί εκεί υπάρχει το πρόσωπό σου και θα το πληγώσεις.

Αν ποτέ θυμηθείς αυτούς/ές που σ' αγάπησαν, μην ξεχάσεις και μένα. Ίσως να μην υπήρξα ο/η καλύτερος/η, μα δεν σ' αγάπησα λιγότερο.

Η αγάπη μίλησε. Η καρδιά άκουσε. Και το χέρι έγραψε. Σ' ΑΓΑΠΩ!!!

Στη ζωή του ανθρώπου υπάρχει μια πρώτη και μια τελευταία αγάπη. Για μένα είσαι και τα δύο ΕΣΥ.

Λένε πως ζούμε πολλές ζωές. Εγώ σε κάθε ζωή θα ψάχνω να σε βρω και ίσως κάποτε να γίνεις δικός/ή μου.

Ταξιδεύοντας στο Αιγαίο γνώρισα τα μάτια σου. Ταξιδεύοντας στα μάτια σου γνώρισα τον κόσμο όλο.

Αγάπη ανάμεσα σε δύο ανθρώπους υπάρχει όταν ο ΕΝΑΣ ζει και υπάρχει μόνο για τον ΑΛΛΟ.

Αν η αγάπη είναι έγκλημα, τότε αξίζει κανείς να γίνει εγκληματίας.

Όταν τα μάτια δακρύσουν, όταν τα όνειρα τσακίσουν, τότε να ξέρεις πως σ' αγαπώ και πάντα θα σ' ακολουθώ.

Το δάκρυ είναι το παν στην αγάπη. Αν κλαις σημαίνει ότι αγαπάς αληθινά.

Σ' ΑΓΑΠΩ. Μην το σβήσετε. Αφήστε να υπάρχει κάτι που δεν πρόλαβα να χαρώ γιατί... ΕΦΥΓΕ.

Κάθε μέρα σ' αγαπώ περισσότερο.

Αν ήξερα μια λέξη που να αγγίζει την καρδιά σου θα στην ψιθύριζα μέχρι να ματώσουν τα χείλη μου.

Σ' αγαπώ γιατί τ' αξίζεις.

Ζήσε τη ζωή σου χωρίς ν' ακούς τους άλλους. Γιατί ο κόσμος είναι πολύς και η ζωή σου μία.

Κάποτε μου μίλησαν για αγάπη και εγώ γέλασα. Τώρα όμως που την έχω ανάγκη ΚΛΑΙΩ.

θα ήθελα να ήμουν δάκρυ. Να γεννηθώ στα μάτια σου, να ζήσω στο πρόσωπό σου και να πεθάνω στα χείλη σου.

Κάποτε σου είχα πει πως είσαι η ζωή μου. Γι' αυτό αν ποτέ μου ζητήσεις να χωρίσουμε είναι σαν να μου λες να πεθάνω.

Σου είπα Σ' ΑΓΑΠΩ και γέλασες. Σου είπα σε μισώ από αγάπη και γέλασες. Σου είπα ότι αδιαφορώ και δάκρυσες. Σε ρώτησα γιατί δάκρυσες και μου είπες Σ' ΑΓΑΠΩ.

Δεν είναι αγάπη ν' αγαπάς, είναι να σ' αγαπάνε. Να κάνεις αλλονών καρδιές για σένα να χτυπάνε.

Σου έτυχε ποτέ ν' αγαπήσεις; Αν ναι, τότε μπορείς να με καταλάβεις γιατί εγώ αγαπώ χωρίς ανταπόκριση.

Ζω για σένα που γνώρισα χθες, που λάτρεψα σήμερα, που θα αγαπώ αιώνια.

Πίσω από τον ορίζοντα βρίσκονται τα όνειρα. Πίσω από τα όνειρα βρίσκεται η πραγματικότητα.

Αν αγαπάς κάποιον/α άσ' τον/η να φύγει. Αν γυρίσει, είναι δικός/ια σου, αν δεν γυρίσει, δεν ήταν ποτέ.

Η αγάπη έρχεται χωρίς ποτέ να τη δούμε. Τη βλέπουμε μόνο όταν φεύγει.

Ποτέ μην πεις Σ' αγαπώ, γιατί θα προδοθείς. Ποτέ μην πεις σε μισώ, γιατί θα το μετανοιώσεις.

Θα σε λατρεύω ως τη τελευταία μου ΠΝΟΗ.

Ζήσε τις χαρές του σήμερα γιατί το αύριο μπορεί να μην σου ανήκει.

Όπου κι αν είσαι θα σε θυμάμαι. Ό,τι κι αν κάνεις δεν σε ξεχνώ. Δικαίωμά σου να με ξεχάσεις δικαίωμά μου να σ' αγαπώ.

Όποιος μ' αγαπά τον αγαπώ, όποιος με μισεί τον λατρεύω.

Κάποτε με ρώτησες τί αγαπώ περισσότερο και 'γω σου είπα τη ζωή μου. Πήγες να φύγεις δακρυσμένος/η και 'γω σου φώναξα: Η ζωή μου είσαι εσύ.

Και το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα τελειώνει. Η αγάπη μου για σένα ποτέ.

Γεννηθήκαμε γιατί το θέλησαν κάποιοι. Σ' αγάπησα γιατί το θέλησε η καρδιά μου.

Όταν με ρώτησες αν σ' αγαπώ σου είπα όχι. Όταν με ρώτησες ποιό είναι το χόμπι μου σου είπα το ψέμα.

Αν μπορούσα να σε καταδικάσω θα το έκανα αφού εγώ έχω καταδικάσει για πάντα την καρδιά σου.

Σε πεθύμησα για ένα αντίο του χθες. Σ' αγαπώ για μια ελπίδα του σήμερα. Σε λατρεύω για ένα αμφίβολο αύριο.

Πηγή: yucca.gr - ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια