Το ψωμί είναι μία από τις τροφές που πάντα συνοδεύει τα πιάτα μας. Είτε είναι λευκό, είτε ολικής, είτε πολύσπορο, είναι κάτι που δεν λείπει ποτέ από το τραπέζι. Υπάρχουν όμως και άτομα που δεν τρώνε σχεδόν ποτέ. Άλλοι γιατί θεωρούν, πως παχαίνει, άλλοι γιατί το θεωρούν απλά περιττό όταν υπάρχουν ήδη υδατάνθρακες στο γεύμα. Τί συμβαίνει πραγματικά, όμως όταν σταματήσεις να τρως ψωμί;

1. Απώλεια υγρών

Όταν μειώσεις την πρόσληψη υδατανθράκων, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι το πόσο γρήγορα, σχεδόν μαγικά χάνεις βάρος. Μόνο που αυτό που χάνεις δεν είναι λίπος, αλλά νερό. «Οι υδατάνθρακες που αποθηκεύονται στο σώμα με τη μορφή γλυκογόνου, αποθηκεύουν τρεις έως τέσσερις φορές το βάρος του σε νερό», αναφέρουν οι διαιτολόγοι. Επομένως μόλις σταματήσεις την πρόσληψη υδατανθράκων και ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς τις αποθήκες γλυκογόνου σου, σίγουρα θα χάσεις μία καλή ποσότητα βάρους.

2. Κολλάς τη «γρίπη» των χαμηλών υδατανθράκων

«Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας του εγκεφάλου», λένε οι διαιτολόγοι. «Όταν ένα άτομο ελαττώνει την πρόσληψη υδατανθράκων, ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί σωστά, ειδικά όταν τα αποθέματα γλυκογόνου μειώνονται». Τελικά, όταν όλο αυτό το γλυκογόνο χαθεί, το σώμα σου διασπά το λίπος και «ξεμένει» από αυτά τα μικρά τεμάχια άνθρακα, που αποκαλούνται, κετόνες. Το αποτέλεσμα; Άσχημη αναπνοή, ξηροστομία, κόπωση, ζαλάδες, αϋπνία, ναυτία και θολούρα. Έτσι φαίνεται, πως έχεις τη γρίπη.

3. Κίνδυνος καρδιακών παθήσεων και αστάθεια διαβήτη

Ο τύπος των υδατανθράκων που κόβεις, κάνουν μεγάλη διαφορά εδώ. Για παράδειγμα, μία έρευνα που έγινε το 2015, ανακάλυψε, πως οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν τα επίπεδα του λιπαρού οξέος στο σώμα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2. Από την άλλη τα δημητριακά ολικής αλέσεως, μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σου και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου, της παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη.

4. Χάνεις ενέργεια

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πηγή σιδήρου, μαγνησίου, και βιταμινών Β, οι οποίες είναι κρίσιμες για τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας, αναφέρει μία έρευνα, στην οποία σημειώνεται, ότι πολλοί άνθρωποι είναι ήδη ανεπαρκείς σε μαγνήσιο. Επιπλέον, δεδομένου ότι οι υδατάνθρακες είναι η προτιμώμενη πηγή «καυσίμου» του σώματός σας, όλα τα κύτταρά σας αποδυναμώνονται και δεν αποδίδουν σωστά.

5. Δεν ενεργείσαι

Η πρόσληψη υδατανθράκων ολικής αλέσεως, παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσες φυτικές ίνες λαμβάνεις. Σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη το 92% των νέων στην Αμερική δεν λαμβάνουν αρκετές. Οι φυτικές ίνες, το δύσπεπτο τμήμα των φυτών, όχι μόνο βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, μειώνουν τον κίνδυνο της παχυσαρκίας και των χρόνιων παθήσεων, αλλά διατηρεί την ανάγκη σου για τουαλέτα σταθερή.

Πηγή: queen.gr

Bookmark and Share

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Related Posts with Thumbnails

Σας ενδιαφέρουν...

Ιστορικό αναρτήσεων

Εγγραφείτε στο newsletter

Αναγνώστες

Facebook Fans

Twitter Followers

Google+ Fans

networkedBlogs

Linkedin Profile

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια