Η απώλεια βάρους είναι πάντα ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα. Σίγουρα έχετε ακούσει χιλιάδες φορές τις γνωστές συμβουλές περί αδυνατίσματος. Πόσα από αυτά όμως ισχύουν και πόσα είναι απλά μύθος;

Διαβάστε παρακάτω τις πιο νέες επιστημονικές συμβουλές για δίαιτα που δεν έχετε ακούσει ξανά!

1. Σταματήστε να μετράτε θερμίδες

Ερευνητές από το Pomona College των ΗΠΑ διαπίστωσαν ότι τα ωμά ή μη επεξεργασμένα τρόφιμα και αυτά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες, καθώς και το κρέας που δεν είναι παραμαγειρεμένο, απαιτούν μεγαλύτερη προσπάθεια από τον οργανισμό για να απορροφηθούν και μας δίνουν λιγότερες θερμίδες τελικά. Εστιάστε, λοιπόν, σε αυτά τα τρόφιμα.

2. Κρατήστε μακριά τα κακά βακτήρια

Έρευνα από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας δείχνει ότι τα άτομα που δυσκολεύονται να χάσουν βάρος έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση συγκεκριμένων βακτηρίων στο έντερό τους, που «ελκύουν» κατά κάποιον τρόπο τις θερμίδες από τα φαγητά. Τα βακτηρία αυτά τρέφονται από τα επεξεργασμένα, πολύ λιπαρά, αλατισμένα, γλυκά τρόφιμα, οπότε καλό θα είναι να τα αποφεύγετε.

3. Κόψτε τη γυμναστική στο μισό

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν ότι όσοι γυμνάζονταν 30΄ τη μέρα έχαναν περισσότερο βάρος από όσους πέρναγαν 60΄ στο γυμναστήριο. Πώς δικαιολογείται αυτό; Όσοι γυμνάζονταν για λιγότερη ώρα ήταν πιο ξεκούραστοι και στη συνέχεια μπορούσαν να κάνουν και άλλα πράγματα.

4. Μην χουζουρεύετε τα Σαββατοκύριακα

Δεν είναι μόνο η ποσότητα του ύπνου που παίζει ρόλο, αλλά και το πότε τον απολαμβάνουμε. Μία νέα αμερικανική έρευνα δείχνει ότι όσοι ακολουθούν σταθερό ωράριο ύπνου έχουν περισσότερα κιλά από όσους διατηρούν ένα σταθερό πρόγραμμα.

5. Το στομάχι δεν ξέρει να μετράει

Ο Αμερικανός δρ. Brian Wansink από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ ανακάλυψε ότι οι πολύ μικρές ποσότητες από σνακ μπορούν να ικανοποιήσουν την ανάγκη μας για junk food όσο και ποσότητες 10 φορές μεγαλύτερες. Τρώτε λοιπόν μικρές ποσότητες και ασχοληθείτε για 15 λεπτά με κάτι άλλο.

6. Κάντε τα όλα γρήγορα

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Γιούτα διαπίστωσαν ότι όσοι δεν πάνε στο γυμναστήριο καίνε περισσότερες θερμίδες αν θέσουν ως στόχο να κάνουν τα πάντα γρηγορότερα.

Πηγή: onmed.gr - ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Bookmark and Share

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Related Posts with Thumbnails

Σας ενδιαφέρουν...

Ιστορικό αναρτήσεων

Εγγραφείτε στο newsletter

Αναγνώστες

Facebook Fans

Twitter Followers

Google+ Fans

networkedBlogs

Linkedin Profile

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια