Στο άρθρο αυτό θα σας δώσουμε κάποιες συμβουλές, ώστε να αποφύγετε τα email σας να θεωρηθούν spam… Καλώς ή κακώς στο διαδίκτυο υπάρχουν μηχανισμοί που φιλτράρουν τα email σας, οπότε δώστε μεγάλη προσοχή, γιατί ακόμα κι αν προσφέρετε ποιοτικό περιεχόμενο, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των email καταλήγουν στο spam φάκελο των παραληπτών σας.

Τί είναι τα spam email και τα spam φίλτρα;

Σαν spam ορίζεται το email που λαμβάνει χωρίς να το θέλει ο παραλήπτης, ενώ τα spam φίλτρα είναι οι μηχανισμοί που μαρκάρουν ως spam αυτά τα email με βάση κάποιους κανόνες. Τέτοια φίλτρα έχουν τα email client σας (Outlook, Thunderbird κ.τ.λ.), οι πάροχοι ίντερνετ (ISPs), αλλά και οι ίδιοι οι server που παρέχουν τις email διευθύνσεις σας.

Πώς αποφεύγουμε να χαρακτηριστούν τα email μας ως spam;

1. Καθαρισμός της λίστας σας

Πρώτο βήμα είναι να καθαρίσετε τη λίστα σας από τα email που είναι ανενεργά, δηλαδή οι χρήστες τους δεν τα χρησιμοποιούν πλέον, ή απλά δεν υπάρχουν. Το να διαγράψετε αυτά τα email θα αυξήσει το ποσοστό των απεσταλμένων email που διαβάστηκαν (open/delivered ratio) κάτι που αποτελεί ισχυρό κριτήριο, ώστε η καμπάνια σας να χαρακτηριστεί αξιόλογη από τα spam φίλτρα.

2. Εξακρίβωση της ιδιοκτησίας του email

Είναι πολύ σημαντικό όταν στέλνετε από mail server είτε από εναλλακτικό πάροχο email (3rd party email provider) να έχει προηγηθεί πιστοποίηση αποστολής με αυτά τα μέσα. Πρέπει δηλαδή να επικυρώσετε ότι ο εναλλακτικός αυτός αποστολέας που χρησιμοποιεί το email σας έχει την άδεια σας για να το κάνει, έτσι ώστε να γνωρίζει ο server παραλήπτης ότι λαμβάνει από πιστοποιημένο αποστολέα και όχι από spammer. Στην ίδια λογική το email σας πρέπει να έχει ίδιο email αποστολέα και ίδιο reply-to email (σε ποιο email να απαντήσει ο παραλήπτης).

3. Το κείμενο είναι απαραίτητο

Το να σχεδιάσετε ένα email που αποτελείται μόνο από μια μεγάλη εικόνα είναι επίσης σημαντικό κριτήριο για να χαρακτηριστούν τα email σας ως spam email, γιατί πολύ απλά τα spam φίλτρα δεν μπορούν να διαβάσουν το περιεχόμενο του email, θεωρούν ότι προσπαθείτε να τα κοροϊδέψετε και αυτομάτως σας χαρακτηρίζουν ως spammer. Το να υπάρχει λοιπόν κείμενο είναι απαραίτητο και μάλιστα όταν στέλνουμε email τύπου HTML πρέπει να συνοδεύονται από Plain Text email, δηλαδή εκδοχή του email με απλό κείμενο για τους email client που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να διαβάζουν HTML email!

4. Λάθος μορφοποίηση κειμένου

Το να χρησιμοποιείτε αποκλειστικά κεφαλαία (ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΩΡΑ!), πολλά θαυμαστικά (!!!!!!!!!!), το να χρωματίζετε το κείμενο σας με έντονο κόκκινο ή πράσινο χρώμα, μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς και το να γράφετε HTML email με κώδικα που είναι γεμάτος σκουπίδια (αν δεν είναι καθαρός κώδικας υπάρχει πρόβλημα), όλα αυτά επηρεάζουν τα spam φίλτρα.

5. Λέξεις Spam

Λέξεις όπως «αγοράστε», «προσφορά», «ευκαιρία» αν βρίσκονται σε μεγάλη συχνότητα μέσα στο email σας, επίσης, επηρεάζουν. Τα spam φίλτρα έχουν μεγάλη λίστα λέξεων που αμέσως χαρακτηρίζουν το email ως spam, αλλά αυτό γίνεται κυρίως με λέξεις στα αγγλικά (Hubspot Trigger Words). Ωστόσο πάροχοι όπως της Google (gmail) σιγά σιγά μαθαίνουν και ελληνικά, οπότε τέτοιες λέξεις με μέτρο!

6. Τεστάρετε το email σας πριν την αποστολή

Ανάλογα την πλατφόρμα υπάρχουν και spam tester που αξιολογούν το email σας και με βάση τη βαθμολογία που σας δίνουν μπορείτε να προβλέψετε αν το email σας θέλει διορθώσεις. Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε και spam tester ανεξαρτήτως πλατφόρμας όπως τα Lyris, Emailspamtest, SendForensics, το Melon Stork και το Contactology.

7. Στείλτε ποιοτικό περιεχόμενο και στοχευμένα email

Εκτός από τα spam φίλτρα, ως spam ένα email μπορεί να χαρακτηριστεί από τον ίδιο το χρήστη-παραλήπτη! Οπότε δώστε μεγάλη σημασία στο subject σας, ώστε να τραβήξει την προσοχή και στείλτε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τον αναγνώστη του email σας.

8. Ξεκάθαρη δυνατότητα Opt-Out

Επειδή πολλές φορές για κάποιο λόγο ο παραλήπτης μπορεί να λάβει περιεχόμενο από εσάς που δεν τον ενδιαφέρει κάντε εύκολη τη δυνατότητα opt-out, δηλαδή δώστε του την επιλογή να διαγραφεί από τη λίστα σας και τονίστε ότι παρέχετε την επιλογή. Είναι καλύτερο να διαγραφεί κάποιος από τη λίστα σας από το να σημάνει το email σας ως spam. Όταν μαρκάρει ένα email ως spam o χρήστης λέει στον email client-πάροχο-server να «θυμάται» ότι αυτός ο αποστολέας είναι spammer. Και όντως αυτό γίνεται, και μάλιστα ο server-πάροχος αξιολογεί πόσοι όρισαν το email σας ως spam και αξιολογεί (σε συνδυασμό και με το πόσοι άνοιξαν το email σας) το αν θα σας χαρακτηρίσει ως spammer σε όλους, ακόμα και αυτούς δηλαδή που ακόμα δεν έχουν λάβει από εσάς email…

9. Αποφύγετε τα attachment και τις μεγάλες εικόνες

Εκτός το ότι πάντα σκανάρονται για ιούς, δημιουργούν πρόβλημα λόγω του μεγέθους τους. Πολλοί email provider-client έχουν περιορισμούς στο μέγεθος των συνημμένων αρχείων και αν ξεπερνούν το όριο απλά τα απορρίπτουν. Αντίστοιχα οι εικόνες μέσα στο email πρέπει να είναι web-optimized, δηλαδή με μικρό μέγεθος και με alternative text.

10. Αποστολή από shared server

Πολλές φορές για την αποστολή email χρησιμοπιούμε τις δυνατότες ενός server στον οποιο φιλοξενείται το domain μας. Ο ίδιος ο server είναι αυτός που έχει φτιάξει και το email μας, π.χ. αν στο server είναι η ιστοσελίδα μας με domain name onomasite.gr, τότε σε αυτό το server φτιάξαμε και τα email account μας όπως info@onomasite.gr. Για την αποστολή χρησιμοποιούμε λοιπόν πολλές φορές το SMTP του server μας και παρόλο που η λίστα μας και το περιεχόμενο του email μας είναι ποιοτικά, τα email καταλήγουν σε spam. Αυτό γίνεται όταν βρισκόμαστε σε shared server, δηλαδή η ιστοσελίδα μας φιλοξενείται σε μηχάνημα-υπολογιστή μαζί με άλλους χρήστες και αυτοί οι χρήστες κάνουν κακή χρήση του server όσον αφορά στα email. Τα spam φίλτρα θυμούνται και τις ip των υπολογιστών που στέλνουν τα spam email, και ακριβώς επειδή σε shared server μοιραζόμαστε και την ip (εκτός των άλλων), μπορεί να μπλοκαριστούμε,επειδή άλλοι χρήστες καταχράζονται τις πηγές του server…

Πηγή: etherlogic.gr - ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com

Share/Save/Bookmark

0 comments

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Translate

Donate

Donate
Buy Me A Coffee

Ακολουθήστε μας

Σας ενδιαφέρουν...

ΑΤΗ.ΕΝΑ Card Market Pass ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ govgr Online Supermarket 1 Online Supermarket 2 Αναζήτηση Ασφαλειών Αναζήτηση Εργασίας 1 Αναζήτηση Εργασίας 2 Αναζήτηση Εργασίας 3 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 1 Αναζήτηση Ξενοδοχείων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 1 Αναζήτηση Πτήσεων 2 Αναζήτηση Πτήσεων 3 Αναζήτηση Πτήσεων 4 Αποστολή Λουλουδιών Αποτελέσματα Κληρώσεων ΟΠΑΠ Αποτελέσματα Πάμε Στοίχημα ΟΠΑΠ Δήλωση Υγείας Ακτοπλοΐας Δρομολόγια Πλοίων 1 Δρομολόγια Πλοίων 2 Δρομολόγια Πλοίων 3 Δρομολόγια Πλοίων (ΟΛΠ) Δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ Ελ. Βενιζέλος: Αφίξεις - Αναχωρήσεις Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού ΟΠΑΝΔΑ Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Εφημερεύοντα Φαρμακεία 1 Εφημερεύοντα Φαρμακεία 2 Εφημερεύοντες Ιατροί Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΕΦΚΑ Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Κορονοϊός - Χάρτης ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΤΕΛ Αττικής Κυκλοφοριακός Χάρτης 1 Κυκλοφοριακός Χάρτης 2 Παραγγελία Φαγητού 1 Παραγγελία Φαγητού 2 Παραγγελία Φαγητού 3 Παρακολούθηση Πλοίων Παρατηρητήριο Τιμών Καυσίμων Πληροφορίες Οχημάτων (Open Car) Προγραμματισμός ραντεβού εμβολιασμού κατά της COVID-19 ΟΑΣΑ Αναζήτηση Δρομολογίων Ταχυδρομικοί Κώδικες Τιμές Καυσίμων 1 Τιμές Καυσίμων 2 Υγειονομικός Χάρτης Φορολοταρία Χρυσός Οδηγός

Ιστορικό αναρτήσεων

Αναγνώστες

Twitter Followers

Linkedin Profile

Facebook Fans

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια