ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ, ΑΝ ΕΞΟΦΛΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΑΔΕ ΠΟΣΟΥ ΤΑΔΕ ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΑΝ ΟΧΙ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ (ευγένεια - και καλά δεν είναι βέβαιοι ότι ο λογαριασμός είναι ανεξόφλητος).
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ VODAFONE Ή ΤΡΑΠΕΖΑ (λιγότερο ευγένεια - πλέον είναι βέβαιοι ότι ο λογαριασμός είναι ανεξόφλητος).
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΑΔΕ ΠΟΣΟΥ ΤΑΔΕ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΟΣ. ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΕ ΦΡΑΓΗ ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ (αγένεια, θρασύτητα, προκλητικότητα - ή πληρώνεις ή προσωρινά δεν θα μπορείς να καλείς)
Υ.Γ.
Σε μια εποχή οικονομικής δυσπραγίας στην οποία ουσιαστικά η ανάγκη για τηλεφωνική επικοινωνία είναι σχεδόν ανύπαρκτη καταλαμβάνοντας χώρο στην σκάλα της ιεραρχίας ως επίπλαστη ανάγκη τεχνηέντως δημιουργημένη από μηχανισμούς προπαγάνδας και διαφήμισης, υπάρχουν εταιρείες που έχουν το θράσος να απειλούν με φραγή αν ο συνδρομητής δεν είναι συνεπής και ακριβής ως προς τις οικονομικές του υποχρεώσεις. Και φυσικά το θράσος τους δεν τελειώνει εκεί, γιατί στην περίπτωση που ο συνδρομητής αποφασίσει να προβεί σε αλλαγή παρόχου τον παίρνουν τηλέφωνο και τον ρωτούν για τον λόγο. Φτάνουν στο σημείο μάλιστα να τον δελεάσουν με δωρεάν διάθεση ακριβού smartphone ή tablet προκειμένου να μην τον χάσουν από πελάτη. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή. Πρώτα φοβερίζουμε, αν όμως ο πελάτης δεν σηκώνει από φοβέρες και είναι έτοιμος να λακίσει, τότε αρχίζουμε το «γλείψιμο».
Κύριοι των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και γενικότερα πρέπει να καταλάβετε κάτι, όπως και να 'χει: Δεν έχουμε και τόσο ανάγκη να πληρώνουμε τον αέρα που εσείς τεχνηέντως αποκαλείτε «δωρεάν χρόνο ομιλίας». Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτόν. Επίσης, δεν έχουμε σκοπό να πεθάνουμε για να ζήσετε εσείς. Γι' αυτό κουλάρετε και μην τραβάτε το σχοινί. Αν σπάσει θα γίνει βρόχος...
Πηγή: ClopYPastE.gr - ClopYandPastE.gr - ClopYandPastE.blogspot.com
3 comments
Mα δεν σε φοβέρισε κανείς, εταιρία είναι και αυτή και προσπαθεί να πληρωθεί για τις υπηρεσίες που προσφέρει... Επειδή δηλαδή η χώρα και οι πολίτες της είναι σε οικονομική δυσπραγία, πρέπει να τηλεφωνείς για πάντα τσάμπα; Δεν μπορώ να καταλάβω μερικά post ειλικρινά...
Posted on 9 Απριλίου 2014 στις 9:36 μ.μ.
Υπερβολικός. Η φραγή μπαίνει 30 μερες μετα την ημερομηνία του τελευταίου ανεξόφλητου (εχω πάθει και έχω μάθει)
Δεν σε απείλησε κανένας ότι πρέπει να έχεις τηλέφωνο.
Αν δεν μπορείς να το πληρώσεις τότε απλά το κόβεις και το κάνεις καρτοκινητό. Απλά πράγματα.
Και αν σκεφτουν το ίδιο άλλοι τόσοι, τότε όλοι αυτοί (λίγοι ή πολλοί) που δουλεύουνε στη Vodafone (cosmote,wind) με τι θα πληρωθούν; Με χάντρες;
Posted on 10 Απριλίου 2014 στις 5:49 μ.μ.
Ο κλασσικός Έλλην τσαμπατζής!
Posted on 3 Οκτωβρίου 2015 στις 8:38 π.μ.
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.