Ιδέες γυναικών κερδίζουν τις εντυπώσεις...

Αναρτήθηκε από Clopy Paste 24 Μαΐου 2013


Σάρκα και οστά παίρνουν μέρα με τη μέρα έξυπνες επιχειρηματικές ιδέες, αποκύημα της γυναικείας δημιουργικότητας, φαντασίας και ευαισθησίας. Παρά την κατά κοινή ομολογία δυσπιστία της αγοράς έναντι των γυναικών, φαίνεται ότι πολλά project κερδίζουν εντυπώσεις και ξεπερνούν τις δεδομένες δυσκολίες.

Διαφορετική προβολή

Η γυναικεία επιχειρηματικότητα δεν αποτελεί πλέον μια αόριστη έννοια, αλλά μια απτή πραγματικότητα για πολλές γυναίκες, που την αναπτύσσουν είτε ως κύρια είτε ως παράπλευρη απασχόληση. «Διαθέτουμε έναν τεράστιο πολιτισμικό πλούτο στα μουσεία όλου του κόσμου, τον οποίο, όμως, δεν αξιοποιούμε ούτε εξάγουμε», επισημαίνει η 50χρονη κ. Dorit Meir, που ως υπεύθυνη πωλήσεων μουσειακών ειδών έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με μεγάλα μουσεία του εξωτερικού, όπως το Λούβρο και το Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης.

Έχοντας νέες ιδέες για μια διαφορετική εμπορική προβολή των μουσειακών εκθεμάτων και των διεθνώς αναγνωρίσιμων μοτίβων τους, η κ. Meir συμμετείχε στο δίκτυο γυναικείας επιχειρηματικότητας i for U, όπου βρήκε εν τέλει το άλλο της «μισό», την κα Λιζ Φιλιππάκη, που προέρχεται από καταξιωμένο εργαστήριο κατασκευής μουσειακών αντικειμένων.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα διεθνών προδιαγραφών e-shop, στο οποίο φιλότεχνοι όλου του κόσμου να μπορούν να αγοράζουν αντικείμενα από γνωστά μοτίβα έργων τέχνης, που βρίσκονται στα μουσεία όλης της χώρας ή φιλοξενούνται σε μουσεία του εξωτερικού», αναφέρει η κ. Meir. Το μυαλό μας, ωστόσο, δεν θα πρέπει να πάει στα τετριμμένα σουβενίρ, που προωθούνται μαζικά στις τουριστικές περιοχές. H κατ’ εξοχήν καινοτομία της ιστοσελίδας museumsmaster.gr, που θα ξεκινήσει να λειτουργεί στα τέλη Ιουνίου, είναι τα ίδια τα προϊόντα. «Δεν πρόκειται για πιστή αντιγραφή γνωστών γλυπτών ή πινάκων», διευκρινίζει η κ. Φιλιππάκη, «η προσέγγιση είναι πιο μίνιμαλ και νεωτεριστική».

Οι δύο γυναίκες επιχειρηματίες στοχεύουν κυρίως στους καταναλωτές του εξωτερικού και απευθύνονται σε όλα τα βαλάντια. «Υπάρχουν χιλιάδες εραστές του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, που θαυμάζουν πολύ τα δημιουργήματά του», σημειώνει η κ. Meir. Ήδη με ενθουσιασμό υποδέχθηκαν το project οι ξένες πρεσβείες στην Αθήνα, ενώ οι δύο επιχειρηματίες ευελπιστούν και σε ευθύγραμμες συνεργασίες με τα μουσεία της χώρας, όπως και με σχολές γραφιστικής.

Tη βούλησή της να «αναδυθεί ο ασθενής και να λάβει τη θέση που του αξίζει» έκανε πράξη η δρ Φαρμακευτικής Χημείας, κα Καίτη Μηλιώνη, με τη δημιουργία μιας διαδικτυακής κοινότητας ομοιοπαθών, την www.e-paxysarkoidialogoi.gr. «Aπασχολούμαι πάνω από είκοσι χρόνια στον κλάδο της Υγείας και έχω αναπτύξει έντονη ενσυναίσθηση με τους ασθενείς», λέει η δρ Μηλιώνη. «Η παχυσαρκία είναι ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει συνολικά ο πληθυσμός».

Να σπάσει το ταμπού

Στόχος της ιστοσελίδας με τα εβδομήντα μέλη είναι να σπάσει το ταμπού. «Η παχυσαρκία συνεπάγεται κοινωνικό στίγμα, οι παχύσαρκοι νιώθουν συχνά απομονωμένοι από το κοινωνικό σύνολο». Τα μέλη του φόρουμ μοιράζονται τα προβλήματα της καθημερινότητάς τους, ενώ στο άμεσο μέλλον θα παρέχεται συμβουλευτική από ειδικούς επιστήμονες (ψυχολόγους, ενδοκρινολόγους, διαιτολόγους κ.ά.) σε πραγματικό χρόνο. Η δρ Μηλιώνη σχεδιάζει παρόμοιες σελίδες, και δη σε διεθνές επίπεδο, για άλλες κατηγορίες παθήσεων, «με προτεραιότητα τους χρόνιους ασθενείς». Η εν λόγω ιδέα θα παρουσιαστεί τον Ιούνιο σε συνέδριο Βιοϊατρικής στο Τελ Αβίβ.

Προτάσεις από φοιτητές

Η οικονομική κρίση, η υποβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος, η σωματική και ψυχική υγεία αποτελούσαν τη βάση των επιχειρηματικών ιδεών των φοιτητών και αποφοίτων που συμμετείχαν στις «Ημέρες Επιχειρηματικότητας 2013». Η ημερίδα που διοργάνωσε η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του ΕΚΠΑ με επικεφαλής τον καθηγητή, Παναγιώτη Ε. Πετράκη ανέδειξε πολλά υλοποιήσιμα project.

«Market2U» ονομάζεται η πρόταση φοιτητών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, που αποσκοπεί να φέρει τις αλυσίδες λιανικής πώλησης στο σπίτι μας. Μέσω μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας ο χρήστης μπορεί να υπολογίζει το ακριβές ποσό που θα κληθεί να πληρώσει στο σούπερ μάρκετ, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να βρίσκει και τις πιο συμφέρουσες προσφορές ανά κατάστημα. Η εν λόγω ιδέα ψηφίστηκε ως ένα από τα καλύτερα επιχειρηματικά σχέδια σε επίπεδο καινοτομικών εφαρμογών.

Το άγνωστο στην ελληνική αγορά θεραπευτικό φυτό κράταιγος ευελπιστούν να συστήσουν στο κοινό οι φοιτητές του Τμήματος Θεολογίας. «Krataigos: Herbs of Heart» ονόμασαν την πρότασή τους, καθώς το εν λόγω φυτό έχει αποδειχθεί πραγματικό «βάλσαμο» για την καρδιά.

Την εφαρμογή μιας νέας παιδαγωγικής μεθόδου προτείνουν οι φοιτητές του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία μέσω της «Ονειρόπολις». Πρόκειται για έναν παιδικό σταθμό, όπου παιδιά 2,5 ετών και παιδιά με κάποια αναπηρία, ηλικίας 2,5 έως 5,5 ετών θα συνυπάρχουν.

Πηγή: news.kathimerini.gr

Bookmark and Share

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ, τα σχόλιά σας να μην περιέχουν βωμολοχίες, να μην είναι γραμμένα σε greeklish και με κεφαλαία γράμματα και να μην περιέχουν οποιοδήποτε διαφημιστικό περιεχόμενο. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα δημοσιεύονται. Για οποιαδήποτε απορία ανατρέξτε στους όρους χρήσης του ιστολογίου.

Related Posts with Thumbnails

Σας ενδιαφέρουν...

Ιστορικό αναρτήσεων

Εγγραφείτε στο newsletter

Αναγνώστες

Facebook Fans

Twitter Followers

Google+ Fans

networkedBlogs

Linkedin Profile

Κλικ εδώ να δείτε τα Banner Φίλων

trelokouneli ads
Στείλτε μας το Banner σας με e-mail και θα το αναρτήσουμε στα
Banner Φίλων (ακριβώς από πάνω).
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στο site σας.
Οι εικόνες θα μετατρέπονται σε 125x125 pixel λόγω χώρου.
Όλα τα Banner ανοίγουν σε νέο παράθυρο.
Banner 125x125
ClopYPastE
Banner 300x140
ClopYPastE

Αναγνώσεις σελίδων

Συνολικές Αναρτήσεις

Συνολικά Σχόλια